eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Bankowa obsługa budżetu Gminy Wschowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Wschowa: Bankowa obsługa budżetu Gminy Wschowa
Numer ogłoszenia: 482952 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185239 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, Rynek 1, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 65 5408600, faks 65 5401340.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Wschowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków podstawowych, pomocniczych oraz rachunków walutowych ( EURO), w tym: 1)możliwość otwierania dodatkowych rachunków w trakcie związania zamówieniem na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 2)potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 3)oprocentowanie środków na rachunkach oparte wg zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBID 1M wyliczanej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. 4)obsługa elektroniczna rachunków podstawowych i pomocniczych. 5)generowanie i przekazywanie w formie papierowej wyciągów bankowych, jako zestawień operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych (wyciągi łącznie z załącznikami dotyczącymi wpływów). Wyciągi bankowe będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez Kontrahentów w opisie płatności. Przekazane przez Wykonawcę wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w Systemie. Wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, nr rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, informację na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek. 6)lokowanie środków (saldo na koniec dnia) na lokatach krótkoterminowych automatycznych (overnight). bez prowizji i opłat, przy czym lokata typu overnight będzie dokonywana o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego. Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBOR ON (ustalony o godz. 11 w dniu założenia lokaty + - wskaźnik korekty) i współczynnik określony w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. 2. Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: 1)dokonywanie wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, na podstawie czeków gotówkowych według określonych nominałów - poza kolejnością, 2)przyjmowanie od osób upoważnionych, działających w imieniu posiadaczy rachunków wpłat gotówkowych - poza kolejnością, 3)dokonywanie wypłat gotówki osobom trzecim z rachunków wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie przekazanych do Banku wykazów/list - dotyczy wypłaty dodatków mieszkaniowych, stypendiów i zasiłków dla uczniów, 4)przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie zamkniętej. 3.Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: 1)przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, 2)przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, 3)możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych 4.Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, nadawanie użytkownikom uprawnień niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej), przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej, w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania - bez jakichkolwiek opłat i prowizji w tym: 1)zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, 2)przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, 3)serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, 4)w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem: przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, 5)przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb, szkolenia pracowników jednostek muszą odbywać się w siedzibach, gdzie zostanie wdrożony system bankowości elektronicznej. Bank zapewni bezpłatną pomoc techniczną w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym pracownikom Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej. 5.System bankowości elektronicznej winien zapewniać, co najmniej: 1)internetowy dostęp do systemu bankowości elektronicznej, dostęp do środków pieniężnych, 2)dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, 3)dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, 4)uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach 5)możliwość dokonywania przelewów bankowych, w tym przelewów na lokaty terminowe, 6)generowanie (wydruk) wyciągów bankowych i potwierdzeń transakcji obciążeniowych i uznaniowych, 7)pełną informację o dacie operacji, 8)przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 9)umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, 10)wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, 11)system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, 12)przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji 13)import danych z systemów księgowych do systemu bankowości elektronicznej, 14)równoczesną pracę kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik winien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu, 15)funkcjonowanie od dnia 01.01.2014r. 6.Realizacja przelewów przekazywanych w formie papierowej w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji: 1)sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. 2)dokonywanie przelewów na rachunki wskazane przez Zamawiającego na podstawie przedkładanych przez Zamawiającego wykazów/list -zbiorczych poleceń przelewu. 7.Wydawanie i wznawianie świadczeniowych kart przedpłaconych w celu dokonywania wypłat przez podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej we Wschowie, w szczególności świadczeń rodzinnych, zasiłków. 8.Wydawanie: - blankietów czekowych, - karty płatniczej do rachunku bież - czytnika kart - zaświadczeń i opinii na wniosek posiadacza rachunku. 9.Przeksięgowanie salda rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego oraz przeksięgowywanie odsetek z rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami. 10.Możliwość udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu odnawialnego, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miejską w uchwale budżetowej. Termin spłaty kredytu do 31 grudnia każdego roku. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: 1)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco 2)każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, 3)uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat poza jego oprocentowaniem, 4)Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, 5)kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu 2 dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, 6)Zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, 7)kredyt oprocentowany będzie wg stawki WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększony o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, 8)odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, 9)zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego, 10)w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. 11.Możliwość dokonywania przelewów zagranicznych. 12.Zapewnienie prowadzenia rachunków bankowych utworzonych dla celów projektów, programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące w/w środki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy we Wschowie, ul. Daszyńskiego 19, 67-400 Wschowa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.