Ogłoszenie z dnia 2005-09-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa echokardiografu dla Kliniki Kardiologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, do kontaktów: Tomasz Uldynowicz, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086-87, fax 091 4661113, e-mail: www.zpspsk@o2.pl, www.spsk2.sci.pam.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, Tomasz Uldynowicz, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, budynek Działu Technicznego, pok. nr 11, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086-87, fax 091 4661113, e-mail: zamowienia_spsk2@o2.pl, www.spsk2.pam.szczecin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, Tomasz Uldynowicz, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, budynek Działu Technicznego, pok. nr 11, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086-87, fax 091 4661113, e-mail: zamowienia_spsk2@o2.pl, www.spsk2.pam.szczecin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PAM w Szczecinie, Tomasz Uldynowicz, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, budynek dyrekcji "C", pok. nr 13, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086-87, fax 091 4661113, e-mail: zamowienia_spsk2@o2.pl, www.spsk2.pam.szczecin.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa echokardiografu dla Kliniki Kardiologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa Echokardiografu dla Kliniki Kardiologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne określa SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 40;
III.1) Wymagane wadium: 3 800 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz załączą oświadczenie oraz dokumenty wymienione w SIWZ. Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował w ww. okresie co najmniej 3 dostawy, z których każda była o wartości co najmniej równej wartości złożonej oferty. W tym celu wykonawcy mogą skorzystać z załącznika nr 5, stanowiącego integralną część SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: parametry techniczne sprzętu - 30% cena - 70% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.10.2005, cena - 36,60 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2005, godzina 10:00, budynek Anatomii Prawidłowej zamawiającego sala nr 12.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zlecenie organizacji cyklu dwóch plenerowych wydarzeń na terenie województwa zachodniopomorskiego pn. "Letni Festiwal Innowacji"
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w SDOO w Nowych Liniach wraz z systemem zasilania z OZE
- Wykonanie kompleksowych prac naprawczych konstrukcji i poszycia dachu budynku filii Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Stargardzie, przy ul. Bogusława IV 19.
- zawarcie umowy ramowej na dostawy siedzisk do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Remont instalacji elektrycznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej ul. Romera 21 - 29 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA APARATU USG DLA PRZYCHODNI REJONOWEJ W ZŁOTORYI
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa aparatury medycznej dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim z przeznaczeniem dla POZ Kąkolewnica i POZ Rokitno
- Zakup wraz z dostawą aparatury badawczej do pracowni symulacji medycznej
- Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Pajęcznie.
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.