eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › dostawa dwóch karetek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-20

POZYCJA 49023

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bochnia: dostawa dwóch karetek

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pogotowie Ratunkowe w Bochni, do kontaktów: Justyniak Andrzej, ul. Konstytucji 3 Maja 21, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6122609, fax 014 6212609, e-mail: Pogotowie@mail.zetosa.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch karetek. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa dwóch fabrycznie nowych karetek wyprodukowanych w 2005 roku. Zarówno auta bazowe jak i wyposażenie i zabudowa przedziałów medycznych muszą spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN1789 oraz SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamaiwjącego - Bochnia, ul. Konstytucji 3 Maja 21. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia - powyżej 60 000 euro Zakres zamówienia - dostawa dwóch fabrycznie nowych karetek spełniających wymagania określone w polskiej normie PN-EN1789 oraz SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 19.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz, U. Nr 19, poz. 177). Wymagane dokumenty - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz w art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych stanowiące załączniki do SIWZ oraz dokumenty określone w par. 1 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokuemnty określone w par. 1 ust. 3 pkt 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zdolność techniczna - wymagane dokuemnty określone w par. 1 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz świadectwa homologacji oferowanych karetek i oświadczenie w sprawie jakości stanowiące załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 31.12.2005; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.11.2005, godzina 09:30, Siedziba zamawiającego - pok. nr. 4.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.