Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-02-10
Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ¦WIADCZENIE US£UG CATERINGOWYCH 
W RAMACH PROJEKTU ¦WIAT£O NADZIEI
Numer og³oszenia: 49221 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. , ul. Zagnañska 84, 25-528 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.it.kielce.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ¦WIADCZENIE US£UG CATERINGOWYCH W RAMACH PROJEKTU ¦WIAT£O NADZIEI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug cateringowych w ramach Projektu ¦wiat³o Nadziei. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi cateringowe polegaj±ce na przygotowywaniu i dostarczeniu posi³ków oraz bufetu kawowego (serwisu) dla uczestników szkoleñ realizowanych w ramach projektu ¦wiat³o Nadziei organizowanych przez Lidera Projektu - ¦wiêtokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o. o. Zakres przedmiotu zamówienia (umowy): ¶wiadczenie powy¿szych us³ug cateringowych bêdzie odbywa³o siê sukcesywnie w okresie obowi±zywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiaj±cego szkoleñ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do: 1. Przygotowania, dowozu i podawania posi³ków oraz przygotowania bufetu kawowego (serwisu) w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego, 2. ¦wiadczenia us³ug cateringowych, wy³±cznie przy u¿yciu produktów spe³niaj±cych normy jako¶ci produktów spo¿ywczych, 3. Przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artyku³ów spo¿ywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 z pó¼n. zmianami, 4. Przygotowywania sto³u na bufet kawowy (serwis) najpó¼niej na 20 minut przed rozpoczêciem zajêæ, 5. Dostarczania ciep³ego posi³ku porcjowanego na osoby, 6. ¦wiadczenia us³ug cateringowych na zastawie jednorazowej w jednorazowych pojemnikach z u¿yciem sztuæców jednorazowych, serwetek jednorazowych, jednorazowych obrusów papierowych lub materia³owych, 7. Estetycznego podawania posi³ków, 8. Zapewnienia pojemnika na resztki po spo¿ytym posi³ku i brudn± zastawê, zebrania naczyñ oraz resztek pokonsumpcyjnych najpó¼niej 30 minut po zakoñczeniu posi³ku. Wykonawca okre¶li na 2 dni robocze przed rozpoczêciem ka¿dej edycji szkolenia propozycjê dok³adnego menu dziennego (zestawy obiadowe winny byæ dostarczane rotacyjnie, by unikn±æ powtarzalno¶ci, jak równie¿ Zamawiaj±cy zastrzega, aby w pi±tki ka¿dego tygodnia podawane by³y wy³±cznie zestawy bezmiêsne). Propozycja menu musi zostaæ zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. Na 5 dni robocze przed pierwszym dniem realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy poda termin, miejsce i okres trwania szkolenia - podczas którego bêdzie realizowana us³uga cateringowa. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na dokonywanie zmian w posi³kach wchodz±cych w sk³ad danego zestawu. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonywania kontroli na miejscu szkolenia, w celu sprawdzenia prawid³owej realizacji w/w wymogów. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia: Szkolenia bêd± realizowane sukcesywnie, planowany termin i liczba uczestników szkoleñ oraz liczba posi³ków, które musz± zostaæ dostarczone: ROK 2011: I kwarta³ 2011 r. - 3 grupy szkoleniowe, na szkolenia w trzech odrêbnych tematach, w tym: - 1 grupa szkoleniowa - 20 Uczestników, 15 dni szkoleniowych, ³±cznie 300 os/dni - 300 obiadów - 1 grupa szkoleniowa - 15 Uczestników, 6 dni, ³±cznie 90 os/dni - 90 obiadów - 1 grupa szkoleniowa, 15 osób, 10 dni, ³±cznie 150 os/dni - 150 obiadów £±czna liczba os/dni 540 - 540 obiadów (3 grupy szkoleniowe). II kwarta³ 2011 r. - 5 grup szkoleniowych, na szkolenia w trzech odrêbnych tematach, w tym: - 2 grupy szkoleniowe po 20 Uczestników (³±cznie 40 Uczestników), 2 x 15 dni szkoleniowych, ³±cznie 600 os/dni - 600 obiadów - 2 grupy szkoleniowe po 15 Uczestników (³±cznie 30 Uczestników), 2 x 6 dni, ³±cznie 180 os/dni 180 obiadów - 1 grupa szkoleniowa - 15 osób, 10 dni, ³±cznie 150 os/dni - 150 obiadów £±czna liczba os/dni 930 - 930 obiadów (5 grup szkoleniowych). IV kwarta³ 2011 r. 4 grupy szkoleniowe, na szkolenia w trzech odrêbnych tematach, w tym: - 1 grupa szkoleniowa - 20 Uczestników, 15 dni szkoleniowych, ³±cznie 300 os/dni 300 obiadów - 2 grupy szkoleniowe po 15 Uczestników (³±cznie 30 Uczestników), 2 x 6 dni, ³±cznie 180 os/dni - 180 obiadów - 1 grupa szkoleniowa - 15 osób, 10 dni, ³±cznie 150 os/dni - 150 obiadów £±czna liczba os/dni 630 - 630 obiadów (4 grupy szkoleniowe) ROK 2012 I kwarta³ 2012 r. 3 grupy szkoleniowe, na szkolenia w trzech odrêbnych tematach, w tym: - 1 grupa szkoleniowa - 20 Uczestników, 15 dni szkoleniowych, ³±cznie 300 os/dni - 300 obiadów - 1 grupa szkoleniowa - 15 Uczestników, 6 dni, ³±cznie 90 os/dni - 90 obiadów 1 grupa szkoleniowa - 15 osób, 10 dni, ³±cznie 150 os/dni - 150 obiadów £±czna liczba os/dni 540 - 540 obiadów (3 grupy szkoleniowe) II kwarta³ 2012 r. 2 grupy szkoleniowe, na szkolenia w dwóch odrêbnych tematach, w tym: - 1 grupa szkoleniowa - 20 Uczestników, 15 dni szkoleniowych, ³±cznie 300 os/dni - 300 obiadów - 1 grupa szkoleniowa - 1 edycja, 15 Uczestników, 6 dni, ³±cznie 90 os/dni - 90 obiadów £±czna liczba os/dni 390 os/dni - 390 obiadów (2 grupy szkoleniowe) Liczba os/dni w roku 2011 wynosi: 2 100 - 2100 obiadów Liczba os/dni w roku 2012 wynosi: 930 - 930 obiadów £±czna liczba zestawów obiadowych - 3 030 Wykonawca zobligowany jest równie¿ do zapewnienia bufetu kawowego (serwisu) dla uczestników szkoleñ. £±czna liczba osobodni, w które nale¿y zapewniæ bufet kawowy (serwis) - 3 030 Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany terminów szkoleñ, co jednocze¶nie zadecyduje o zmianie terminów dostarczenia posi³ków. O fakcie tym poinformuje Wykonawcê najpó¼niej na 7 dni roboczych przed rozpoczêciem szkolenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zorganizowania szkolenia dla trzech grup szkoleniowych w jednym dniu roboczym. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ewentualnego zorganizowania szkolenia równie¿ w sobotê i niedzielê, z wy³±czeniem przypadaj±cych w nie ¶wi±t pañstwowych i ¶wi±t religijnych ustanowionych jako dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z ustaw± z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 1951, nr 4, poz. 28, ze zm.). Zasady rozliczania: Ilo¶æ i wielko¶æ zamawianych us³ug wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres i wielko¶æ zamówienia. Rozliczenie nast±pi na podstawie poszczególnego zlecenia Zamawiaj±cego dotycz±cego us³ugi cateringowej dotycz±cej oddzielnie ka¿dej edycji - na potwierdzenie nale¿ytego wykonania przedmiotu umowy spisany zostanie protokó³ zdawczo-odbiorczy, który stanowiæ bêdzie podstawê do rozliczenia finansowego z Wykonawc±. Ka¿dorazowe rozliczenie bêdzie dotyczyæ oddzielnie ka¿dej edycji szkolenia. Miejsce realizacji: Teren miasta Kielce. Termin realizacji szkolenia: Od I kwarta³u 2011 r. do 30.06.2012 r. Uwagi: Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany i przesuniêæ terminów szkoleñ, co jest jednoznaczne ze zmian± terminów ¶wiadczenia us³ug cateringowych, z zastrze¿eniem, i¿ nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed wskazanym terminem rozpoczêcia szkolenia. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przesuniêæ terminów szkoleñ równie¿ pomiêdzy poszczególnymi kwarta³ami..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.32.10.00 - Us³ugi przygotowywania posi³ków 55.52.00.00 - Us³ugi dostarczania posi³ków 55.30.00.00 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce: posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¶li przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Wg za³±cznika nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu metod± zero-jedynkow±, tj. wg zasady spe³nia lub nie spe³nia na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, które zosta³y wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce:posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli: Wykonawca (lub podwykonawca) wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ us³ugi cateringowe o ³±cznej warto¶ci minimum 20 000,00 z³ (brutto). Zgodnie z Rozdzia³em V pkt 5 nale¿y z³o¿yæ wykaz wykonanych us³ug cateringowych z wykorzystaniem za³±czonego wzoru - za³±cznik nr 5 do SIWZ. Na potwierdzenie nale¿y równie¿ z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu metod± zero-jedynkow±, tj. wg zasady spe³nia lub nie spe³nia na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, które zosta³y wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce: dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie nale¿y równie¿ z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu metod± zero-jedynkow±, tj. wg zasady spe³nia lub nie spe³nia na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, które zosta³y wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie nale¿y równie¿ z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu metod± zero-jedynkow±, tj. wg zasady spe³nia lub nie spe³nia na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, które zosta³y wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce:sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu metod± zero-jedynkow±, tj. wg zasady spe³nia lub nie spe³nia na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, które zosta³y wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
 
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
 
 III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie korekty wynagrodzenia netto Wykonawcy i kwoty podatku VAT Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) dla us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia po dniu z³o¿enia oferty przez Wykonawcê (w tym w trakcie realizacji). W takim przypadku wynagrodzenie brutto wskazane przez Wykonawcê w ofercie i wskazane w umowie podlega korekcie w ten sposób, i¿ wynagrodzeniem, od którego dokonuje siê korekt stawki VAT i wynagrodzenia netto, jest cena brutto wskazana w ofercie Wykonawcy (art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych), zatem cena brutto stanowiæ bêdzie warto¶æ sta³±.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.it.kielce.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ¦wiêtokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, ul. Zagnañska 84, 25 - 528 Kielce.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: ¦wiêtokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, ul. Zagnañska 84, 25 - 528 Kielce, II piêtro - pok. 6 Sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie wspó³finansowane jest przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Dzia³anie 6.1 Poprawa dostêpu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywno¶ci zawodowej w regionie, Poddzia³anie 6.1.1 Wsparcie osób pozostaj±cych bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, w ramach projektu pn. ¦wiat³o Nadziei..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do kot³owni Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego (PFU) dla zadania pn.: "Budowa zajezdni autobusowej dla autobusów elektrycznych przy ul. Oskara Kolberga w Kielcach"
 - Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFO¦iGW w Kielcach oraz materia³ów informacyjno-promocyjnych PDE
 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Kielce S.A. w likwidacji na rok 2026 i sprzeda¿ energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym ¼ródle energii
 - Zakup sprzêtu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzêdu Statystycznego w Kielcach
 - Us³ugi medyczne na potrzeby projektu
 
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Us³uga organizacji i realizacji 22 szkoleñ wyjazdowych dla nauczycieli i dyrekcji 10 szkó³ podstawowych z subregionu e³ckiego w ramach projektu "SZKO£A ZADAÑ PRAWDZIWYCH - program rozwoju szkó³ ..."
 - Us³uga dostarczania posi³ków do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie, Gmina Zamo¶æ 2026.
 - Dostawy posi³ków obiadowych jednodaniowych dla grupy uczniów z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 12.01.2026 r. do 25.06.2026 r. oraz od 07.09.2026 r. do 18.12.2026 r.
 - Us³uga polegaj±ca na wsparciu Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek w przeprowadzeniu w 2025 roku szkolenia ... pt. "Zasady pracy w pomieszczeniach czystych"
 - Us³uga cateringowa - przygotowanie i dostawa posi³ków dzieciom w ramach projektu pn.: "Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie Wasilków"
 - Zakup ¶wiadczenia us³ugi zakwaterowania wraz z wy¿ywieniem oraz us³ugi cateringowej dla szkoleniowców oraz uczestników/uczestniczek szkoleñ realizowanych w BCU
 
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





