Gdańsk: udzielenie licencji oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem SARCZ na rok 2011, prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 1 b ustawy.
Numer ogłoszenia: 48609 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie licencji oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem SARCZ na rok 2011, prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 1 b ustawy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Licencjodawca oświadcza, że Program stanowi jego własność oraz że posiada wyłączne prawa autorskie do zainstalowanego i eksploatowanego u Zamawiającego Programu.
2. Licencjodawca udziela Licencjobiorcy nie wyłączną, nie zbywalną licencję na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na korzystanie z Programu.
3. Licencja udzielona na podstawie postanowienia ust. 1, obejmuje:
a) zgodnie z Dokumentacją prawo do korzystania z Programu wyłącznie na własny użytek Licencjobiorcy na Sprzęcie Podstawowym,
b) prawo do korzystania z Dokumentacji dostarczonej wraz z Programem dla wspomagania dozwolonego korzystania z Programu przez Licencjobiorcę,
4. Nadzór autorski obejmuje:
a) podjęcie działań mających na celu usunięcie zgłoszonego telefonicznie problemu najpóźniej w dniu zgłoszenia,
b) analizę zgłoszonych usterek pod względem wpływu na pozostałe oprogramowanie działające u Zamawiającego,
c) usuwanie zgłaszanych usterek w funkcjonowaniu oprogramowania w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) usuwanie błędów w danych spowodowanych usterkami oprogramowania w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
e) sporządzenia protokołu, w którym określane są okoliczności występowania usterki oraz jej wpływ na dane zawarte w systemie,
f) w przypadku konieczności osobistego udziału przedstawiciela Wykonawcy podczas usuwania usterki, przybędzie on najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu,
g) pomoc w usuwaniu skutków awarii,
h) udzielanie wyjaśnień związanych z bieżącą eksploatacją programów,
i) udzielanie porad w zakresie techniczno - eksploatacyjnym,
j) nieodpłatne przekazywanie nowych wersji oprogramowania w okresie trwania umowy,
k) wykonywanie uaktualnień oprogramowania wymagających tworzenia dodatkowego oprogramowania,
l) pomoc w wykonywaniu przez Zamawiającego konwersji baz do formatów XLS lub TXT,
m) wykonywania zbiorczych zmian danych w bazach w ramach systemu na pisemne zlecenie głównego księgowego lub jego zastępcy,
n) drobne modyfikacje oprogramowania usprawniające obsługę i zmieniające formę wydruków.
o) wykonanie zmian w programie pozwalających na wydruk wszystkich zestawień na drukarkach igłowych oraz laserowych,
p) wykonywanie analiz nieuwzględnionych w programie na życzenie zamawiającego i w określonym przez niego terminie.
q) okresowa kontrola, nie rzadziej niż raz na miesiąc, integralności strukturalnej baz danych,
r) naprawę uszkodzeń baz danych wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i pod jego nadzorem,
s) pomoc w zakresie przetwarzania danych zawartych w bazach danych Zamawiającego, a niemożliwych do wykonania przez oprogramowanie Wykonawcy,
t) pomoc w wykonywaniu przez Zamawiającego zestawień i wydruków niestandardowych, nie wymagających tworzenia dodatkowego oprogramowania
c) prawo do sporządzania kopii Programu dla celów archiwalnych lub jako kopii zapasowych.
.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI OŚRODEK INFORMATYKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI OŚRODEK INFORMATYKI SP. Z O.O.
- Wojewódzki Ośrodek Informatyki Sp. z o.o., ul. Beniowskiego 84B, 80-355 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184500,00
Oferta z najniższą ceną: 184500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oprogramowanie (SARCZ - naliczanie czynszu i rozliczanie mediów) zostało wdrożone w latach 90-tych w byłych PGM-ach a następnie przejęte wraz z innymi zasobami teleinformatycznymi przez GZNK ZB i funkcjonuje do dnia dzisiejszego. Zmiana oprogramowania pociąga za sobą dodatkowe koszty takie jak konwersja baz danych, wdrożenie obejmujące przystosowanie funkcjonującej infrastruktury teleinformatycznej zakładu jak również szkolenia pracowników. Jednocześnie należy podkreślić, że rzetelne wykonanie zamówień wymaga wiedzy odnośnie relacji baz danych oraz dostępu do kodów źródłowych aplikacji. Oba te elementy są chronione prawami autorskimi oraz tajemnicą przedsiębiorstwa przez Wojewódzki Ośrodek Informatyczny Sp. zo.o. W związku z powyższym należy przyjąć, że nie istnieją inni wykonawcy, którzy byliby w stanie wykonać wymaganą usługę w zakresie jaki obejmuje obecnie funkcjonujące oprogramowanie do obsługi czynszów praktycznie z dnia na dzień. Aby zapewnić możliwość osiągnięcia przychodów przez Zamawiającego poprzez prawidłowe i terminowe naliczanie czynszów oraz zapewnić stały nadzór nad oprogramowaniem użytkowanym przez Zamawiającego z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów konieczne jest udzielenie zamówienia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Informatyki Sp. z o.o., który jest właścicielem oprogramowania i posiada do niego prawa autorskie.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- Dostawa macierzy dyskowej do przechowywania danych typu RACK i rozszerzenie zasobów pamięci RAM serwera obliczeniowego
- "Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie"
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Skatepark dla młodzieży - wreszcie na Niedźwiedniku" I Etap realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku
- Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: "Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Świadczenie usług wsparcia dla systemu informatycznego SEOD "eKancelaria"
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.