Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
Numer ogłoszenia: 48328 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 44 890, faks 61 85 44 834.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu. Zaoferowane przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach oryginalnych producenta, i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania - dotyczy to pozycji zacieniowanych w formularzu kalkulacyjnym - załącznik numer 2. Niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych, tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane, jak np. dysze, obudowy - dotyczy to pozycji zacieniowanych w formularzu kalkulacyjnym - załącznik nr 2. Na pozostałe pozycje (nie zacieniowane) dopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych. Zaoferowanie przez wykonawcę materiały eksploatacyjne, wolne od wad materiałowych, muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją do momentu wyczerpania środka barwiącego. Przedmiot dostawy musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne, nazwa producenta, nr produktu) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). W przypadku nie spełnienia tego warunku, dostawa uznana zostanie za nie wykonaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości oraz produktów jakie wymaga Zamawiający został opisany w załączniku numer 2, stanowiący integralną część SIWZ. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w swojej siedzibie, w uzgodnionych przez strony terminach. Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych materiałów eksploatacyjnych do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny, czy wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy próbek (egzemplarza) zaoferowanego towaru zamiennego, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do jego zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy(ów) próbek (egzemplarza) zaoferowanego towaru zamiennego, w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do ich (jego) zgodności z wymaganiami Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.73.20 - Dyskietki 32.58.20.00 - Nośniki danych 32.58.40.00 - Nośniki z zapisem danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAD BIURO" SPÓŁKA CYWILNA BARBARA GIEŁWANOWSKA MAREK ŁĘGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MAD BIURO" SPÓŁKA CYWILNA BARBARA GIEŁWANOWSKA MAREK ŁĘGOWSKI
- MAD Biuro S.C., ul. Grunwaldzka 54/5, 60-311 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122651,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135444,54
Oferta z najniższą ceną: 135444,54 / Oferta z najwyższą ceną: 135444,54
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 nr. 113 poz. 759 z późn. zm.) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W trzech kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego (EA.ZP.27/36-PN/10; EA.ZP.27/01-PN/11; EA.ZP.27/03-PN/11), prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego, w których przedmiotem zamówienia była dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w WSSE w Poznaniu, wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 z powodu niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia, co zostało stwierdzone przez komisję przetargową w protokole badania ofert. Ponadto w każdym z kolejnych postępowań niezmienione pozostały warunki zamówienia. Wyżej przedstawione okoliczności wyczerpują przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4, w związku z czym wnioskuję o udzielenia zamówienia publicznego w w/w trybie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup (dostawa) ciekłego azotu medycznego do zbiornika stacjonarnego w lokalizacji Szpitala USK ul. Szamarzewskiego 84 i naczyń Dewara Hospicjum Palium oś. Rusa 55,oraz ul. Przybyszewskiego 49 Poznań.
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- Sukcesywna dostawa tłuszczy do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa akcesoriów do elektrochirurgii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- 27/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w tym: tonery, tusze, taśmy i inne materiały eksploatacyjne do drukarek przez okres 18 miesięcy"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Zakup taśm LTO
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.