eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i chirurgia drzew na terenach stanowiących własność Gminy Płock i Skarbu Państwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Płock: Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i chirurgia drzew na terenach stanowiących własność Gminy Płock i Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 49219 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie i chirurgia drzew na terenach stanowiących własność Gminy Płock i Skarbu Państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie oraz chirurgia drzew na terenach gminnych miasta Płocka z wyłączeniem drzew rosnących w pasach drogowych ulic. Prace będą wykonywane na terenach miasta Płocka obejmujących: - tereny zieleni miejskiej tj. place, parki, zieleńce, itp. - inne tereny gminne i Skarbu Państwa.. Zakres prac obejmuje następujące roboty, które wymagają użycia sprzętu specjalistycznego oraz fachowej wiedzy ogrodniczej tj.: 1. Pielęgnacja drzew. Czynność dotyczy cięć: prześwietlających, sanitarnych, korygujących, formujących, technicznych, likwidacji odrostów przy pniu i korzeniach wraz z uporządkowaniem terenu po wykonaniu prac, wywozem, pozyskaniem drewna i utylizacją odpadów. Teren podczas wykonywania cięć należy zabezpieczyć. 2. Wycinka drzew. Czynność dotyczy wycinki drzewa oraz usuwania wiatrołomów wraz z uporządkowaniem terenu po wykonaniu prac, wywozem, pozyskaniem drewna i utylizacją odpadów. Teren podczas wykonywania wycinki należy zabezpieczyć. Wycinka drzew odbywać się będzie na podstawie decyzji wydanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środwiska - Oddział Ochrony Środowiska oraz Miejskiego Konserwatora Zabytków. 3. Frezowanie karp korzeniowych. Czynność dotyczy likwidacji pozostałości po ściętych drzewach, ich wywozu i utylizacji oraz wyrównania terenu (w razie konieczności uzupełnienie ubytków ziemią). Teren podczas wykonywania frezowania należy zabezpieczyć. 4. Wycinka samosiewów drzew i krzewów. Czynność dotyczy wycinki samosiewów drzew i krzewów wraz z uporządkowaniem terenu po wykonaniu prac, wywozem i utylizacją powstałych odpadów. 5. Chirurgia drzew. Czynność obejmuje: a/ założenie wiązania elastycznego, b/ zabezpieczenie ubytku poprzez uformowanie krawędzi rany, wygładzanie powierzchni, chemiczne zabezpieczenie krawędzi rany, zabezpieczenie powierzchni środkami impregnacyjnymi, c/ zakładanie odciągu linowego. 6. Awaryjne usuwanie wiatrołomów wykonywane w trybie pilnym i poza godzinami pracy (w tym w dni wolne od pracy) wraz z uporządkowaniem terenu po wykonaniu prac, wywozem i utylizacją powstaych odpadów. Prace te będą wykonywane na telefoniczne zlecenia upoważnionego pracownika Oddziału Eksploatacji Infrastruktury Miasta, Oddziału Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych oraz Straży Miejskiej. Interwencja powinna nastąpić nie później niż w ciągu jednej godziny od jej przekazania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnictwa, leśnictwa oraz ogrodnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień. 2: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. Dysponują: - min. 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą wykształcenie średnie ogrodnicze lub leśne oraz majacą ukończony kurs III stopnia przeygotowujący do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami przy leczeniu i pielęgnacji drzew ozdobnych i minimum 5 - letni staż pracy w zakresie pielegnacji drzew, - min. 2 osoby z ukończonym kursem pilarzy II stopnia, - min. 3 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i min. 2 - letni staż pracy w zakresie pielęgnacji drzew, b. Dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia tj: - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 3,5 t - min. 1 szt, - ciągnik z przyczepą - min. 1 szt. - rembak do gałęzi - min. 1 szt. - frezarka do pni - min. 1 szt. - pilarki spalinowe - min. 3 szt. c. Zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zadanie o wartości (wartości brutto) nie niższej niż 200 000 zł odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub 2 zadania o łącznej wartości (wartości brutto) nie niższej niż 200 000 zł, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty 1.Formularz oferty - zał. Nr 1 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał Nr 3. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym - Zał. Nr 4 . Należy także załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje. 7. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z właściwych urzędów gminnych, 8. Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 9.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca- Zał. Nr 5 10. Informacja dotycząca podwykonawców - Zał. Nr 6. 11. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stan. nr 8, ul. Zduńska 3, 09-402 Płock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Biuro Obsługi Klienta, stan. nr 8, ul. Zduńska 3, 09-402 Płock.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.