eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Gdańsk: Świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 48742 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia każdego koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych i pogodowych. Ogólna powierzchnia objęta koszeniem wynosi: I koszenie - 1 110 874,00 m2, II koszenie - 1 120 874,00 m2, III koszenie - 1 110 874,00 m2. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć koszenie na terenie zarządzanym przez GZNK ZB, w terminie wskazanym w otrzymanym w formie pisemnej lub faksem i wystawionym przez kierownika Działu Eksploatacji albo upoważnionego przez niego pracownika zleceniu. Koszenie winno być zakończone w terminie 15 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.51.00 - Usługi utrzymywania środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 9 200,00 ZŁ, W TYM: Część 1 (Zadanie 1) - 2 600,00 zł Część 2 (Zadanie 2) - 2 800,00 zł Część 3 (Zadanie 3) - 2 500,00 zł Część 4 (Zadanie 4) - 2 300,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy na powierzchni co najmniej 100.000 m2, w czasie nie dłuższym niż 30 dni popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. - Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym - 6 osób do obsługi kosiarek - 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym - 12 osób do obsługi kosiarek - 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest wykazanie: - 2 osób na stanowisku kierowniczym - 18 osób do obsługi kosiarek - 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na cztery zadania wymagane jest wykazanie: - 2 osób na stanowisku kierowniczym - 24 osób do obsługi kosiarek - 4 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. - Potencjału technicznego - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie: W przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 6 kosiarkami, - 1 samochodem do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 12 kosiarkami, - 2 samochodami do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 18 kosiarkami, - 3 samochodami do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na cztery zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 24 kosiarkami, - 4 samochodami do 3 ton do wywożenia grabek. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej: - w przypadku składania oferty na zadanie 1- 50.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 2 -50.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 3 -50.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 4 -50.000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. - Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego na wybrane przez siebie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1, 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5 w godz. 8:00 - 12:00. Cena brutto - 12,20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 9, kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.04.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 26.03.2008 r. godzina 9:30, miejsce w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 204 świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska, nr pok. 5, tel. 058/ 524-10-61, nz@gznk.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 1, 2 i 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - obejmujące BOM 1, 2 i 3 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 288.332 m2 - szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 A do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9, 90.31.52.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 4, 5 ,6 i 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - obejmujące BOM 4, 5 ,6 i 7 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 308.727 m2 - szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 B do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9, 90.31.52.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 8, 9 i 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 -obejmujące BOM 8, 9 i 10 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 262.127 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 C do siwz,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9, 90.31.52.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie BOM 11 i 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - obejmujące BOM 11 i 12 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia (I, III koszenie 251 688 m2, II koszenie 261 688 m2) - szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 D do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9, 90.31.52.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.