Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Suwałki: Przebudowa hali sportowej OSIR w Suwałkach wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 48890 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa hali sportowej OSIR w Suwałkach wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hali sportowej OSIR w Suwałkach wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2. 1. Roboty budowlane w zakresie: a/ hala duża - 1475,9m2 powierzchni użytkowej: - demontaż: istniejących okładzin ścian z płyt drewnopochodnych oraz stalowej konstrukcji do ich mocowania, sufitu podwieszanego, urządzeń sportowych, posadzki sportowej, siedzisk trybun i ich barier, - wykonanie: sufitu podwieszonego o właściwościach akustycznych, z płyt ECOPHON SUPER G 1200/600/40 o współczynniku pochłania dźwięku nie mniejszym niż 0,95 mocowanych w systemie ECOPHON CONECT SUPER G Plus /1A/ schemat M116 i M115, posadzki sportowej z wierzchnią warstwą użytkową z paneli sportowych drewnianych dębowych spełniająca wszystkie parametry stawiane przez normę DIN 18032:2 oraz posiadającą certyfikat FIBA, nowych siedzisk i nawierzchni trybun, schodów, nowych barier ochronnych, remont kapitalny pozostałych elementów hali. - wyposażenie hali w : ściankę wspinaczkową wraz z wyposażeniem szerokości 18m i wysokości 9m z wydzieloną strefą bulderingową szerokości 6m, dwóch kompletów zestawów do koszykówki podwieszanej posiadających certyfikat FIBA, siatki grodzące z napędem elektrycznym, zasłony z konstrukcją podtrzymującą i napędem elektrycznym, b/ hala mała - 343,27m2 powierzchni użytkowej: - demontaż: istniejących okładzin ścian z płyt drewnopochodnych oraz stalowej konstrukcji do ich mocowania, sufitu podwieszanego, urządzeń sportowych, posadzki sportowej, - sufit podwieszony o właściwościach akustycznych, z płyt ECOPHON SUPER G 1200/600/40o współczynniku pochłania dźwięku nie mniejszym niż 0,95 mocowanych w systemie ECOPHON CONECT SUPER G Plus /1A/ schemat M115,nową posadzkę sportową z wierzchnią warstwą użytkową z klepki parkietowej dębowej klasy wzorzysta o wym. 350x400x70x22mm posiadającą atesty i certyfikaty PZKosz, PZPR, PZPN, remont kapitalny pozostałych elementów. c/ zaplecze 1105,77m2 powierzchni użytkowej: - demontaż: elementów ścian i posadzek, boksów szatniowych z siatki stalowej, poszerzenie otworów drzwiowych, - wykonanie: wymiany stolarki drzwiowej, nowych posadzek i okładzin ścian, szpachlowanie i malowanie pomieszczeń. d/ hol dla publiczności - 585,37m2 powierzchni użytkowej: - demontaż: istniejącego wystroju, posadzek, elementów ścian, balustrad i poręczy, - wykonanie: nowego wystroju wnętrz poprzez remont kapitalny poszczególnych pomieszczeń m.in. z wymianą okładzin ścian i podłóg, wykonaniem wielopoziomowego sufitu podwieszanego, szpachlowanie i malowanie pomieszczeń, montaż nowych barier i balustrad. 2.2. Roboty sanitarne w zakresie: a/ wykonanie instalacji wentylacji w hali dużej i małej, b/ remont kapitalny instalacji co w hali małej z zapleczem i hali dużej, c/ remont kapitalny instalacji kanalizacyjnej w hali małej z zapleczem, d/ wykonanie instalacji wodociągowej i p-poż w hali dużej i małej, 2.3. Roboty elektryczne w zakresie: a/ holl wejściowy - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową, w tym opraw oświetleniowych 115 szt. b/ sala duża - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową, w tym opraw oświetleniowych 197 szt. c/ sala sportowa mała - - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową, w tym opraw oświetleniowych 166 szt. 2.4. Roboty drogowe i zagospodarowanie terenu w zakresie: a/ remont kapitalny istniejących nawierzchni asfaltowych wokół budynku hali sportowej z wydzieleniem nawierzchni dojazdów i placów manewrowych oraz parkingów, z nawierzchni polbruk gr 8 cm, b/ wykonanie nowych chodników z kostki betonowej polbruk gr. 6 cm, c/ założenie nowych trawników, renowacja starych trawników i zieleni w obrębie realizowanej Inwestycji. 3. Szczegółowy zakres robót zawierają załączone przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne, dokumentacja projektowa. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne nie gorsze od podanego w projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od złożonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 5. W harmonogramie rzeczowo finansowym robót wykonawca zobowiązany jest uwzględnić następujące potrzeby zamawiającego: - wykonanie przebudowy hali dużej i holu wejściowego w terminie do 30.11.2009 r, w zakresie umożliwiającym uzyskanie częściowego pozwolenia na użytkowanie; - zamawiający udostępni do przebudowy w pierwszej kolejności halę dużą i hol wejściowy, a następnie stosownie do postępu robót pozostałą część budynku, stąd wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty w ścisłym porozumieniu z Dyrektorem Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach, przy zachowaniu zasad obowiązujących przy prowadzeniu robót w czynnym obiekcie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia 25.03.2009 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto, 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: kierownicy robót muszą posiadać co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w.w. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 10 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 3. Aktualna(-e) informacja(-e) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie(-a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4, 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż. 5.000.000,00 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością na załączniku nr 5. 7. Wykaz kadry kierowniczej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu na załączniku nr 6. Kierownicy robót muszą posiadać 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wraz uprawnieniami budowlanymi należy dołączyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji
16-400 Suwałki
ul. Sejneńska 82.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki pokój nr 115, SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2028 r.
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kamedulska 3"
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Andersa 1"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem placu przy budynku ul. Chopina 2B w Ostrowi Mazowieckiej.
- Przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika i utwardzonego pobocza przy ul. Staszica w Ostrowi Mazowieckiej.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach remontu elewacji budynku stanowiącego siedzibę Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie
- "Bezpiecznie i wesoło" modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki i Oddziałami Integracyjnymi w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- "ZIELONY ZAKĄTEK GMINY WRĘCZYCA WIELKA " w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.