Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Łomża: Zakup i Dostawa olei silnikowych i płynów eksploatacyjnych - do pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Łomży. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 11-2OP-2013.
Numer ogłoszenia: 485812 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216-62-15, faks 86 2163063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i Dostawa olei silnikowych i płynów eksploatacyjnych - do pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Łomży. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 11-2OP-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem asortymentu) olei silnikowych i płynów eksploatacyjnych - do pojazdów samochodowych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Łomży. Szczegółowy opis i wykaz przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 będący integralną częścią SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu zawartym w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu zawartym w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu zawartym w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu zawartym w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia powyższego warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje złożone w oświadczeniu zawartym w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
o Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy. o Oświadczenie, że dostarczone produkty równoważne odpowiadają określonym (dla wyszczególnionego przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ asortymentu) normom, klasom jakości, klasom lepkości, aprobatom oraz specyfikacjom (Oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Upoważnienie (pełnomocnictwo) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo to musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Umowa - projekt Załącznik nr 3 do SIWZ z podpisem wyrażającym jego pełną akceptację przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: a) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, o procent +/- tej zmiany, b) zmian oznaczenia danych Zamawiającego i / lub Wykonawcy, c) zmian personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, d) zmian nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, e) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216-62-15, faks 86 2163063..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/19,18-400 Łomża, sekretariat, pok. 01..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Remont dróg powiatowych nr 1957B oraz 1910B na terenie gminy Miastkowo
- Remont drogi powiatowej nr 1925B na odc. Jedwabne - Przestrzele w lokalizacji roboczej 0+000,00 - 0+800,00
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Łomży
- Rozbudowa ulicy Owocowej i ulicy Talesa z Miletu w Łomży
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania poziomego dróg dla potrzeb MPGKiM ZB
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy Centrum badawczo - dydaktycznego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o.
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawy oleju napędowego.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.