Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Zielonka: Obsługa techniczno-eksploatacyjna i usuwanie awarii systemów automatyki i sterowania urządzeń technicznych i instalacji na obiektach sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w Zielonce
Numer ogłoszenia: 4922 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. , ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 83 33, faks 0-22 781 83 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwikzielonka.bip.eur.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczno-eksploatacyjna i usuwanie awarii systemów automatyki i sterowania urządzeń technicznych i instalacji na obiektach sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w Zielonce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczno-eksploatacyjna i usuwanie awarii systemów automatyki i sterowania urządzeń technicznych i instalacji na obiektach sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej w Zielonce. Zakres zamawianych usług obejmuje: 1. Stały nadzór techniczno - eksploatacyjny nad funkcjonowaniem systemów sterowania i automatyki w obiektach Zamawiającego, 2. Codzienna kontrola techniczno - eksploatacyjna funkcjonowania systemów sterowania i automatyki urządzeń do poboru wody na ujęciach wody i urządzeń w procesie uzdatniania, retencjonowania i przesyłu wody w obiektach - stacjach uzdatniania wody, 3. Codzienna kontrola systemów sterowania i automatyki w obiektach - pompowniach ścieków sanitarnych z częstotliwością gwarantującą sprawne funkcjonowanie urządzeń i instalacji technicznych, a także na każde powiadomienie Zamawiającego, 4. Zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i usterek w funkcjonowaniu sterowania i automatyki urządzeń technicznych w obiektach, których wadliwe działanie nie ma bezpośredniego wpływu na funkcjonowanie urządzeń, 5. Usuwanie w uzgodnieniu z Zamawiającym usterek i dokonywanie napraw elementów sterowania i automatyki urządzeń technicznych zlokalizowanych na obiektach w zakresie niewymagającym zaangażowania znacznych środków technicznych i finansowych, 6. Usuwanie awarii automatyki i sterowania urządzeń, zlokalizowanych w obiektach, które uniemożliwiają prawidłowe funkcjonowanie tych urządzeń lub bezpośrednio zagrażają prawidłowemu funkcjonowaniu tych urządzeń w czasie przystąpienia do usuwania awarii nieprzekraczającym: - 2 godz. w przypadku pompowni ścieków sanitarnych, - 0,5 godz. w przypadku stacji uzdatniania wody. 7. Uczestniczenie w usuwaniu awarii innych niż wynikających z niewłaściwego działania elementów automatyki i sterowania oraz na każde zawiadomienie Zamawiającego, 8. Udostępnienie Zamawiającemu numeru telefonu stacjonarnego i komórkowego do całodobowego kontaktu, 9. Uczestniczenie na wniosek Zamawiającego na zasadach nadzoru technicznego i doradztwa w robotach inwestycyjnych, naprawach, wymianach, zabiegach konserwacyjnych, remontach i.t.p. urządzeń technicznych i instalacyjnych oraz systemów sterowania i automatyki w obiektach, wykonywanych przez Zamawiającego lub przez podmioty gospodarcze lub osoby fizyczne działające na zlecenie Zamawiającego, 10. Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych szczegółowych pisemnych informacji o zakresie i rodzaju prowadzonych napraw i dokonywanych kontroli systemów automatyki i sterowania, 11. Współpraca z Zamawiającym i z wszystkimi podmiotami działającymi na zlecenie Zamawiającego. 12. Przestrzeganie przepisów sanitarnych, i przepisów b.h.p. oraz zachowanie porządku i warunków bezpieczeństwa na obiektach w ramach prowadzonych prac objętych przedmiotem przetargu, 13. Uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego komisjach i naradach technicznych i.t.p. 14. Inicjowanie działań zmierzających do poprawy i zapewnienia sprawności technicznej urządzeń i instalacji w obiektach objętych umową, w szczególności pod kątem systemów automatyki i sterowania. 15. Monitoring działania urządzeń na obiektach: - wykonawca zostanie wyposażony przez Zamawiającego w telefon komórkowy, na który przesyłane są informacje SMS - owe o awariach urządzeń w obiektach. Telefon powinien być stale aktywny i pod kontrolą Wykonawcy. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do całodobowego odbioru SMS-ów oraz niezwłocznego przystąpienia do usuwana awarii w zakresie dotyczącym systemu automatyki i sterowania oraz niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o zdarzeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączenie do oferty wykazu wykonanych lub wykonywanych usług - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykonania lub wykonywania usług związanych z obsługą techniczno-eksploatacyjną i usuwaniem awarii systemów automatyki i sterowania urządzeń technicznych na obiektach sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załączenie do oferty wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem osoby: - posiadającej aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym poniżej 1 kV, z podaniem numeru świadectwa, - z wykształceniem wyższym o specjalności automatyka, posiadającą praktyczną znajomość obsługi automatyki przemysłowej w tym w szczególności urządzeń sterujących w pompowniach sanitarnych ( próżniowych i tłocznych ) oraz w stacjach uzdatniania wody. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, każdy z poszczególnych wykonawców - podmiotów wstępujących wspólnie, musi załączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia i spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwikzielonka.bip.eur.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o.
ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o. ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka. Sekretariat pok. nr 24..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Chromatograf cieczowy
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO wg PN-C- 96024 : 2011 DO KOTŁOWNI W BUD. WITU ZIELONKA Nr 52 i 184.
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących działań konserwacyjnych dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR na terenie Gdyni
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji obrazu Józefa Mehoffera "Portret Marszałka Józefa Piłsudskiego", przekazanego na przechowanie przez MKiDN
- przegląd i konserwacje urządzeń radiometrycznych zlokalizowanych w punktach kontrolnych DPG Krościenko, DPG Korczowa, DPG Medyka, DPG Budomierz, KPG Medyka, Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka-
- Usługa obszywania wstążkami orderów i odznaczeń, miniaturek orderów i odznaczeń oraz rozetek do orderów dla Kancelarii Prezydenta RP
- Wykonanie dostaw i usług z zakresu z projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce" na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór w roku 2025
- Obsługa, konserwacja oraz naprawy awaryjne kotłowni gazowych i hydroforni w budynkach zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.