To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Gliwice: Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych dla JW 4217 Gliwice
Numer ogłoszenia: 485438 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 442736 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych dla JW 4217 Gliwice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych. Oferowane produkty muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, technicznie sprawne. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego - ilości, opis zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ i jej integralną część. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, instrukcją obsługi. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, jednorazowo do siedziby zamawiającego i miejsc przez niego wskazanych, tj. do: m. Gliwice, m. Bielsko-Biała, m. Tarnowskie Góry. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczone towary na okres 24 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.46.00 - Pamięć flash .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63967,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36755,32
Oferta z najniższą ceną: 36755,32 / Oferta z najwyższą ceną: 53300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia "Studenckiego Centrum Kreatywności". Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW
- Sukcesywne dostawy odczynników do oznaczania lekowrażliwości i mechanizmów oporności drobnous., odczynników do IHC, odczynników i mat. zuż. do oznaczania kwasu mykofenolowego oraz akcesoriów labor.
- Sukcesywny wywóz odpadów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej oraz szatni z sanitariatami w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
- Bieżące czyszczenie i przeglądy separatorów wraz z ich osadnikami na terenie Miasta Gliwice"
- 4WOG.1200.2712.19.2024 Remont budynku nr 19 w Opolu
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa drobnego sprzętu informatyki i materiałów jednorazowego użytku do sprzętu informatyki oraz akcesoriów do sprzętu informatyki, tj.: podstawek pod notebooki na biurko - 5 części.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Zakup fabrycznie nowych urządzeń peryferyjnych i wyposażenia dodatkowego do komputerów
- Dostawa serwera sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.