Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Tarnowskie Góry: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja sygnalizacji świetlnych w latach 2008 - 2010 zamontowanych na drogach powiatowych Powiatu Tarnogórskiego.
Numer ogłoszenia: 4850 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854862, fax 032 2854862.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja sygnalizacji świetlnych w latach 2008 - 2010 zamontowanych na drogach powiatowych Powiatu Tarnogórskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja sygnalizacji świetlnych w latach 2008 - 2010 zamontowanych na drogach powiatowych Powiatu Tarnogórskiego (załącznik nr 7 do SIWZ) i obejmujące: - prowadzenie stałej konserwacji wszystkich elementów sygnalizacji świetlnej, -wymiana zużytych elementów sygnalizacji świetlnej, -utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, -bieżące informowanie Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia remontu lub zakupu zużytych elementów sygnalizacji w tym również wysięgników i słupów, -wymiana uszkodzonych elementów oraz naprawa sygnalizacji uszkodzonej w wyniku kolizji drogowych i innych zdarzeń losowych, -bieżąca kontrola działania wszystkich sygnalizatorów, a w szczególności działanie cykli i poszczególnych faz ( zgodnie z instrukcją ), -zakup zużytych źródeł światła ( żarówki ), -bieżąca kontrola oznakowania pionowego umieszczonego na wysięgnikach bramowych, a w szczególności bezpiecznego ich mocowania, -materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarczać będzie Wykonawca. Pozostałe roboty niezbędne do wykonania w celu sprawnego funkcjonowania sygnalizacji (których nie można było wcześniej przewidzieć), nie wyszczególnione w materiałach przetargowych rozliczane będą na podstawie kalkulacji indywidualnych zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz poszczególnych składników cenotwórczych ujętych w ofercie. 2.Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na warunkach określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Spełniają warunki określone w art. 22. ust.1 Ustawy Pzp; b)Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp; c)Potwierdzą, że posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100 tyś zł netto lub potwierdzą zdolność kredytową wykonawcy do kwoty nie mniejszej niż 100 tyś zł netto; d)W wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty, wykażą przynajmniej jedno zadanie z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 tyś zł netto rocznie (słownie: trzydzieści tysięcy złotych netto) dla każdego z osobna, z podaniem wartości zadania oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów stwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; e)W ofercie przedłożą dokumenty potwierdzające że dysponują wyposażeniem warsztatu oraz aparatury kontrolno-pomiarowej - Wykonawca powinien wykazać, że wyposażenie jego warsztatu pozwala na wykonywanie napraw uszkodzonych elementów sygnalizacji świetlnej z zakresu prac elektrycznych, mechanicznych i ślusarskich. f)W ofercie przedłożą dokumenty stwierdzające że dysponują przynajmniej jednym środkiem transportu umożliwiającym realizację usług związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem sygnalizacji świetlnych oraz oświadczenie o stałym dostępie do użycia podnośnika samochodowego z koszem (jeśli Wykonawca nie posiada własnego podnośnika). g)Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Zgodnie z art. 24 ust. 1 wyklucza się z postępowania: a)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba, że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 3. wg art. 24 ust. 2 .wyklucza się z postępowania Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26.ust.3 Ustawy Pzp; d)Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a)wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b)oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 2), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualne zaświadczenia; właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 5). f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 6). g)oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, jeżeli tak, to Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Załącznik nr 4). h)przedmiar robót z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia wypełniony zgodnie z załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i)Parafowane istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. j)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt b),c) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. 5.W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie. 6.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 7.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9.Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, 42 - 600 Tarnowskie Góry, ulica Pyskowicka 54..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, 42 - 600 Tarnowskie Góry, ulica Pyskowicka 54 - pokój nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa robota gaśniczego na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą pieluchomajtek w 2026 roku
- Dostawa wyposażenia pracowni dla technika elektryka, technika elektronika i technika mechatronika w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w 2026 roku
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w 2026 r.
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków w lokalu Wykonawcy w dni robocze i dni ustawowo wolne od pracy klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2026 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2026 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Konserwacja i awaryjne naprawy infrastruktury oświetleniowej będącej własnością miasta Kwidzyna
więcej: Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





