eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (sprawa nr 76/ZP/12)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (sprawa nr 76/ZP/12)
Numer ogłoszenia: 489546 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249463 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy al. Solidarności 90 w Warszawie - zamówienie uzupełniające (sprawa nr 76/ZP/12).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy Al. Solidarności 90 w Warszawie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowo-Usługowy WITAR Piotr Walczuk, ul. Józefa Siemieńskiego 21, 02-390 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14804,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17835,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17835,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17835,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające dotyczy robót związanych z dostosowaniem pomieszczenia / powierzchni znajdującej się na poziomie 0 dla potrzeb archiwum zakładowego oraz wydzielenia pomieszczenia dla matki z dzieckiem, zlokalizowanego na sali obsługi WOM w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - roboty uzupełniające. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie n/w robót: 1) Przy wejściu do kasy urzędu - przy wyjściu z sali WOM: - uzupełnienie ubytków gładzi ściany gładzią szpachlową gipsową. - malowanie białą farbą akrylową - powierzchnia około 4x2,5 m2. - montaż 6 listew PCV osłaniających narożniki ścian wys. 140 cm. 2) Przedsionek windy - na sali WOM: - uzupełnienie gładzi ścian gładzią szpachlową gipsową, - naprawa cokołu ok.1m z płytek gresowych w kolorze istniejącej posadzki, - wymiana opraw oświetleniowych x2 - oprawy nastropowe rastrowe 4x12W, - montaż 9 listew z PCV osłaniających narożniki, w tym dwie szersze przy wejściu do windy, wys. 140 cm - malowanie białą farbą akrylową - pomieszczenie ok. 40m2. 3) Wejście A - zabudowa karton gips nad drzwiami: - uzupełnienie gładzi ścianki gładzią szpachlową gipsową, zeskrobanie luźnej farby, gruntowanie, reperacja ubytków i pęknięć - malowanie na biało farbą akrylową do powierzchni zewnętrznych - powierzchnia ok.3x4m. 4) Palarnia - niski parter: - czyszczenie pomieszczenia, ścian, kratek wentylacyjnych i filtracyjnych, szt. 4 - uzupełnienie ubytków gładzi ścian gładzią szpachlową gipsową, - malowanie ścian farbą jednorodną o kolorze i właściwościach odpornych na dym tytoniowy - obmiar sufit ok 40m2 ściany ok. 100m2 5) Pomieszczenie ochrony - wejście B: - wykonanie ścianki działowej gr. 12,5 cm z płyty karton-gips o wymiarach ok.1,5x4m, ścianka na stelażu z profili stalowych pokryta dwustronnie jednowarstwowo płytą kartonowo-gipsową, wypełnienie wełną mineralną. - uzupełnienie gładzi ścian gładzią szpachlową gipsową, - malowanie ścian farbą akrylową - kolor żółty - wymiary pomieszczenia ok. ściany 50m2 sufit ok. 16m2 - zamontowanie kratki wentylacyjnej z PCV w drzwiach wejściowych lub oknie, 6) Wejście B - kratownica czyszcząca: - powiększenie otworu w podłodze, - montaż nowej wycieraczki czyszczącej - np. system UNIMAT. Powyższe roboty polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego tj. dostosowaniem pomieszczenia / powierzchni znajdującej się na poziomie 0 dla potrzeb archiwum zakładowego oraz wydzielenia pomieszczenia dla matki z dzieckiem, zlokalizowanego na sali obsługi WOM w budynku Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - sprawa nr 47/ZP/12, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Planowane do wykonania roboty budowlane oraz ich kody CPV są tożsame z robotami i kodami zawartymi w zamówieniu podstawowym. W ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu podstawowym (ogłoszenie nr 290980-2012 z dnia 08.08.2012 r.) Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 29 729,20 zł. Wartość zamówienia wraz z przewidywanymi zamówieniami uzupełniającymi została ustalona na kwotę (netto) 44 593,80 zł. W tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę 14 864,60 zł co stanowiło 50% wartości zamówienia podstawowego. Umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 30.08.2012 r. nr WOL-17-AG-B- X/2/2/l -262-2012-1516 z Zakładem Handlowo-Usługowym WITAR Piotr Walczuk, z siedzibą w Warszawie (02-390) przy ul. Józefa Siemieńskiego 21 (poprzedni adres prowadzenia działalności gospodarczej: ul. Anielewicza 31 lok. 68 Warszawa (01-057). Zamówienie uzupełniające zostało udzielone temu samemu Wykonawcy. Niniejsze zamówienie jest pierwszym zamówieniem uzupełniającym na roboty budowlane i jego wartość wynosi 14 500,00 zł netto co stanowi 48,77 % wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Reasumując zaistniały przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.