To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (sprawa nr 76/ZP/12)
Numer ogłoszenia: 489546 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249463 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (sprawa nr 76/ZP/12).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy Al. Solidarności 90 w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Handlowo-Usługowy "WITAR" Piotr Walczuk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Handlowo-Usługowy "WITAR" Piotr Walczuk
- Zakład Handlowo-Usługowy WITAR Piotr Walczuk, ul. Józefa Siemieńskiego 21, 02-390 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14804,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17835,00
Oferta z najniższą ceną: 17835,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17835,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające dotyczy robót związanych z dostosowaniem pomieszczenia / powierzchni znajdującej się na poziomie 0 dla potrzeb archiwum zakładowego oraz wydzielenia pomieszczenia dla matki z dzieckiem, zlokalizowanego na sali obsługi WOM w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - roboty uzupełniające. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie n/w robót: 1) Przy wejściu do kasy urzędu - przy wyjściu z sali WOM: - uzupełnienie ubytków gładzi ściany gładzią szpachlową gipsową. - malowanie białą farbą akrylową - powierzchnia około 4x2,5 m2. - montaż 6 listew PCV osłaniających narożniki ścian wys. 140 cm. 2) Przedsionek windy - na sali WOM: - uzupełnienie gładzi ścian gładzią szpachlową gipsową, - naprawa cokołu ok.1m z płytek gresowych w kolorze istniejącej posadzki, - wymiana opraw oświetleniowych x2 - oprawy nastropowe rastrowe 4x12W, - montaż 9 listew z PCV osłaniających narożniki, w tym dwie szersze przy wejściu do windy, wys. 140 cm - malowanie białą farbą akrylową - pomieszczenie ok. 40m2. 3) Wejście A - zabudowa karton gips nad drzwiami: - uzupełnienie gładzi ścianki gładzią szpachlową gipsową, zeskrobanie luźnej farby, gruntowanie, reperacja ubytków i pęknięć - malowanie na biało farbą akrylową do powierzchni zewnętrznych - powierzchnia ok.3x4m. 4) Palarnia - niski parter: - czyszczenie pomieszczenia, ścian, kratek wentylacyjnych i filtracyjnych, szt. 4 - uzupełnienie ubytków gładzi ścian gładzią szpachlową gipsową, - malowanie ścian farbą jednorodną o kolorze i właściwościach odpornych na dym tytoniowy - obmiar sufit ok 40m2 ściany ok. 100m2 5) Pomieszczenie ochrony - wejście B: - wykonanie ścianki działowej gr. 12,5 cm z płyty karton-gips o wymiarach ok.1,5x4m, ścianka na stelażu z profili stalowych pokryta dwustronnie jednowarstwowo płytą kartonowo-gipsową, wypełnienie wełną mineralną. - uzupełnienie gładzi ścian gładzią szpachlową gipsową, - malowanie ścian farbą akrylową - kolor żółty - wymiary pomieszczenia ok. ściany 50m2 sufit ok. 16m2 - zamontowanie kratki wentylacyjnej z PCV w drzwiach wejściowych lub oknie, 6) Wejście B - kratownica czyszcząca: - powiększenie otworu w podłodze, - montaż nowej wycieraczki czyszczącej - np. system UNIMAT. Powyższe roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego tj. dostosowaniem pomieszczenia / powierzchni znajdującej się na poziomie 0 dla potrzeb archiwum zakładowego oraz wydzielenia pomieszczenia dla matki z dzieckiem, zlokalizowanego na sali obsługi WOM w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - sprawa nr 47/ZP/12, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Planowane do wykonania roboty budowlane oraz ich kody CPV są tożsame z robotami i kodami zawartymi w zamówieniu podstawowym. W ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie nr 290980-2012 z dnia 08.08.2012 r.) Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 29 729,20 zł. Wartość zamówienia wraz z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi została ustalona na kwotę (netto) 44 593,80 zł. W tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę 14 864,60 zł co stanowiło 50% wartości zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 30.08.2012 r. nr WOL-17-AG-B- X/2/2/l -262-2012-1516 z Zakładem Handlowo-Usługowym WITAR Piotr Walczuk, z siedzibą w Warszawie (02-390) przy ul. Józefa Siemieńskiego 21 (poprzedni adres prowadzenia działalności gospodarczej: ul. Anielewicza 31 lok. 68 Warszawa (01-057). Zamówienie uzupełniające zostało udzielone temu samemu Wykonawcy. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym na roboty budowlane i jego wartość wynosi 14 500,00 zł netto co stanowi 48,77 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Reasumując zaistniały przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Serwerowe usługi chmurowe
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Dostawa przekładni tylnej Tail Gear Box PN: L652A0101052 (L652A0000053) - 1 szt. z przeznaczeniem do zabudowy w śmigłowcu typu EC135
- ,,Zakup bonów dla inspektorów''
- Usługa doradztwa eksperckiego i obsługi w zakresie prowadzenia w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) na profilu "Mazowsze. Serce Polski" kampanii promocyjnej "Odpocznij na Mazowszu"
- Dostawa urządzenia do nanoindentacji.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.