Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Żarki: mechaniczne odśnieżanie dróg i likwidacja gołoledzi w sezonach zimowych 2006/2007,2007/2008 i 2008/2009 na drogach wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych z bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, do kontaktów: Iwona Bubel Wiesława Sosnowska, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, fax 034 3148304, e-mail: pzdmysz@pronetix.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.myszkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, Iwona Bubel Wiesława Sosnowska, 42-310 Żarki, 42-310 Żarki, woj. Śląskie, tel. 034/ 314-83-04, fax 034/ 314-83-04, e-mail: iwonab@pzd.com.pl, www.pzd.myszkow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: mechaniczne odśnieżanie dróg i likwidacja gołoledzi w sezonach zimowych 2006/2007,2007/2008 i 2008/2009 na drogach wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych z bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: drogi wojewódzkie i powiatowe utrzymywane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich i powiatowych w trzech sezonach zimowych 2006/2007,2007/2008 i 2008/2009 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie.Zamówienie podzielone jest na XIX zadań 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu 2)ofertę wraz z załącznikami, wg wzorów wymaganych przez zamawiającego, 3)wypełniony formularz cenowy na zadanie o które Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 8)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowaniao udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 9)wykaz pracowników, przewidziany do wykonywania usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia 10)wykaz jednostek sprzętowych przewidzianych do wykonywania zamówienia do których Wykonawca będzie miał zapewniony dostęp (przez dzierżawę,wynajem,leasing,umowę kupna lub w inny sposób) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Drogi wojewódzkie: - ilość kilometrów do posypywania - 71,9 - ilość kilometrów do odśnieżania - 71,9 Drogi powiatowe: - ilość kilometrów do posypywania - 159,1 - ilość kilometrów do odśnieżania - 159,1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 23.10.2006; lub data zakończenia: 31.03.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,na podstawie art.24 PZP 5/złożą w wyznaczonym terminie ofertę- załącznik nr 1 wraz z załącznikami, w sposób określony w SIWZ 6) załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - 7)podpiszą umowę, na warunkach określonych projekcie umowy załączonym do SIWZ, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień warunek będzie spełniony jeżeli: a)z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia oraz będzie wynikało z tego dokumentu, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono likwidacji, z wyjątkiem sytuacji kiedy wykonawca po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; b)z aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, załączonych do oferty i wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załączonej do oferty, będzie wynikało, że wykonawca nie figuruje w rejestrze skazanych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, d)z aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załączonej do oferty, będzie wynikało, że wykonawca jako podmiot zbiorowy, nie figuruje w rejestrze karnym, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a)w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty, będzie pokazana przynajmniej jedna usługa z zakresu zimowego utrzymania dróg o wartości powyżej 6.000 euro z podaniem wartości oraz daty i odbiorców wykonania usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, b)w wykazie pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia ,którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda imiona i nazwiska wykwalifikowanego personelu z uprawnieniami do obsługi sprzętu i kierowania pojazdami oraz aktualne szkolenia z zakresu BHP. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko dla obsadzenia wymaganej ilości jednostek sprzętowych ; c)w wykazie jednostek sprzętowych Wykonawca musi wykazać, że posiada lub będzie miał zapewniony dostęp (przez dzierżawę,wynajem,leasing,umowę kupna lub w inny sposób) do pełni sprawnych jednostek sprzętowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 , Samochody muszą być wyposażone w tachografy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Piaskarki nie mogą być starsze niż 5 lat - rok produkcji po 2001roku. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest posiadać możliwość niezwłocznego podstawienia sprzętu zastępczego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia warunek będzie spełniony jeżeli: a)załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu 2)ofertę wraz z załącznikami, wg wzorów wymaganych przez zamawiającego, 3)wypełniony formularz cenowy na zadanie o które Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia wzór dokumentu załączony jest do SIWZ 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 8)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowaniao udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 9)wykaz pracowników, przewidziany do wykonywania usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia 10)wykaz jednostek sprzętowych przewidzianych do wykonywania zamówienia do których Wykonawca będzie miał zapewniony dostęp (przez dzierżawę wynajem, leasing,umowę kupna lub w inny sposób)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dokonana w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie na rachunek Banku Spółdzielczego w Myszkowie 98 8279 0000 0100 2378 2001 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2006, godzina 10:30, w siedzinie Zamawiającego - Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul.Myszkowska 59,42-310 Żarki (pokój nr 2).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki P-1 zamontowanej na samochodzie ( piaskarka P-1 - własność Zamawiającego) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni- własność Zamawiającego). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki P-1 zamontowanej na samochodzie ( piaskarka P-1, własność Zamawiającego) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni , własność Zamawiającego). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 1-3 zostaną wybrane trzy najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki P-1 zamontowanej na samochodzie ( piaskarka P-1 - własność Zamawiającego) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Zamawiającego). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki P-1 zamontowanej na samochodzie ( piaskarka P-1 - własność Zamawiającego) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Zamawiającego). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 1-3 zostaną wybrane trzy najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki P-1 zamontowanej na samochodzie ( piaskarka P-1 - własność Zamawiającego) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Zamawiającego). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki P-1 zamontowanej na samochodzie ( piaskarka P-1 - własność Zamawiającego) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Zamawiającego). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 1-3 zostaną wybrane trzy najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 4-8 zostanie wybranych pięć najkorzystniejszych ofert CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 4-8 zostanie wybranych pięć najkorzystniejszych ofert CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 4-8 zostanie wybranych pięć najkorzystniejszych ofert CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 4-8 zostanie wybranych pięć najkorzystniejszych ofert CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 1) Krótki opis: likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarki zamontowanej na samochodzie ( piaskarka - własność Wykonawcy) odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług średni - własność Wykonawcy). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 4-8 zostanie wybranych pięć najkorzystniejszych ofert CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług Zamawiającego). 1) Krótki opis: odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług Zamawiającego). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg. zadań od 9 -11 zostaną wybrane trzy najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług Zamawiającego). 1) Krótki opis: odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług Zamawiającego). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg. zadań od 9 -11 zostaną wybrane trzy najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług Zamawiającego). 1) Krótki opis: odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na samochodzie ( pług Zamawiającego). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg. zadań od 9 -11 zostaną wybrane trzy najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: odśnieżanie równiarką wyposażoną w pług o zmiennej geometrii. 1) Krótki opis: odśnieżanie równiarką wyposażoną w pług o zmiennej geometrii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg. zadań od 12 -13 zostaną wybrane dwie najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: odśnieżanie równiarką wyposażoną w pług o zmiennej geometrii. 1) Krótki opis: odśnieżanie równiarką wyposażoną w pług o zmiennej geometrii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg. zadań od 12 -13 zostaną wybrane dwie najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki min. 3,5m³. 1) Krótki opis: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki min. 3,5m³. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 14-15 zostaną wybrane dwie najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki min.3,5m³. 1) Krótki opis: odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki min.3,5m³. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg.zadań od 14-15 zostaną wybrane dwie najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: odśnieżanie koparko- ładowarką o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³ wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³. 1) Krótki opis: odśnieżanie koparko- ładowarką o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³ wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg/zadań od 16-17 zostaną wybrane dwie najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: odśnieżanie koparko- ładowarką o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³ wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³. 1) Krótki opis: odśnieżanie koparko- ładowarką o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³ wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 1,0m³ do 2,0m³. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wg/zadań od 16-17 zostaną wybrane dwie najkorzystniejsze oferty CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki min.0,6m³. 1) Krótki opis: wykonanie i załadunek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko-ładowarki o pojemności łyżki min.0,6m³. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 23.10.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług zostanie wybrana jedna najkorzystniejsza oferta CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: odśnieżanie pługiem wirnikowym. 1) Krótki opis: odśnieżanie pługiem wirnikowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres i czas wykonywanych usług przy zimowym utrzymaniu dróg wg. potrzeb Zamawiającego. Ilość zatrudnianego sprzętu w poszczególnych dniach będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i występującego z tego powodu rodzaju utrudnień. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na wykonywanie usług wybrana zostanie jedna najkorzystniejsza oferta
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





