eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawabudowa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania wiedzą o przedsięwzięciach informatycznych prowadzonych w administracji publicznej



Ogłoszenie z dnia 2005-09-20

POZYCJA 49110

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: budowa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania wiedzą o przedsięwzięciach informatycznych prowadzonych w administracji publicznej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Nauki i Informatyzacji, do kontaktów: Artur Zbyszyński, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292356, fax 022 5292392, e-mail: artur.zbyszynski@mnii.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania wiedzą o przedsięwzięciach informatycznych prowadzonych w administracji publicznej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, budowa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania wiedzą o prowadzonych przedsięwzięciach informatycznych w administracji publicznej (SZWPI). Zamówienie obejmuje: 1. opracowanie i budowę bazy danych przedsięwzięć informatycznych w administracji publicznej: projektów teleinformatycznych (zrealizowanych, w trakcie realizacji oraz planowanych), w tym zakupów inwestycyjnych, 2. opracowanie i budowę zintegrowanej z bazą danych Ewidencji Systemów Teleinformatycznych i Rejestrów Publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64 poz. 565), zwanej dalej "ustawą", 3. opracowanie i budowę systemu ewidencji sektorowych i ponadsektorowych projektów informatycznych w rozumieniu ustawy, 4. utworzenie systemu akwizycji danych online wykorzystującego standardową przeglądarkę internetową tzw. "technologia cienkiego klienta", 5. utworzenie elastycznego systemu analiz i raportowania na potrzeby aktualnej wiedzy o przedsięwzięciach informatycznych realizowanych w administracji publicznej. Dostęp do Systemu będzie realizowany przez Internet, przy wykorzystaniu technologii www. II.1.3.2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1 Dostawa oprogramowania: Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie umożliwia obsługę wszystkich elementów wymienionych w pkt II.1.3.1 pozwalając na: 1.1 Utrzymywanie repozytorium opiniowanych wniosków obejmujące co najmniej: - Informacje dotyczące projektu w zakresie określonym w art. 10 "ustawy" - Wyniki oceny dokumentów przekazanych na podstawie art. 11 "ustawy" 1.2 Utworzenie aktualizowanego rejestru projektów teleinformatycznych, obejmującego wszystkie projekty (w trakcie realizacji oraz planowane), umożliwiającego ministrowi właściwemu ds. informatyzacji realizację następujących zadań: - koordynację procesu informatyzacji działalności podmiotów publicznych w zakresie realizowanych przez te podmioty zadań publicznych, - kontrolę zgodności z przedstawionym harmonogramem prac, - badanie zgodności wstępnych założeń zgłoszonych projektów z ich realizacją, - kontrolę nad prawidłowością realizacji głównych projektów informatycznych oraz działania systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych pod względem zgodności z minimalnymi wymaganiami dla systemów teleinformatycznych, - ocenę racjonalności ponoszonych kosztów, - uzyskanie aktualnej wiedzy o przedsięwzięciach teleinformatycznych realizowanych przez administrację publiczną. 1.3 Prowadzenie ewidencji systemów teleinformatycznych i rejestrów publicznych w tym gromadzenie i udostępnianie zebranych informacji w zakresie: - systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych wraz z informacjami dotyczącymi tych systemów w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Nauki i Informatyzacji wydanym ma podstawie art. 20 ust. 6 "ustawy" z zaznaczeniem, które z tych systemów uzyskały pozytywną opinię o zgodności z minimalnymi wymaganiami dla systemów teleinformatycznych, - rejestrów publicznych wraz z informacjami dotyczącymi tych rejestrów w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Nauki i Informatyzacji1 wydanym ma podstawie art. 20 ust. 6 "ustawy", z zaznaczeniem, które z tych rejestrów uzyskały pozytywną opinię o zgodności z minimalnymi wymaganiami dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w formie elektronicznej. 1.4 Tworzenie dowolnych raportów i analiz, przy użyciu wbudowanego generatora raportów, w oparciu o kryteria definiowane na podstawie danych gromadzonych w prowadzonej ewidencji, w tym zbiorcze zestawienia: - całkowitych kosztów finansowych publicznych projektów teleinformatycznych realizowanych lub planowanych w wybranym przedziale czasowym, - kosztów finansowych publicznych projektów teleinformatycznych z podziałem na projekty zrealizowane, w trakcie realizacji oraz planowane, - źródeł finansowania publicznych projektów teleinformatycznych z podziałem na projekty zrealizowane, w trakcie realizacji oraz planowane, - publicznych projektów teleinformatycznych w trakcie realizacji nie przekraczającym jednego roku i rozpoczętych w wybranym roku, - publicznych projektów teleinformatycznych planowanych do realizacji o czasie realizacji nie przekraczającym jednego roku w wybranym przedziale czasowym, - wieloletnich publicznych projektów teleinformatycznych zrealizowanych, w trakcie realizacji lub planowanych, - publicznych projektów teleinformatycznych, w przypadku których wystąpił brak zgodności założeń zgłoszonych projektów z ich realizacją. 1.5 Obsługę systemu akwizycji danych, który spełniać będzie następujące warunki: - zasilany będzie informacjami przekazywanymi Ministrowi Nauki i Informatyzacji przez podmioty publiczne realizujące projekty informatyczne i posiadające działające systemy teleinformatyczne lub rejestry publiczne, - umożliwi przekazywanie danych przy wykorzystaniu formularzy publicznie dostępnych w systemie, w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanym ma podstawie art. 16 ust. 3 "ustawy", zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo, wiarygodność i niezaprzeczalność danych zawartych w formularzach, - będzie opierać się na rozwiązaniach otwartych wykorzystujących technologię www, - zapewni możliwość wydruku online wypełnionych formularzy, - umożliwi wersjonowanie oraz rejestrację dokonanych zmian wprowadzanych danych z formularzy, - zapewni możliwość prerejestracji i rejestracji wypełnionych formularzy przed wysłaniem ich zawartości do systemu, - zapewni możliwość edytowania taksonometri, - zapewni Zamawiającemu możliwość generowania własnych formularzy w oparciu o zdefiniowaną w Systemie taksonometrię (generator/edytor formularzy), co pozwoli na gromadzenie danych w systemie. 2 Dostawa sprzętu: Do obsługi systemu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt komputerowy, zapewniający akceptowalną wydajność przy obciążeniu 100 jednoczesnych sesji. 3 Usługi: Przedmiotem zamówienia są następujące usługi związane z procesem budowy i uruchomienia Systemu: 3.1 Zaprojektowanie i realizacja techniczna oraz wdrożenie Systemu, obejmujące następujące elementy: - Projekt Systemu; - Wykonanie i przedstawienie do odbioru pełnej wersji Systemu u Wykonawcy; - Przygotowanie danych testowych na podstawie "Raportu z przeglądu systemów teleinformatycznych w poszczególnych resorach administracji rządowej"; - Przeprowadzenie testowania Systemu u Wykonawcy; - Dostawa, instalacja i konfiguracja Systemu na sprzęcie i oprogramowaniu systemowym dostarczonym przez Wykonawcę. 3.2 Szkolenie użytkowników i administratorów Systemu. 3.3 Zapewnienie gwarancji, wsparcia technicznego i serwisu na dostarczony System w trakcie eksploatacji i utrzymania systemu w okresie co najmniej 1 roku po zakończeniu umowy. 4 Wymagania techniczne 4.1 System będzie wykorzystywał nowoczesne technologie internetowe. 4.2 System będzie współpracował z użytkownikami rozproszonymi terytorialnie oraz umożliwi wielopoziomową definicję uprawnień użytkowników, np. poprzez nadawanie uprawnień administratora systemu na poziomie centralnym w MNiI, a uprawnień do tworzenia i edycji struktur dokumentów na poziomie niższym, w innych podmiotach. 4.3 System zapewni zarządzanie projektami, systemami i rejestrami przy ich liczbie rzędu 1000 - 2000 rocznie. 4.4 System umożliwi zdalne gromadzenie danych oraz zarządzanie zmianami danych. 4.5 System będzie zbudowany w oparci o otwarte technologie. 4.6 System umożliwi wykorzystanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego do uwierzytelnienia danych przekazywanych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz 1450 z późn. zm.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Nauki i Informatyzacji. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Oryginalny kod CPV: 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem Oryginalny kod CPV: 30.23.11.10 - Bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.00.00 - Systemy baz danych Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia netto wynosi 468 032, 79 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2; okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1) WYMAGANIA W STOSUNKU DO DOKUMENTÓW: 1. Wszystkie dokumenty muszą być aktualne w trakcie składania ofert, przedłożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt III.2.1 ust. 2 oraz dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium. Dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski muszą być załączone do oferty wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 2. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez stosownie umocowanego pełnomocnika Wykonawcy (przy czym oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelniona kopia muszą być dołączone do oferty). Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika. III.2.2) Wymagae dokumenty 1. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zwane dalej "ustawą PZP" że: 1.1 posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 "ustawy PZP", wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 "ustawy PZP", wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu organu zarządzającego Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, o ile informacje te nie są zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie zgodnie z art. 23 ust. 2 "ustawy PZP". 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat usług (projektów), o których mowa w pkt III.2.3 ust. 1 i 3 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zaleca się wykorzystanie wzorów dokumentów określonych w Załącznikach 1 i 2. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.2 ust. 2, 4, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 10.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 10.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 10.3 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.3) Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w pkt III.2.3 ust. 5, przy czym do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczonych maksymalnie 7 Wykonawców, którzy będą oceniani zgodnie z postanowieniami pkt III.2.3 ust. 1 i ust. 3. Jeżeli na ostatnim miejscu podlegającym kwalifikacji jest więcej Wykonawców niż jeden, wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na tym miejscu zostaną zaproszeni do składania ofert. Sposób oceny Wykonawców: 1. Ocena doświadczenia Wykonawcy w zakresie opracowania systemów zarządzania wiedzą/informacją przy spełnieniu następujących warunków: 1.1 Projekt był wykonany (zakończony) w przeciągu ostatnich 3 lat od momentu składania dokumentów w niniejszym postępowaniu. 1.2 Projekt dotyczył opracowania systemu zarządzania wiedzą/informacją w zakresie architektury biznesowej, architektury danych, architektury aplikacji, architektury technologicznej. 1.3 Wykonawca zrealizował projekt jako Wykonawca w rozumieniu przepisów "ustawy PZP" (w tym uczestnik podmiotu występującego wspólnie) - odpowiedzialny w projekcie za budowę (opracowanie) systemu zarządzania wiedzą/informacją. 1.4 Projekt dotyczył opracowania systemu zarządzania wiedzą/informacją dla organizacji mającej co najmniej pięć oddziałów/przedstawicielstw/jednostek podległych. 1.5 Wartość projektu w zakresie dotyczącym opracowania systemu zarządzania wiedzą/informacją wynosiła nie mniej niż 100 000 zł. 2. Za każdy zrealizowany przez firmę projekt, o którym mowa w pkt III.2.3 ust. 1 (potwierdzony dokumentami, o których mowa w pkt III.2.2 ust. 8) dotyczący budowy (opracowania) systemu zarządzania wiedzą/informacją przyznane będzie: 2.1. 3 punkty - za każdy z trzech pierwszych projektów, 2.2. 2 punkty - za każdy kolejny projekt. 3. Ocena doświadczenia Wykonawcy w zakresie wykonania systemu wyszukiwania pełnotekstowego, analizy oraz klasyfikacji tekstu, przy spełnieniu następujących warunków: 3.1 Projekt był wykonany (zakończony) w przeciągu ostatnich 3 lat od momentu składania wniosków w niniejszym postępowaniu. 3.2 Projekt dotyczył opracowania systemu przetwarzania danych tekstowych w zakresie: danych, rejestrów, technologii (zarówno na poziomie analitycznym jak i projektowym). 3.3 Wykonawca zrealizował projekt jako Wykonawca w rozumieniu przepisów "ustawy PZP" (w tym uczestnik podmiotu występującego wspólnie) - odpowiedzialny w projekcie za budowę (opracowanie) systemu przetwarzania danych tekstowych. 3.4 Projekt dotyczył opracowania systemu przetwarzania danych tekstowych dla organizacji mającej co najmniej pięć oddziałów/przedstawicielstw/jednostek podległych. 3.5 Zamawiającym projekt była jednostka administracji publicznej. 3.6 Wartość projektu w zakresie dotyczącym opracowania systemu przetwarzania danych tekstowych wynosiła nie mniej niż 100.000 zł. 4. Za każdy zrealizowany przez firmę projekt, o którym mowa w pkt III.2.3 ust. 3 (potwierdzony dokumentami, o których mowa w pkt III.2.2 ust. 8) dotyczący budowy (opracowania) architektury systemu informatycznego przyznane będzie: 4.1 3 punkty - za każdy z trzech pierwszych projektów, 4.2 1 punkt - za każdy kolejny projekt. 5. Ocena dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt III.2.2 ust. 9 przy spełnieniu następujących warunków: 5.1 umiejętność projektowania systemów zarządzania wiedzą, 5.2 umiejętność projektowania systemów przetwarzania danych tekstowych, 5.3 umiejętność modelowania procesów biznesowych, 5.4 znajomość metod analizy i projektowania obiektowego poparta dokumentem potwierdzającym te kwalifikacje, 5.5 umiejętność posługiwania się metodyką wytwarzania oprogramowania poparta dokumentem potwierdzającym te kwalifikacje, 6. Osoba/osoby wskazane przez Wykonawcę jako zdolne do wykonania zamówienia pełniąca/pełniące funkcję: 6.1 Kierownika Projektu - musi posiadać: 6.1.1 potwierdzoną doświadczeniem umiejętność zarządzania projektami, które dotyczyły opracowania systemu zarządzania wiedzą/informacją lub systemu wyszukiwania pełnotekstowego, analizy oraz klasyfikacji tekstu (wymagane jest wskazanie w życiorysie minimum 3 projektów z tego zakresu, którymi kierował w okresie ostatnich 3 lat), 6.1.2 znajomość języka polskiego. 6.2 Architekta/analityka - musi posiadać: 6.2.1 doświadczenie w zakresie budowy systemu zarządzania wiedzą/informacją lub systemu wyszukiwania pełnotekstowego, automatycznej analizy oraz klasyfikacji tekstu (wymagane jest wskazanie w życiorysie minimum 2 projektów z tego zakresu, w których brał udział w ciągu ostatnich 3 lat), 6.2.2 znajomość języka polskiego. 6.3 Za każdy projekt dotyczący opracowania systemu zarządzania wiedzą/informacją lub systemu wyszukiwania pełnotekstowego, analizy oraz klasyfikacji tekstu kierowany w okresie ostatnich 3 lat przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako zdolną do wykonania zamówienia, pełniącą funkcję Kierownika Projektu (oceniany będzie wyłącznie jeden kierownik projektu) przyznane będzie: 6.3.1 0 punktów - za każdy z trzech pierwszych projektów, 6.3.2 1 punkt - za każdy kolejny projekt. 6.4 Za każdy projekt dotyczący opracowania systemu zarządzania wiedzą/informacją lub systemu wyszukiwania pełnotekstowego, analizy oraz klasyfikacji tekstu w którym brała udział w okresie ostatnich 3 lat osoba wskazana przez Wykonawcę jako zdolna do wykonania zamówienia, pełniąca funkcję Architekta/Analityka przyznane będzie: 6.4.1 0 punktów - za każdy z dwóch pierwszych projektów, 6.4.2 1 punkt - za każdy kolejny projekt.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Koncepcja analizy wymagań i specyfikacji systemu - 10% 2. Koncepcja systemu - 20% 3. Koncepcja wdrożenia i utrzymania systemu - 20% 4. Koncepcja realizacji szkoleń - 10% 5. Koncepcja współpracy z zamawiającym - 10% 6. Cena wykonania pracy określonej w przedmiocie zamówienia - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.