Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Legnica: Dostawa urządzeń informatycznych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Legnicy, Sądu Rejonowego w Legnicy i Sądu Rejonowego w Lubinie.
Numer ogłoszenia: 482842 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Legnicy , ul. Złotoryjska 40, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7225900, faks 076 7225990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń informatycznych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Legnicy, Sądu Rejonowego w Legnicy i Sądu Rejonowego w Lubinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń informatycznych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Legnicy, Sądu Rejonowego w Legnicy i Sądu Rejonowego w Lubinie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń informatycznych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z rozładunkiem, instalacją i szkoleniem: Zadanie nr 1: a) urządzenie UTM typ 1 - 1 szt., b) urządzenie UTM typ 2 - 1 szt., c) urządzenie UTM pracujące w klastrze HA typ 3 - 2 szt., d) oprogramowanie do ochrony serwera poczty - 1 szt., e) drukarka laserowa monochromatyczna - 4 szt., f) biblioteka taśmowa - 1 szt., g) oprogramowanie do archiwizacji - 3 szt., h) rozszerzenie pamięci serwerów - 2 zestawy, i) elementy rozbudowy macierzy - 1 komplet, j) oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią i urządzeniami informatycznymi - 1 szt., k) komputer stacjonarny - 17 szt. l) mikrofon z jedną słuchawką - 5 szt. Zadanie nr 2: a) zasilacz awaryjny - 1 szt. Zadanie nr 3: a) komputer stacjonarny z monitorem - 16 szt. zgodnie z wymaganiami minimalnymi w zakresie obligatoryjnych wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej urządzeń informatycznych, sprzętu komputerowego planowanych do zakupu przez Sąd Okręgowy w Legnicy, stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego wniosku i SIWZ oraz zgodnie z zapisem art. 30 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.22.30.00 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej dostawy w zakresie: a) urządzeń informatycznych, sprzętu komputerowego i oprogramowania w zakresie zadania nr 1 o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 300.000,00 złotych każda, z podaniem jej wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania dostawy, odbiorców dostawy oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te przedmiotowe dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) zasilaczy awaryjnych w zakresie zadania nr 2 o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 50.000,00 złotych każda, z podaniem jej wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania dostawy, odbiorców dostawy oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że przedmiotowe dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) sprzętu komputerowego w zakresie zadania nr 3 o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż 90.000,00 złotych każda, z podaniem jej wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania dostawy, odbiorców dostawy oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te przedmiotowe dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenie muszą złożyć wszyscy Wykonawcy odrębnie lub wspólnie); 2) dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby nie wymienionej w odpisie z właściwego rejestru do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, dla osoby-ób działającej-ch w imieniu Wykonawcy, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) - wystawiony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest - są właścicielem-ami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów; 4) wzór umowy zatwierdzony (podpisany) przez Wykonawcę; 5) Specyfikacja techniczna, zgodnie z właściwościami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i umowy pn. Specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 do Oferty Wykonawcy. 6) Certyfikaty ISO i deklaracje zgodności CE dla komputerów, wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i umowy pn. Specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 do Oferty Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 2) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, 3) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Legnicy, ul. Złotoryjska 40, 59-220 Legnica, pokój nr 341..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Legnicy, ul. Złotoryjska 40, 59-220 Legnica, pokój nr 341..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- OKMIANY droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa wejścia do SOK - O/ZUS, bud. 2C.
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynieryjnych i urządzeń zabezpieczających ruch - wymiana asfaltowych przykryć przerw dylatacyjnych.
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- "Zakup z dostawą przełączników sieciowych rdzeniowych pracujących w klastrze "HA" oraz przełącznika sieciowego agregującego ruch sieciowy"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Zakup urządzeń i oprogramowania
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.