To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Katowice: Dostawa urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego, terminali, drukarek (z wdrożeniem), sprzętu nagłaśniającego, projektorów multimedialnych oraz oprogramowania; Z-54/VIII/2013/PNT.
Numer ogłoszenia: 488792 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376976 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń sieciowych, sprzętu komputerowego, terminali, drukarek (z wdrożeniem), sprzętu nagłaśniającego, projektorów multimedialnych oraz oprogramowania; Z-54/VIII/2013/PNT..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń sieciowych informatycznych, sprzętu komputerowego, terminali komputerowych, drukarek (z wdrożeniem), sprzętu nagłaśniającego, projektorów multimedialnych oraz oprogramowania do budynku nr 8, znajdującego się w Katowicach, przy ul. Ligockiej 103, będącego własnością Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do siwz), wdrożenie (konfigurację), oraz serwis i inne świadczenia gwarancyjne sprzętu w okresie gwarancji. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: Zakres nr 1 - dostawa urządzeń sieciowych; Zakres nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego; Zakres nr 3 - dostawa terminali; Zakres nr 4 - dostawa drukarek (z wdrożeniem); Zakres nr 5 - dostawa sprzętu nagłaśniającego wraz z projektorami multimedialnymi; Zakres nr 6 - dostawa oprogramowania. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia na swój koszt i ryzyko fabrycznie nowych, kompletnych urządzeń do będącego własnością Zamawiającego budynku nr 8 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE, zainstalowane oprogramowania, sterowniki oraz oprogramowania wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia byt fabrycznie nowy, w ilościach i asortymencie wymaganym przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do budynku nr 8, zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103, będącego własnością Zamawiającego. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca przeprowadzi rozładunek, rozpakuje sprzęt w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8). Wymagania Zamawiającego w zakresie gwarancji przedstawiają się następująco: a) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń; b) Wykonawca dostarczy dokument gwarancyjny w języku polskim; c) Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez zamawiającego wady i usterki na następujących warunkach: dla urządzeń sieciowych: czas reakcji serwisu - w następnym dniu po zgłoszeniu, przyjmowanie zgłoszeń 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, czas naprawy do 7 dni; dla pozostałego sprzętu: czas reakcji serwisu - 2 dni od momentu zgłoszenia, czas naprawy nie może przekroczyć 21 dni roboczych. d) W okresie objętym gwarancją, w przypadku trzech nieskutecznych napraw, Wykonawca wymieni dostarczone urządzenie na nowe, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. e) Naprawa następuje w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności transportu do warsztatu lub producenta wykonawca zapewnia transport w obie strony i ponosi jego koszt. W przypadku napraw przekraczających 14 dni, a w przypadku serwera - 7 dni gwarancja ulega przedłużeniu o dodatkowe dni naprawy. f) W przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego lub nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 30 dni, Zamawiającemu przysługuje prawo powierzenia naprawy osobie trzeciej, na koszt i ryzyko Wykonawcy - bez utraty praw wynikających z gwarancji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakres nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Zuber - PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48339,00
Oferta z najniższą ceną: 48339,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48339,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.