eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaSukcesywna DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ DO systemu monitoringu PARAMETRÓW PRACY SIECI WODOCIĄGOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Sobótka: Sukcesywna DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ DO systemu monitoringu PARAMETRÓW PRACY SIECI WODOCIĄGOWEJ
Numer ogłoszenia: 485270 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża" , ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 316 22 86, faks 0-71 316 22 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ DO systemu monitoringu PARAMETRÓW PRACY SIECI WODOCIĄGOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia opis techniczny zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji Rejestrator przepływu i ciśnienia Dwa kanały przepływu (impuls 0.001, 0.01, 0.1, 1, 10 m3h) Wbudowany przetwornik ciśnienia zakres 0 - 100 m H2O (0 - 200 m H2O OPCJA) Wbudowana antena, (zewnętrzna opcjonalnie) Wbudowane źródło zasilania (bateria) o żywotności min 5 lat Wbudowany modem GSM Transmisja danych GSM/SMSGPRS Częstotliwość rejestracji od 1s do 1h Częstotliwość transmisji danych min, co 1h Całość systemu IP68 Programowalne zdalnie profilowane progi alarmowe po 2 dla każdego kanału (niski, wysoki) Obudowa z tworzywa sztucznego Wbudowana pamięć wewnętrzna Wymagania dotyczące oprogramowania Kompatybilne z posiadanym oprogramowaniem Współpraca z wszystkimi zainstalowanymi na sieci rejestratorami i sterownikami. Możliwość łączenia w sieć wewnętrzną poszczególnych stanowisk 3 szt. Przekazywanie danych z rejestratorów bezpośrednio na serwer lub komputer użytkownika Graficzna oraz liczbowa analiza danych parametrów chwilowych Odczyty stanów wodomierza oraz automatyczne obliczanie zużycia między odczytami, Obliczanie przepływów maksymalnych, minimalnych, średnio-dobowych i sumarycznych Obliczanie przepływów objętościowych w dowolnych przedziałach czasowych Porównywanie dobowych charakterystyk przepływów blokowanie linii wzorcowego przepływu i porównywanie ich do analogicznych z różnych okresów Możliwość zmiany jednostek Możliwość zdalnego programowania alarmów rejestratorów w dowolnym czasie, Możliwość automatycznego tworzenia sumarycznych wykresów z dowolnej ilości rejestratorów suma kilku przepływów, obliczanie przepływów w strefach Możliwość jednoczesnego porównania wykresów z dowolnej ilości rejestratorów Dodatkowe oprogramowanie do prawidłowego doboru wodomierza Zabezpieczenie programu kluczem Możliwość wizualizacji sieci wodociągowej w oknie programu Przepływomierz elektromagnetyczny - wymagania techniczne Przepływomierz bateryjny zoptymalizowany do aplikacji wodnych Do pomiarów przepływów i detekcji wycieków sieciach wodociągowych Wersja rozłączna z kablem o długości 10 m Długość zabudowy zgodna z ISO 13359 Atest PZH, zgodność z PED Dane techniczne czujnika pomiarowego: średnica nominalna: DN 150 (DN 80) (DN 100) w zależności ciśnienie nominalne: PN 16 zakres prędkości: 0,1...10 ms zakres przepływów: max. 629m3h przyłącze procesowe: kołnierzowe wg EN 1092-1 (DIN 2501) wykładzina: EPDM (twarda guma) materiał elektrod pomiarowych i uziemiającej: hastelloy C276 detekcja pustego rurociągu czujnik przewężony o jedną średnicę pod kątem 7° materiał korpusu i kołnierzy: stal węglowa AISI304, malowany proszkowo powłoką poliestrową stopień ochrony: czujnik pomiarowy P 68 - konstrukcja odporna na zalanie, możliwość zakopania w ziemi; przetwornik IP67 (IP68 z żelem uszczelniającym FDK: 085U0220) temperatura medium: 0...+70°C Dane techniczne przetwornika pomiarowego: zasilanie: bateryjne 2 baterie (trwałość baterii do 6 lat - w zależności od częstotliwości pomiaru) montaż rozłączny: kabel połączeniowy dł. 10m dokładność 0,4% (+- 2 mms) przepływu chwilowego z wyświetlaczem 8 cyfrowym i klawiaturą obsługową funkcje: 2 liczniki, pomiar przepływu chwilowego, czas i data, alarmy, monitorowanie zasilania, rejestry pamięci danych, automatyczne zapamiętywanie licznika, pomiar przepływów zwrotnych, zegar czasu rzeczywistego funkcje samodiagnostyki i beck up danych detekcja pustego rurociągu wyjścia impulsowe: 2 szt. pasywne typu otwarty kolektor, programowane, w obu kierunkach komunikacja cyfrowa IrDA - Modus RTU wbudowany rejestrator danych z programowalnym interwałem min.26 miesięcy parametryzacja i monitorowanie danych: oprogramowanie PC Flow Tool, (poprzez IrDA) temperatura pracy: -20...+60°C Instrukcja obsługi w jęz. Polskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 38.42.11.00 - Wodomierze 38.42.11.10 - Przepływomierze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak wymagań

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy na zakup sprzętu specjalistycznego, w zakresie dostawy i instalacji systemu do monitorowania pracy sieci wodociągowej w zakresie pomiaru ciśnienia i przepływu, obejmującego minimum 4 punkty pomiarowe o całkowitej wartości wykonanej dostawy równej minimum 150 tys. zł (netto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówieni

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł (PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. Karty katalogowe, Świadectwo homologacji CE (tłumaczenie w języku polskim) Deklaracje zgodności Wymagany Atest PZH

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkimsobotka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.zgkimsobotka.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Ślęża ul. Czysta 7 55-050 Sobótk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.