eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48226671704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatDZP@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0769abd9-1746-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464638/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe zapisy zostały zawarte w SWZ.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus
3. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się w pkt. 1.5.3 - 1.5.24 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Szczegółowe zapisy zostały zawarte w SWZ.
2. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku
informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Pozostałe szczegółowe postanowienia zawarte są w pkt 10.2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 993200.271.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego, na okres 2 (dwóch) lat w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
2. Świadczenie usług realizowane będzie poprzez równoczesne udostępnienie niezależnego dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego, dla 2 użytkowników korzystających w tym samym czasie z 2 stacji roboczych.
3. W ramach realizacji świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych oraz serwisu transakcyjnego, oferowane przez Wykonawcę serwisy informacyjne muszą umożliwiać co najmniej:
3.1. dostęp w czasie rzeczywistym do kwotowań z krajowych i zagranicznych rynków, w tym rynku pieniężnego, długu, akcji oraz walutowego. Oferowany dostęp zawierać musi kwotowania przekazywane przez uczestników rynku finansowego takich jak: banki, brokerzy i inne instytucje finansowe;
3.2. dostęp w czasie rzeczywistym do danych dystrybuowanych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.;
3.3. dostęp do danych dystrybuowanych przez Spółkę BondSpot S.A.;
3.4. dostęp do historycznych kwotowań z krajowych i zagranicznych rynków, w tym rynku pieniężnego, długu, akcji oraz walutowego;
3.5. przekazywanie komunikatów oraz bieżących informacji (w tym w języku polskim) mających bezpośredni wpływ na rynki finansowe przez Wykonawcę jak również bezpośrednio przez poszczególnych uczestników rynku finansowego;
3.6. dostęp do danych dotyczących głównych parametrów wybranego instrumentu finansowego, między innymi takich jak: data zapadalności, wysokości kuponu, wartości emisji, ratingu, danych emitenta, wyników kwartalnych;
3.7. dostęp do aktualnych i historycznych wskaźników makroekonomicznych, w podziale na poszczególne kraje oraz rynki i regiony świata, w tym również dostęp do bieżących i historycznych prognoz tychże wskaźników,
3.8. dostęp do danych finansowych publikowanych przez poszczególne kraje jak również raportów finansowych podmiotów funkcjonujących na rynkach finansowych zobowiązanych do publikowania okresowych raportów (w podziale na dane aktualne, historyczne oraz prognozowane);
3.9. możliwość eksportu pozyskanych danych zarówno historycznych jak i prezentowanych w czasie rzeczywistym co najmniej do pliku w formacie Microsoft Excel;
3.10. korzystanie z gotowych, wbudowanych w oferowane serwisy, narzędzi analitycznych pozwalających na wycenę posiadanych przez Zamawiającego aktywów finansowych wg bieżących oraz historycznych cen;
3.11. dostęp do szeregu narzędzi analitycznych pozwalających procesowanie analiz m.in. takich jak: analizę bieżącej rentowności, spreadów, wypracowanego zysku, porównanie krzywych rentowności, wyliczanie miar ryzyka, analizę portfelową, w podziale na poszczególne instrumenty danego segmentu rynku finansowego;
3.12. dostęp do narzędzi służących przeprowadzaniu analizy technicznej wybranego instrumentu finansowego.
4. W ramach realizacji świadczenia elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych oraz serwisu transakcyjnego, oferowany przez Wykonawcę serwis transakcyjny musi umożliwiać co najmniej:
4.1. zawieranie transakcji bezpośrednio z krajowymi uczestnikami rynku finansowego na rynku depozytowym oraz dłużnym (rozumianym co najmniej jako rynek skarbowych papierów wartościowych oraz rynek obligacji komercyjnych);
4.2. możliwość uzyskiwania kwotowania dla wybranego instrumentu finansowego bezpośrednio od uczestników rynku;
4.3. możliwość wysłania zapytania o cenę do co najmniej kliku odbiorców jednocześnie;
4.4. komunikowanie się w trybie on-line z innymi uczestnikami rynku;
4.5. generowanie pliku i automatyczne zapisywanie wygenerowanego pliku co najmniej w formacie pliku tekstowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania. Jak wskazano w pkt
5.5.) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.4.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia określone w pkt 3.4.1.1.1. SWZ stosuje się.
2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymaga się złożenia pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia - okres 2 lat, jednak nie wcześniej niż od 01.10.2024 r., zgodnie z pkt 2.2.1. SWZ.
2. O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, 1859).
4. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, której wzór zostanie opracowany przez Zamawiającego i Wykonawcę w oparciu o wzór stosowany przez Wykonawcę w zakresie usług stanowiących przedmiot zamówienia.
5. Zamawiający i Wykonawca będą dążyć do tego, aby opracowany przez nich wzór umowy spełniał wszystkie wymagania formalne określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) w Dziale VII „Umowa w sprawie zamówienia publicznego i jej wykonanie”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.