Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Białystok: Przeprowadzenie szkoleń w 5 blokach tematycznych z zakresu: zarządzanie zespołem; obsługa klienta i budowanie relacji z pasażerem; topografia Białegostoku; metodyka prowadzeni szkoleń; obsługa klienta i budowanie relacji z klientem w ramach projektu Akademia umiejętności KPK Sp. z o.o współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 49044 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. , ul. Składowa 7, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428223, faks 085 7428223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w 5 blokach tematycznych z zakresu: zarządzanie zespołem; obsługa klienta i budowanie relacji z pasażerem; topografia Białegostoku; metodyka prowadzeni szkoleń; obsługa klienta i budowanie relacji z klientem w ramach projektu Akademia umiejętności KPK Sp. z o.o współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń w 5 blokach tematycznych w ramach projektu Akademia umiejętności KPK Sp. z o.o. według poniższej listy: 1. Zarządzanie zespołem - szkolenie dla kadry kierowniczej średniego szczebla: a. Szkolenie dla 21 osób, w podziale na 3 szkolenia po 7 osób. b. Liczba godzin zegarowych szkolenia: 48, c. Każda grupa: 16 godz., w podziale na 2 dni po 8 godz. d. Tematyka szkolenia: - style zarządzania, rola lidera, - delegowanie zadań, - motywowanie pracowników, - kontrola realizacji zadań. e. Terminy szkoleń: marzec 2012 r. (I grupa), grudzień 2012 r. (II grupa), styczeń 2013 r. (III grupa). Szkolenia będą się odbywać w dni powszednie, od piątku do soboty. 2. Obsługa klienta i budowanie relacji z pasażerem - szkolenie dla kierowców autobusów komunikacji miejskiej - pracowników KPK Sp. z o.; a. Szkolenie dla 240 kierowców, w podziale na 16 szkoleń po 15 osób w każdej grupie. b. Liczba godzin zegarowych szkolenia: 96. c. Każda grupa: 6 godz., w ciągu jednego dnia. d. Tematyka szkolenia: - specyfika pracy w branży usługowej, - kształtowanie właściwych relacji z pasażerem, - radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych z pasażerami, - skuteczne radzenie sobie ze stresem, - działanie w specyficznej sytuacji konfliktowej o bardzo krótkim czasie trwania (zdarzenia w autobusach), - umiejętność przekazywania krótkich, zrozumiałych komunikatów. e. Terminy szkoleń: marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad 2012 r., luty, marzec, kwiecień 2013 r. Zamawiający przewiduje, że szkolenia będą się odbywać w soboty. 3. Topografia i sieć komunikacyjna Białegostoku - szkolenie dla kierowców autobusów komunikacji miejskiej - pracowników KPK Sp. z o.; a. Szkolenie dla 240 kierowców, w podziale na 16 szkoleń po 15 osób. b. Liczba godzin zegarowych szkolenia: 32. c. Każda grupa: 2 godz., w ciągu jednego dnia. d. Tematyka szkolenia: - sieć połączeń komunikacji miejskiej w Białymstoku, - najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne Białegostoku i okolic. f. Terminy szkoleń: marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad 2012 r., luty, marzec, kwiecień 2013 r. Zamawiający przewiduje, że szkolenia będą się odbywać w soboty. 4. Metodyka prowadzenia szkoleń - szkolenie dla kierowców, tzw. patronów, odpowiedzialnych za szkolenia stanowiskowe nowych kierowców, wprowadzający nowych pracowników. a. Szkolenie dla 24 kierowców w podziale na 2 szkolenia po 12 osób. b. Liczba godzin zegarowych szkolenia: 16. c. Każda grupa: 8 godz., w ciągu jednego dnia. d. Tematyka szkolenia: - zasady uczenia się osób dorosłych, - metody przekazywania wiedzy i umiejętności, - metodyka instruktażu, - ocena postępów w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności. g. Terminy szkoleń: marzec 2012 r., kwiecień 2013 r. Zamawiający przewiduje, że szkolenia będą się odbywać w soboty. . 5. Obsługa klienta i budowanie relacji z klientem - szkolenie dla pracowników Stacji Obsługi KPK Sp. z o.; a. Szkolenie dla 60 pracowników warsztatu, w podziale na 4 szkolenia po 15 osób. b. Liczba godzin zegarowych szkolenia: 16, c. Każda grupa: 4 godz. w ciągu jednego dnia. d. Tematyka szkolenia: - kształtowanie właściwych relacji z klientami, - zasady obsługi klientów, - reagowanie na uwagi i reklamacje Klientów - skuteczne radzenie sobie ze stresem. h. Terminy szkoleń: marzec, kwiecień, wrzesień, październik 2012 r. Zamawiający przewiduje, że szkolenia będą się odbywać w soboty. 6. Za godzinę szkolenia uznaje się godzinę zegarową, na którą składają się: 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. Szkolenia mogą być przeprowadzane na zasadzie łączenia czasu, np. w blokach 90 minut z dłuższą przerwą. Zamawiający udostępni na przeprowadzenie szkoleń salę konferencyjną dostosowaną do ilości szkolonych osób. 7. Dodatkowy przedmiot zamówienia 1) Wykonawca zapewnia podczas każdego szkolenia: wodę mineralną, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, mleko do kawy, ciastka kruche, dostępne przez cały czas trwania szkolenia; 2) Wykonawca zapewnienia bezpłatne materiały szkoleniowe dla każdego z uczestników, które przechodzą na własność uczestnika: zszyty podręcznik/skrypt wraz z wykazem literatury dostosowanym do tematyki i harmonogramu szkolenia, 3) Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzenie listy z potwierdzeniem ich otrzymania przez każdego z uczestników szkolenia; warunkiem wydania zaświadczenia jest uczestnictwo uczestników szkoleń w co najmniej 80% godzin szkoleniowych określonych w programie szkolenia, Uwagi: Dostarczenie ww napojów, ciastek, materiałów szkoleniowych, certyfikatów uczestnictwa będzie wliczone w cenę szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań w powyższym warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wskazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie przynajmniej 3 usług polegających na przeprowadzeniu kursówszkoleń z zakresu zarządzania zespołem i 3 usług polegających na przeprowadzeniu kursów/szkoleń z zakresu obsługi klienta zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje co najmniej 3 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których: a) 1 osoba przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń/kursów z zakresu zarządzania zespołem, b) 1 osoba przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń/kursów z zakresu obsługi klienta, c) 1 osoba przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń/kursów z zakresu metodyki prowadzenia szkoleń/instruktażu, W wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca powinien wskazać 3 osoby, które nie mogą się powtarzać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje co najmniej 3 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których: a) 1 osoba przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń/kursów z zakresu zarządzania zespołem, b) 1 osoba przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń/kursów z zakresu obsługi klienta, c) 1 osoba przeprowadziła co najmniej 5 szkoleń/kursów z zakresu metodyki prowadzenia szkoleń/instruktażu, W wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca powinien wskazać 3 osoby, które nie mogą się powtarzać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań w powyższym warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz uznania merytorycznej poprawności oferty, Zamawiający na podstawie art. 25 i 26 ust 2 P z p oraz rozporządzenia Prezesa RM z dn. 29.12.2009r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający (Dz. U. z 2009r Nr 226 poz. 1817), żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów jako załączników do oferty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 P z p - wzór załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub finansowego lub osób innych podmiotów przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca załącza do oferty zobowiązanie (oświadczenie) podmiotu, w którym podmiot ten zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy swojego potencjału i/lub osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę podmiotu lub osoby podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot lub osoba będą spełniać warunki określone w SIWZ. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust 1 i 2 Pzp, wg wzoru - zał. nr 3. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - w przypadku spółek prawa handlowego i stowarzyszeń; wypis z rejestru przedsiębiorstw - w przypadku przedsiębiorstw państwowych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonego dokumentu, wymaga się złożenia innego dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. c) Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą - składa oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 4 Uwagi: 1. Spółka osobowa prawa handlowego składając oświadczenie wykazuje niezaleganie w opłacaniu podatków i składek wyłącznie tych, których płatnikiem jest sama spółka. 2. W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie w oświadczeniu okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków i składek dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Treść tej umowy jest określona we wzorze stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ, i jest jej integralną częścią. 2. Umowa będzie obowiązywała w okresie, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy w czasie realizacji zamówienia. Zmiany te mogą dotyczyć: a. terminu realizacji zamówienia - niemożliwość zrealizowania zamówienia z przyczyn i zdarzeń niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, b. zmiany terminu płatności w przypadku znaczącego pogorszenia sytuacji finansowej Zamawiającego, c. zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (wykładowców) - w uzasadnionym przypadku d. rozwiązania umowy w sytuacji: gdy decyzje administracyjne lub zdarzenia losowe uniemożliwią Wykonawcy terminową realizację zamówienia, jej realizacja nie będzie leżała w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, 4. Zmiany w umowie będą miały formę pisemną.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kpk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
Sekretariat pok. 100
Ul. Składowa 7
15-399 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. Sekretariat pok. 100 Ul. Składowa 7 15-399 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Akademia umiejętności KPK Sp. z o.o..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji udziału w kursach specjalistycznych dla lekarzy ginekologów-położników organizowanych przez FETAL MEDICINE BARCELONA na potrzeby realizacji projektu (...)"
- Zakup densytometru.
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.