Ogłoszenie z dnia 2006-01-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnów: zakup i dostawa Erytropoetyny Alfa, Beta - dla Ośrodka Dializ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie, do kontaktów: Bogdan Józefowicz, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6315460, fax +48 14 6315460, e-mail: ania@lukasz.med.pl, www.lukasz.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie, Anna Nowicka, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6315460, fax +48 14 6315460, e-mail: ania@lukasz.med.pl, www.lukasz.med.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie - Dział Logistyki Pawilon "D" II p. pok. 51, Anna Nowicka, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6315460, fax +48 14 6315460, e-mail: ania@lukasz.med.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie - Kancelaria Ogólna Pawilon "D" II p., Anna Nowicka, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, tel. +48 14 6315460, fax +48 14 6315460, e-mail: ania@lukasz.med.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa Erytropoetyny Alfa, Beta - dla Ośrodka Dializ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa Erytropoetyny Alfa, Beta - dla Ośrodka Dializ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 24 miesiące. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: ogółem 21 563,00 lub na poszczególne zakresy: Zakres 1 - 19 939,00 Zakres 2 - 1 624,00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: NZF. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 4N. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.03.2006, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 14.05.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.03.2006, godzina 11:30, Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178A, pawilon D II p. sala 42.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Erytropoetyna Alfa. 3) Zakres lub wartość: Ilości określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 49 232 000 j. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Erytropoetyna Beta. 3) Zakres lub wartość: Ilości określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 4 000 000 j. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa mikroskopów diagnostycznych z kamerą i monitorem dla Kierunku Lekarskiego Akademii Tarnowskiej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Opiekun osób starszych, chorych i niepełnosprawnych
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Brzesku, ul. Szczepanowska 23, 32-800 Brzesko
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, w tym sprzedaż internetowa
- Dostawy: wyrobów medycznych do endoskopii, stentów do dróg żółciowych, stentów trzustkowych, balonów do usuwania złogów, endoskopowych pętli do polipektomii, sfinkterotomów, kleszczy ...
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.