eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa materiału opatrunkowego, pieluch tetrowych, pampersów oraz pieluchomajtek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Zamość: Dostawa materiału opatrunkowego, pieluch tetrowych, pampersów oraz pieluchomajtek.
Numer ogłoszenia: 483328 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału opatrunkowego, pieluch tetrowych, pampersów oraz pieluchomajtek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału opatrunkowego, pieluch tetrowych, pampersów oraz pieluchomajtek - 24 zadania asortymentowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.70.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.780,00 zł (sześć tysięcy siedemset osiemdziesiąt złotych zero groszy) za całość przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium dla poszczególnych zadań wynosi: Zadanie 1 - 300,00 zł, Zadanie 2 - 300,00 zł, Zadanie 3 - 15,00 zł, Zadanie 4 - 130,00 zł, Zadanie 5 - 180,00 zł, Zadanie 6 - 30,00 zł, Zadanie 7 - 400,00 zł, Zadanie 8 - 1.580,00 zł, Zadanie 9 - 10,00 zł Zadanie 10 - 820,00 zł Zadanie 11 - 540,00 zł Zadanie 12 - 1.120,00 zł Zadanie 13 - 800,00 zł Zadanie 14 - 170,00 zł Zadanie 15 - 30,00 zł Zadanie 16 - 20,00 zł Zadanie 17 - 5,00 zł Zadanie 18 - 20,00 zł Zadanie 19 - 5,00 zł Zadanie 20 - 10,00 zł Zadanie 21 - 5,00 zł Zadanie 22 - 150,00 zł Zadanie 23 - 65,00 zł Zadanie 24 - 75,00 zł Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Aleje Jana Pawła II 10 w Banku PEKAO S. A. I Oddział w Zamościu nr 87 1240 2816 1111 0010 3901 4026. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed 13 grudnia 2012 r. godz. 12.00. Wadium w sposób fizyczny musi wpłynąć do zamawiającego w wyznaczonym terminie. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą spowoduje wykluczenie z postępowania. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Charakterystyka techniczno - jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta i kraju pochodzenia oraz jego nazwy handlowej. Charakterystyka musi zawierać dane na temat parametrów wymaganych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Deklaracja wytwórcy (deklaracja zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych w zadaniach gdzie materiał opatrunkowy jest klasy IIa.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz (oferta wykonawcy) sporządzony dla każdego zadania oddzielnie (według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 12 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3.Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu (oferta wykonawcy) wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności. 4. Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru/kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron - w przypadku zmiany stawki podatku VAT pod warunkiem, że nie będzie ona powodowała podwyższenia ceny jednostkowej brutto - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (brutto) zaoferowanej w ofercie - w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość; pok. 215 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość; pok. 248 - Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma elastyczna włóknikowa samoprzylepna w rolkach o długości 5-10 m: Szerokość 5 cm - 19 000 m Szerokość 10 cm - 16 000 m Szerokość 15 cm - 6 000 m Szerokość 20 cm - 500 m 2. Hypoalergiczny przylepiec na włókninie w rolkach o długości 5-10 m: Szerokość 12,5mm - 8 000 m Szerokość 25mm - 6 000 m 3. Przylepiec na jedwabiu w rolkach o długości 5-10 m Szerokość 12,5mm - 11 700 m Szerokość 25 mm - 5 000 m 4. Przylepiec na tkaninie w rolkach o długości 5-10 m Szerokość 12,5mm - 13 500 m Szerokość 25mm - 13 000 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny, hipoalergiczny opatrunek włókninowy do mocowania kaniul obwodowych z klejem akrylowym o dobrej adhezji. Rozmiar 6 cm x 8 cm - 200 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny, hipoalergiczny opatrunek z przezroczystej folii poliuretanowej do mocowania wkłuć centralnych, z ramką pozwalającą na pewne zamocowanie cewnika. Kształt owalny. Rozmiar 10 cm x 12 cm- 1 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska podtrzymująca dziana: Rozmiar: 4m/5cm - 10 000 szt. 4m/10cm - 30 000 szt. 4m/15cm - 14 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska elastyczna z zapinką 5m x 15cm w naprężeniu z lycrą - 13 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa 200g x 1 szt. - 1 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe, niesterylne 4 W 5 cm x 5 cm a 100 szt. - 14 500 op. Kompresy włókninowe niesterylne 4W 7,5 cm x 7,5 cm a 100 szt. - 15 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe, niesterylne, starannie wykończone, bez wystających, luźnych nitek i strzępków, o brzegach podwiniętych (składanych do wewnątrz), z przeznaczeniem do celów inwazyjnych chirurgicznie i nieinwazyjnych, wymagana klasa II a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą powyższy warunek (deklaracja wytwórcy /producenta/ o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej). Rozmiar 7,5cm/7,5cm a 100 szt. 8W 13N - 15 000 op. Rozmiar 10cm/10cm a 100 szt. 8W 13N - 14 000 op. Rozmiar 5cm/5cm a 100 szt. 8W 13N - 14 500 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład syntetyczny pod gips Rozmiar 3m/12,5cm (+/-10%) x 1 szt. - 300 szt. 2. Bandaż gipsowy szybkowiążący (do 3 min.) Rozmiar 3m/12,5cm (+/-10%) x 1 szt. - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza opatrunkowa składana - szerokość 90 cm x 1m (+/-10%) - 160 000 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina płaty (op. 5kg)- 1 800 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna gazowa, niejałowa 4W 17N 30cmx30cm (+/- 5 cm). - 45 000 szt. 2. Serweta operacyjna gazowa, niejałowa z tasiemką 4W 17N 50 cm x 50 cm (+/- 5 cm). - 14 000 szt. 3. Serweta operacyjna gazowa, niejałowa z tasiemką 4W 17N 75 cm x 90 cm (+/- 5 cm) - 7 000 szt. 4. Serweta operacyjna gazowa, niejałowa, sterylna z nitką Rtg 4W 17N 75 cm x 90 cm (+/- 5 cm). - 1 000 szt. Wymagana klasa II a serwet. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą powyższy warunek (Deklaracja wytwórcy /producenta/ o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna gazowa, sterylna 4 W 17N 30 cm x 30cm a 2 szt. z nitką Rtg - 20 000 op. 2. Serweta operacyjna, gazowa, sterylna 8 W 17 nitkowa z tasiemką 100 cm x 10 cm a 2 szt. - 800 op. Wymagana klasa II a serwet. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą powyższy warunek (Deklaracja wytwórcy /producenta/ o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej). Sterylizowane parą wodną. Opakowanie zapewniające jałowość co najmniej 3 lata od daty produkcji (zalecane aby opakowania pojedyncze posiadały samoprzylepne metryczki produktu z kontrolą jałowości opakowania).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Setony gazowe, jałowe 4 W 17N (5 cm/2 m) a 20 szt.. - 1 200 op. Wymagana klasa II a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą powyższy warunek (deklaracja wytwórcy /producenta/ o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej). Setony jałowe sterylizowane parą wodną. Opakowanie zapewniające jałowość co najmniej 3 lata od daty produkcji (zalecane aby opakowania pojedyncze posiadały samoprzylepne metryczki produktu z kontrolą jałowości opakowania).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tupfer gazowy niesterylny 17N (fasolka 15cm/15cm) a 500 szt. - 9 op. 2. Tupfer gazowy niesterylny17N (rożek 18cm/18cm) a 200 szt. - 12 op. 3. Seton gazowy niejałowy 4 W 17N (1cm/2m) a 1 szt. - 400 op. 4. Seton gazowy niejałowy 4 W 17N (2cm/2m) a 1 szt. - 1 100 op. Wymagana klasa II a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą powyższy warunek (deklaracja wytwórcy /producenta/ o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrokoloidowy, wodoodporny, dwuwarstwowy, stosowany do leczenia odleżyn z umiarkowanym i dużym wysiękiem. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do leczenia przewlekłych odleżyn zawierający srebro o dużych właściwościach bakteriobójczych. Rozmiar min. 10 cm x 10 cm - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zadanie 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrożelowy o właściwościach oczyszczających i rozpuszczających tkankę martwiczą. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny, paroprzepuszczalny, transparentny opatrunek z folii poliuretanowej. Do stosowania na rany, jako ochrona skóry, oraz jako opatrunek wtórny. Rozmiar minimum 10 cm x 12 cm - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: zadanie 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek gazowy parafinowy zawierający 0,5 % octan chlorheksydyny. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: zadanie 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek gazowy parafinowy. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zadanie 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony chirurgiczne sterylne z nitką do operacji czaszkowych i rdzeniowych. Wykonane ze 100 % bawełny połączone z nicią ułatwiającą sprawdzenie ich liczby. Pakowane na pojedynczych kartonikach po 10 szt. Łatwo poddające się modelowaniu, utrzymujące zadany kształt, absorbujące płyny, nie ulęgające rozwarstwieniu i przyleganiu do tkanek. Posiadające na długości tamponu znacznik widzialny w promieniach Rtg. Sterylizowane w promieniach gamma lub w parze - metoda sterylizacji musi być zaznaczona na etykiecie. Produkt pakowany typ Blister. Zalecane, aby opakowania pojedyncze posiadały samoprzylepne metryczki z kontrolą jakości produktu. Rozmiary: 15 mm x 15 mm +/- 5 mm a 10 szt. - 450 op. 20 mm x 40 mm +/- 5 mm a 10 szt. - 500 op. 25 mm x 75 mm +/- 5 mm a 10 szt. - 250 op. 20 mm x 20 mm +/- 5 mm a 10 szt. - 700 op. 125 mm x 75 mm +/- 5 mm a 10 szt. - 300 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: zadanie 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielucha tetrowa 80 cm x 80 cm - 1 800 szt. Pampersy 2 Mini (3-6 kg) a 94 szt. - 15 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: zadanie 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych L - 5 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.