eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowskaprzedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji prac budowlano-montażowych Budowy I Etapu Oczyszczalni Ścieków w Dąbrowie Tarnowskiej zgodnie z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, oraz wykonanie niezbędnych rozwiązań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49247

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dąbrowa Tarnowska: przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji prac budowlano-montażowych Budowy I Etapu Oczyszczalni Ścieków w Dąbrowie Tarnowskiej zgodnie z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, oraz wykonanie niezbędnych rozwiązań zamiennych umożliwiających funkcjonowanie obiektu w I etapie. Zadaniem wykonawcy będzie również uruchomienie oczyszczalni polegające na rozruchu oczyszczalni w tym przepięciu istniejących instalacji do realizowanego przedmiotu zamówienia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, do kontaktów: Józef Fido, ul. Zazamcze 53, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. +48 14 6422397, fax +48 14 6422850, e-mail: rpwik_dt@poczta.okay.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rpwik-dt.okay.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji, Jerzy Boruta, ul. Mokra 20, 32-005 Niepołomice, woj. małopolskie, tel. +48 12 2848070, fax +48 12 2848071, e-mail: probadex@probadex.com.pl, www.probadex.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji, Jerzy Boryta, ul. Mokra 20, 32-005 Niepołomice, woj. małopolskie, tel. +48 12 2848070, fax +48 12 2848071, e-mail: probadex@probadex.com.pl, www.probadex.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji, Jerzy Boruta, ul. Mokra 20, 32-005 Niepołomice, woj. małopolskie, tel. +48 12 2848070, fax +48 12 2848071, e-mail: probadex@probadex.com.pl, www.probadex.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji prac budowlano-montażowych Budowy I Etapu Oczyszczalni Ścieków w Dąbrowie Tarnowskiej zgodnie z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, oraz wykonanie niezbędnych rozwiązań zamiennych umożliwiających funkcjonowanie obiektu w I etapie. Zadaniem wykonawcy będzie również uruchomienie oczyszczalni polegające na rozruchu oczyszczalni w tym przepięciu istniejących instalacji do realizowanego przedmiotu zamówienia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dąbrowa Tarnowska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji prac budowlano-montażowych Budowy I Etapu Oczyszczalni Ścieków w Dąbrowie Tarnowskiej zgodnie z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, oraz wykonanie niezbędnych rozwiązań zamiennych umożliwiających funkcjonowanie obiektu w I etapie. Zadaniem wykonawcy będzie również uruchomienie oczyszczalni polegające na rozruchu oczyszczalni w tym przepięciu istniejących instalacji do realizowanego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ, na który składają się - Dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) Rysunki wykonawcze z zaznaczonym podziałem na etap I i etap II wraz z przedmiarami robót dla etapu I. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Ogólny opis etapowania inwestycji. Tabele pomocnicze do ustalenia kosztów inwestycji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.45.22.00 - 45.45.22.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi kwotę netto około 9.200.000,00 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 14data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert (przed upływem terminu składania) winien wnieść wadium, w wysokości 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych, szczegółowo opisanych w specyfikacji. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. budowę lub kompleksową modernizację oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 złotych brutto, lub dwie realizacje budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych brutto, z zakresem zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 3. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, oraz kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż, tj. - kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych winni posiadać uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń 4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 3 000 000,00 (słownie: trzy miliony ) złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument, tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, w formie tabelarycznej wyliczonej zgodnie z treścią tabeli cenowej załączonej do SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz jej załączników. 9. Dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem danych wynikających z tabeli cenowej. 10. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz i wykaz powierzonych im zadań wraz z wartościami. 11. Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest lista osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, , oraz kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż. Kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych winni posiadać uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń 12. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 7, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt V, SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt VI, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 13. Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt VI, ust 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla ust. 2, 3 i 5, że: 14.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 14.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 14.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - odpowiednio dla ust pkt 4 składa: 14.4 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa za całość zamówienia (%) 70 2. Gwarancja na roboty (%) 10 3. Gwarancja na urządzenia (%) 10 4. Termin wykonania (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpwik-dt.okay.pl oraz www.probadex.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2006, godzina 12:10, Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji "Probadex-Kraków", ul. Mokra 20, 32-005 Niepołomice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.