To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Nidzica: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Nidzicy w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 485790 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458568 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy, ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Nidzicy w 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Nidzicy w 2013 r. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje sześć następujących części: Część I Dostawa świeżych warzyw i owoców 03.22.00.00-9 Warzywa, owoce i orzechy 03.22.23.00-6 Owoce inne niż tropikalne 03.22.22.00-5 Owoce cytrusowe 03.22.21.10-7 Owoce tropikalne 03.22.14.00-0 Warzywa kapustne 03.22.13.00-9 Warzywa liściaste lub/i Część II Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.10.00-6 Pieczywo 15.81.20.00-3 Wyroby ciastkarskie i ciasta lub/i Część III Dostawa mrożonych warzyw 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone Część IV Dostawa różnych produktów spożywczych 15.80.00.00-6 Rożne produkty spożywcze 15.85.10.00-8 Produkty mączne 15.32.00.00-7 Soki owocowe i warzywne 15.33.20.00-4 Przetworzone owoce i warzywa 15.87.00.00-7 Przyprawy i przyprawy korzenne lub/i Część V Dostawa oleju i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych 15.40.00.00-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne lub/i Część VI Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich 15.10.00.00-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane artykuły i produkty żywnościowe będą I gatunku i będą spełniały wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 4.Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości. b) warzywa okopowe ponadto muszą być niepopękane, bez bocznych rozwidleń i rozgałęzień, jednolite pod względem wielkości i odmiany. 5.Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi: a) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiajająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna. b) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. c) Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. d) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. e) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 6. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 7. Dostawy artykułów żywnościowych będą następowały sukcesywnie na podstawie zamówień placówki przekazywanych telefonicznie, faxem bądź drogą mailową. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 8. W odniesieniu do asortymentu zamówienia z części I, II, III, V placówka będzie składała zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 7.30 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. W odniesieniu do asortymentu zamówienia z części IV i VI placówka będzie składała zamówienia z dwudniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 12.00 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 10. Dostarczane produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produkcie w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 11. Dostarczane produkty nie mogą przekraczać ? okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji. 12. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe do Przedszkola nr 2 w Nidzicy na własny koszt i własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne dotyczące przewozu środków spożywczych. 13. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. 14.Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do placówki na okres do następnej dostawy. 15. Wykonawca dokona także rozładunku zamówionego towaru w placówce. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru w przedszkolu będzie pracownik upoważniony przez kierownika placówki. 16.Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów w związku np. z mniejszą ilością dzieci korzystających z posiłków. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy. 17. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych. 18. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiąc załącznik nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa świeżych warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA "CARO" S.C. PAWEŁ LIPKA, KAMIL SMOSARSKI
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA "CARO" S.C. PAWEŁ LIPKA, KAMIL SMOSARSKI
- Paweł Lipko, Kamil Smosarski prowadzący działalność Hurtownia Caro s. c., ul. Chrobrego 27/29, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1418,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1162,75
Oferta z najniższą ceną: 1162,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1567,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W NIDZICY
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W NIDZICY
- Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, ul. Słowackiego 7, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 438,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 615,50
Oferta z najniższą ceną: 615,50 / Oferta z najwyższą ceną: 615,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mrożonych warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aber Sp. z o.o, ul. E. Plater 53, 00-113 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112,93
Oferta z najniższą ceną: 112,93 / Oferta z najwyższą ceną: 112,93
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JALEX" LESŁAW BURACZEK, JAN POKROPSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JALEX" LESŁAW BURACZEK, JAN POKROPSKI SPÓŁKA JAWNA
- Jalex Sp.j. Lesław Buraczek, Jan Pokropski, ul. Rataja 2, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3611,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3247,40
Oferta z najniższą ceną: 3247,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3475,34
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa oleju i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aber Sp. z o.o., ul. E. Plater 53, 00-113 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 411,60
Oferta z najniższą ceną: 411,60 / Oferta z najwyższą ceną: 411,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emilia Wadecka prowadząca działalność Firma Handlowa EMI, ul. Traugutta 10D, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3424,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3742,50
Oferta z najniższą ceną: 3742,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3742,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2024
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach - drugie półrocze 2024
- Dostawa pieczywa świeżego, bułki tartej i wyrobów cukierniczych
- "Dostawa w roku szkolnym 2024/2025 artykułów żywnościowych do Szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.