Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Wołów: Dostawa wózka widłowego oraz maszyn i urządzeń produkcyjnych
Numer ogłoszenia: 487128 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST" , ul. Cicha 8, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 11 16, faks 71 389 11 17 wew. 505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbpiast.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Sektora Finansów Publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózka widłowego oraz maszyn i urządzeń produkcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia podzielony jest na 10 części (zadań): Zadanie nr 1: Wózek widłowy do 3 ton - 1 szt; Zadanie nr 2: Giętarka do rur - 1 szt; Zadanie nr 3: Wiertarki stacjonarne - 2 szt; Zadanie nr 4: Młoto-wiertarka 230V - 1 szt; Zadanie nr 5: Wiertarka akumulatorowa - 1 szt; Zadanie nr 6: Pistolet do natrysku proszkowego - 1 szt; Zadanie nr 7: Przenośne nagrzewnice olejowe - 2 szt; Zadanie nr 8: Giętarka ręczna do blach - 1szt; Zadanie nr 9: Okleiniarnia wąskich płaszczyzn - 1 szt; Zadanie nr 10: Piła tarczowa ze stołem formatowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2, 42.63.30.00-2, 42.63.70.00-0, 42.65.20.00-1, 42.92.43.10-5, 42.31.00.00-2, 42.64.21.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia /nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia /nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia /nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia /nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia /nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbpiast.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ PIAST UL. CICHA 8, 56-100 WOŁÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:00, miejsce: ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ PIAST UL. CICHA 8, 56-100 WOŁÓW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wózka widłowego do 3 ton.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek widłowy do 3 ton - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa giętarki do rur.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Giętarka do rur - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wiertarek stacjonarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertarki stacjonarne - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa młoto-wiertarki 230V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Młoto wiertarka 230V - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wiertarki akumulatorowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertarka akumulatorowa - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pistoletu do natrysku proszkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pistolet do natrysku proszkowego - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.43.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa przenośnych nagrzewnic olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośne nagrzewnice olejowe - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.31.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy gietarki ręcznej do blach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Giętarka reczna do blach 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa okleiniarki wąskich płaszczyzn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okleiniarka wąskich płaszczyzn 1-sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.64.21.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa piły tarczowej ze stołem formatowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piła tarczowa ze stołem formatowym - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.64.21.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Stęszów - Etap III
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Proszkowa - Etap III
- Remonty nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie gminy Wołów
- Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 01 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu spawalniczego w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści"
- Dostawa elektronarzędzi do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera" z podziałem na III części.
- DOSTAWA NARZĘDZI
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu - edycja 2
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: Palniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.