eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Płock: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu
Numer ogłoszenia: 4899 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku , ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, faks 024 2628842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb MWOMP w Płocku i Oddziałów MWOMP w Warszawie i w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla MWOMP w Płocku ul. Kolegialna 19, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5. Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku (Części I - VI) ) zawiera Załącznik nr 1a dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie (Części VII - XII) zawiera Załącznik nr 1b dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu (Części XIII - XVIII) zawiera Załącznik nr 1c dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Lp. - Warunek do spełnienia: - Nazwa dokumentu potwierdzającego:- Nr załącznika do SIWZ 1. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - 3 2. Dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego musi posiadać co najmniej 12-to miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania), - Oświadczenie Wykonawcy 3. Posiadanie na zaoferowany przedmiot zamówienia (jeżeli dotyczy) znak CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, inne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia -Oświadczenie Wykonawcy w sprawie posiadanych znaków CE lub deklaracji zgodności z normami europejskimi, inne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia. 4. Przedłożenie kompleksowej oferty dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Załącznika nr 1a lub 1b lub 1c do SIWZ - Wypełniony Załącznik nr 1a lub 1b lub 1c dla danej Części 1a, 1b lub 1c (odpowiednio dla danej Części).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp. - Nazwa dokumentu potwierdzającego: - Wymagany dokument: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 1a, 1b lub 1c do SIWZ 2. Formularz oferty dla danej Części - kompleksowa oferta dla wszystkich pozycji elementów wykazu asortymentowego dla danej Części według Złącznika nr 2a, 2b lub 2c do SIWZ 3. Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Znak CE lub deklaracja zgodności z normami europejskimi, inny atest, certyfikat, świadectwa dopuszczenia do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie posiadania odpowiednich pozwoleń oraz kserokopie dokumentów dopuszczających do stosowania przedmiotu zamówienia w placówkach służby zdrowia. 7. Oświadczenie Wykonawcy Oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia w momencie dostawy do Zamawiającego będzie posiadł co najmniej 12-to miesięczny okres przydatności, licząc od daty realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia (dotyczy tylko tych artykułów, które mają wyznaczone okresy przydatności do stosowania), 8. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 9. Pełnomocnictwo (konsorcjum) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:30, miejsce: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, 09 - 402 Płock, ul. Kolegialna 19, pokój nr 8 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I sprzęt jednorazowego użytku;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku (Części I ) zawiera Załącznik nr 1a dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części od 2 do 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia dla MWOMP w Płocku Części od II - XVIII) ) zawiera Załącznik nr 1a, 1b i 1c dla niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.