Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Warszawa: Przeglądy sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 48633 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 04-141 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1: Przegląd sprzętu medycznego firmy Belimed - 8 urządzeń; pakiet nr 2: Przegląd sprzętu medycznego firmy Erlen GmbH/Niemcy - 2 urządzenia; pakiet nr 3: Przegląd sprzętu medycznego firmy Karcher - 1 urządzenie; pakiet nr 4: Przegląd sprzętu medycznego firmy Keymed - 2 urządzenia; pakiet nr 5: Przegląd sprzętu medycznego firmy Lischka - 1 urządzenie; pakiet nr 6: Przegląd sprzętu medycznego firmy Miele oraz Olympus - 9 urządzeń; pakiet nr 7: Przegląd sprzętu medycznego firmy Sms - 1 urządzenie; pakiet nr 8: Przegląd sprzętu medycznego firmy Tecnovap/Włochy - 1 urządzenie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek działu w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punkcie V.1.1-V.1.4 SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. V.2, V.3 SIWZ powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt V.5 SIWZ odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. VI.3 SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 SIWZ stosuje się odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas wykonania przeglądu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny, ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa 44, pokój nr 16 (budynek nr 26 Sekcji Technicznej - pod Kliniką Stresu Bojowego).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny, Kancelaria Ogólna, ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Belimed.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny n.w. urządzeń: 1). nr inwentarzowy ST2005000906, MYJNIA-DEZYNFEKTOR WD 550, BELIMED,typ WD 550; 2). nr inwentarzowy ST2005001059, myjnia dezynfektor, BELIMED,typ 280-2ST; 3). nr inwentarzowy ST2005001060, myjnia dezynfektor, BELIMED,typ 280-2ST; 4). nr inwentarzowy ST2005001061, myjnia dezynfektor do wózków, BELIMED,typ CS710; 5). nr inwentarzowy ST2005001062, myjnia dezynfektor, BELIMED,typ 280-2ST; 6). nr inwentarzowy ST2005001301, osłona myjni basenów, BELIMED,typ WD 552; 7). nr inwentarzowy ST2006002534, MYJNIA DEZYNFEKTOR WD550, BELIMED,typ WD 550; 8). nr inwentarzowy ST2009004130, dezynfektor do dezynfekcji endoskopów, Belimed,typ WD 425 E.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Erlen GmbH/Niemcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny n.w. urządzeń: 1). nr inwentarzowy st2013007121, MYJNIA -DEZYNFEKTOR DO BASENÓW I KACZEK, ERLEN GmbH/NIEMCY,typ CT100S-UTD1.45; 2). nr inwentarzowy st2013007122, MYJNIA -DEZYNFEKTOR DO BASENÓW I KACZEK, ERLEN GmbH/NIEMCY,typ CT100S-UTD1.45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Karcher.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny urządzenia, nr inwentarzowy L01-NZ-001520, Myjka, KARCHER,typ E4002.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Keymed.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny n.w. urządzeń: 1). nr inwentarzowy E200306493, Myjnia ultradzwiekowa, KEYMED,typ KEYSONIC 2). nr inwentarzowy E200306767, Myjnia ultradzwiekowa, KEYMED,typ KEYSONIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Lischka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny urządzenia, nr inwentarzowy ST2010004967, WIM MYJNIA DEZYNFEKTOR DO KACZEK I BASENÓW CDD 1050, LISCHKA,typ CDD1050.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Miele oraz Olympus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny n.w. urządzeń: 1). nr inwentarzowy ST2006002041, dezynfektor do dezynfekcji endoskopów, MIELE,typ ETD3; 2). nr inwentarzowy ST2010004677, myjnia do endoskopów, MIELE,typ ETD3; 3). nr inwentarzowy ST2010004676, myjnia dezynfektor do dezynfekcji edoskopów, MIELE&CIE KG,typ ETD3; 4). nr inwentarzowy st2013007119, MYJNIA - DEZYNFEKTOR, MIELE/NIEMCY,typ G7824; 5). nr inwentarzowy st2013007120, MYJNIA - DEZYNFEKTOR, MIELE/NIEMCY,typ G7824; 6). nr inwentarzowy ST2007002891, myjnia dezynfektor do dezynfekcji edoskopów, OLYMPUS,typ ETD3; 7). nr inwentarzowy E200306261, myjnia dezynfektor do fiberoskopów na wózku., OLYMPUS,typ ETD2; 8). nr inwentarzowy ST2007002895, AUTOMATYCZNA MYJNIA DO ENDOSKOPI MINI ETD-2 PAA, OLYMPUS,typ MINI ETD2PAA; 9). nr inwentarzowy ST2009003743, Myjka ultradźwiękowa Sonic-6D z koszykiem, OLYMPUS,typ SONIC 6D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Sms.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny urządzenia, nr inwentarzowy ST2005001103, myjnia ultradźwiękowa dwukomorowa, SMS,typ UMD60042.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przegląd sprzętu medycznego firmy Tecnovap/Włochy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny urządzenia, nr inwentarzowy st2013007125, URZĄDZENIE DO DEZYNFEKCJI PAROWEJ, TECNOVAP/WŁOCHY,typ STEAM BOX VAC MINI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas wykonania przeglądu - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.