Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00310466/01 - Wynik z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 75/76
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9a1b3f5-6dcb-44a0-98e4-2fce88402007
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111791/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup pompy ciepła dla IAS w Gdańsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9a1b3f5-6dcb-44a0-98e4-2fce884020073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wskazano w rozdziale 12 SWZ,
adres strony prowadzonego postępowania :
https://e-zamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9a1b3f5-6dcb-44a0-98e4-2fce88402007
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w rozdziale 12 SWZ, m. in.
1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w rozdziale 1 SWZ i załączniku nr 3 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określono w rozdziale 1 SWZ i załączniku nr 3 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wraz z montażem dwufunkcyjnego węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6, 80-749 Gdańsk
4.2.6.) Główny kod CPV: 09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1) C = cena brutto oferty = 60 %
2) G = Okres gwarancji na niezawodność pracy węzła (G) ( w miesiącach) = 40 %
2) Kryterium 2: Okres gwarancji na niezawodność pracy węzła, w tym sterownika (G) [miesiące]
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Oferta z gwarancją krótszą niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C + G) we wskazanych wyżej kryteriach uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że należycie wykonał minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem była wymiana/dostawa:
-w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.:
Kierownikiem robót sanitarnych, (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynacje zespołu Wykonawcy, kontakty z Zamawiającym, przygotowanie raportów - osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub ważne uprawnienia budowlane – sanitarne wydane według wcześniejszych przepisów, aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,- z minimum 3 letnim doświadczeniem jako kierownik budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie:
a) na potwierdzenie warunku zdolności technicznej
wykaz dostaw (Załącznik nr 6 do SWZ), zawierający minimum jedną dostawę zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana, z załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana należycie lub są nadal wykonywane należycie - spełniając wymagania określone w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 4a) SWZ.
b) dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane. Dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien dotyczyć dostaw, w których wykonywaniu Wykonawca uczestniczył bezpośrednio.
c) na potwierdzenie warunku zdolności zawodowej
wykaz osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia, którego przedmiotem była wymiana/ dostawa odpowiednio węzła ciepła wraz z montażem i uruchomieniem - spełniając wymagania określone w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 4b) SWZ.
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7.
Wykaz powinien zawierać imiona i nazwiska osoby/osób wykonującej/ych czynności przy realizacji zamówienia oraz wymagane informacje w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności zawodowej. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej: w zakresie instalacji sanitarnych oraz ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
rozdział 10 ust. 3 oraz rozdział 8 ust. 46.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określono w paragrafie 11 projektowane postanowienia umowy - zał. nr 3 do SWZ:2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do oferty Wykonawcy, w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
1) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności stron, w tym działania siły wyższej, o której mowa w § 10 umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają przeprowadzenie dostaw w tym prac towarzyszących objętych przedmiotem umowy (wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych),
2) zaistnienie okoliczności, leżących po stronie Zamawiającego - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy,
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 2 a mających wpływ na termin dostawy, może on ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności z zastrzeżeniem nieprzekroczenia terminu, o którym mowa w § 12 ust. 5. Odpowiednio Wykonawca/Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego wystąpienia z propozycją zmiany zapisów umowy wraz z ich uzasadnieniem, w terminie 10 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-28
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa serwisu, konserwacji i pogotowia dźwigowego dla dźwigów osobowych, towarowych oraz platform dla niepełnosprawnych zlokalizowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawa skaningowego mikroskopu elektronowego
- Dostawa ciągnika wraz z dodatkowym sprzętem.
- NAPRAWA SYSTEMU ZASILANIA GWARANTOWANEGO POPRZEZ WYMIANĘ WYEKSPLOATOWANYCH BATERII AKUMULATORÓW WRAZ Z DEDYKOWANYMI AKCESORIAMI MONTAŻOWYMI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH
- Roboty budowlane w ramach zadania: "Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III)"
- Dostawa, ustawienie, zamontowanie i trwałe przymocowanie do ścian mebli i zabudów kuchennych wraz z armaturą oraz dostawa, ustawienie, zamontowanie i podłączenie sprzętów AGD
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.