eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDostosowanie segmentu B budynku ZS1 celem utworzenia zespołu szkolno-przedszkolnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-21

Ogłoszenie nr 48274 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.

Chrzanów: Dostosowanie segmentu B budynku ZS1 celem utworzenia zespołu szkolno-przedszkolnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21148-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie, krajowy numer identyfikacyjny 000525464, ul. Aleja Henryka  20, 32-500  Chrzanów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 327585101, faks 0326233786, e-mail zp@chrzanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne )

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie segmentu B budynku ZS1 celem utworzenia zespołu szkolno-przedszkolnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania segmentu "B" budynku ZS1 celem utworzenia zespołu szkolno-przedszkolnego. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Na parterze utworzenie dwóch oddziałów przedszkolnych przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz szatni ogólnej dla dzieci z pozostałych oddziałów, dostępną bezpośrednio z holu. Na tej kondygnacji utworzenie również węzła żywieniowego do obsługi parteru i pierwszego piętra za pomocą dźwigu towarowego. 2. Na piętrze utworzenie 3 oddziałów przedszkolnych, każdy z nich ma bezpośredni dostęp do sanitariatów. 3. Na drugim piętrze utworzenie 3 sal lekcyjnych wraz z pokojami nauczycielskimi oraz ogólnodostępnymi sanitariatami. 4. Przebudowę istniejącej klatki schodowej polegającą na zwiększeniu ilości stopni w celu zmniejszenia ich wysokości, obudowę klatki schodowej ścianami oraz zamknięciem drzwiami. Konieczna jest również przebudowa nadproży w celu zapewnienia odpowiednich wymiarów spoczników. 5. Wyposażenie klatki schodowej w instalację oddymiania oraz instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego. 6. W celu dostosowania długości dróg ewakuacyjnych w części korytarza należy wykonać drugą klatkę schodową. Nowa klatka będzie obudowana ścianami, zamykana drzwiami oraz wyposażona w instalację zapewniającą oddymianie oraz instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego. Z tej klatki schodowej należy wykonać wyjście bezpośrednio na zewnątrz budynku, co wymaga budowy schodów zewnętrznych oraz przebudowę stolarki okiennej. Planowane roboty budowlane: 1. Wyburzenie części ścian działowych i nośnych wewnętrznych 2. Budowa klatki schodowej wewnętrznej 3. Przebudowa klatki schodowej wewnętrznej 4. Budowa schodów zewnętrznych 5. Niwelacja terenu wokół części budynku oraz wykonanie opaski betonowej 6. Przebudowa ścianek działowych 7. Przebudowa stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz częściowo stolarki okiennej 8. Budowa dźwigu towarowego 9. Przebudowa i remont instalacji wod-kan, co , wentylacji oraz instalacji elektrycznej 10. Roboty remontowe, gładzie, tynkowanie , roboty wykończeniowe (wymiana posadzek podłogowych , roboty malarskie , wykonanie okładzin z płytek ceramicznych). Przed przystąpieniem do robót wykończeniowych Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu wizualizację pomieszczeń (sal zabaw, korytarzy, łazienek) w zakresie kolorystyki, dekoracji malarskich oraz aranżacji łazienek dla dzieci. W terminie do 7 dni Zamawiający poinformuje Wykonawcę o akceptacji lub jej braku. Po zamontowaniu windy Wykonawca dokona zgłoszenia, rejestracji oraz odbioru urządzenia UDT. Po zakończeniu robót instalacyjnych należy wykonać próby i pomiary, z których należy sporządzić protokoły. Po zakończeniu robót związanych z dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż wykonawca winien wykonać próby i sprawdzenia zamontowanych urządzeń p.poż, z których należy sporządzić protokoły wymagane przez Komendę Państwowej Straży Pożarnej. Wykonawca winien wykonać dokumentację powykonawczą celem złożenia do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Chrzanowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - załącznik nr 1a do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1202122.62
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o. ,  ,  ul. Roździeńskiego 11,  41-308,  Dąbrowa Górnicza,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1478610.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1478610.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1842883.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.