Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Nidzica: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Nidzicy w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 458568 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Nidzicy w 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Nidzicy w 2013 r. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje sześć następujących części: Część I Dostawa świeżych warzyw i owoców 03.22.00.00-9 Warzywa, owoce i orzechy 03.22.23.00-6 Owoce inne niż tropikalne 03.22.22.00-5 Owoce cytrusowe 03.22.21.10-7 Owoce tropikalne 03.22.14.00-0 Warzywa kapustne 03.22.13.00-9 Warzywa liściaste lub/i Część II Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich 15.81.00.00-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.10.00-6 Pieczywo 15.81.20.00-3 Wyroby ciastkarskie i ciasta lub/i Część III Dostawa mrożonych warzyw 15.33.11.70-9 Warzywa mrożone Część IV Dostawa różnych produktów spożywczych 15.80.00.00-6 Rożne produkty spożywcze 15.85.10.00-8 Produkty mączne 15.32.00.00-7 Soki owocowe i warzywne 15.33.20.00-4 Przetworzone owoce i warzywa 15.87.00.00-7 Przyprawy i przyprawy korzenne lub/i Część V Dostawa oleju i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych 15.40.00.00-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne lub/i Część VI Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich 15.10.00.00-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane artykuły i produkty żywnościowe będą I gatunku i będą spełniały wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 4.Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości. b) warzywa okopowe ponadto muszą być niepopękane, bez bocznych rozwidleń i rozgałęzień, jednolite pod względem wielkości i odmiany. 5.Artykuły dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać następujące wymogi: a) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiajająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna. b) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. c) Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. d) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. e) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 6. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 7. Dostawy artykułów żywnościowych będą następowały sukcesywnie na podstawie zamówień placówki przekazywanych telefonicznie, faxem bądź drogą mailową. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 8. W odniesieniu do asortymentu zamówienia z części I, II, V placówka będzie składała zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 7.30 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 9. W odniesieniu do asortymentu zamówienia z części IV i VI placówka będzie składała zamówienia z dwudniowym wyprzedzeniem w godz. 8.00- 13.00. Dostawa będzie miała miejsce do godz. 12.00 w dniu następnym, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 10. Dostarczane produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produkcie w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 11. Dostarczane produkty nie mogą przekraczać ? okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji. 12. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe do Przedszkola nr 2 w Nidzicy na własny koszt i własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne dotyczące przewozu środków spożywczych. 13. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. 14.Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do placówki na okres do następnej dostawy. 15. Wykonawca dokona także rozładunku zamówionego towaru w placówce. Osobą upoważnioną do kontroli jakości dostarczonego towaru w przedszkolu będzie pracownik upoważniony przez kierownika placówki. 16.Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów w związku np. z mniejszą ilością dzieci korzystających z posiłków. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy. 17. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych. 18. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiąc załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.15.00.00-8, 03.22.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 i 2 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5.formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f (oddzielny na każdą z części) do SIWZ wraz z zawartym w nim oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy .6.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu
13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5
woj. Warmińsko- Mazurskie
tel., fax 089625 24 57.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa świeżych warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.22.23.00-6, 03.22.22.00-5, 03.22.21.10-7, 03.22.14.00-0, 03.22.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6, 15.81.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mrożonych warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.85.10.00-8, 15.32.00.00-7, 15.33.20.00-4, 15.87.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oleju i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu na każdą z części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja przez Sprzedawcę na rzecz Odbiorcy gazu ziemnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 08/2025 Świadczenie usług medycznych na stanowisku Ratownika Medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - warzyw i owoców dla Opolskiego Centrum Edukacji
- Dostawa ryb, przetworów rybnych, warzyw mrożonych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.