eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławmodernizacja basenu kąpielowego przy ul. Racławickiej



Ogłoszenie z dnia 2005-09-15

POZYCJA 48264

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: modernizacja basenu kąpielowego przy ul. Racławickiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, do kontaktów: Alina Onzol, Agnieszka Ulewska, ul. Wejherowska 2, 54-239 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563501, 3548172, fax 071 3509766, e-mail: mosir@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, Agnieszka Ulewska, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, 071 354 81 62, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, agnieszka.ulewska@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, Agnieszka Ulewska, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, 071 354 81 62, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, agnieszka.ulewska@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Alina Onzol, Agnieszka Ulewska, ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 354 81 74, 071 354 81 62, fax 071 354 81 69, e-mail: alina.onzol@mosir.wroc.pl, agnieszka.ulewska@mosir.wroc.pl, www.mosir.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja basenu kąpielowego przy ul. Racławickiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont istniejącego basenu kąpielowego (25m) znajdującego się w zespole basenów kąpielowych MOSiR i dotyczy: I etap termin realizacji do 15 grudnia 2005 roku Z istniejącej stalowej konstrukcji basenu należy usunąć szkło, oczyścić ją z farby i rdzy, w miejscach skorodowanych wymienić wg stanu aktualnego elementy konstrukcyjne. Zdemontować rynny, rury spustowe oraz opierzenia i wykonać nowe. Na ścianach podłużnych wymienic zniszczoną stolarkę okienną na typową z szybą zespoloną, zamontować parapety wew. i zewn. wykonać demontaż płyt plaży, uzupełnic zbrojenie lub wykonać nowe. W miejscach ubytku płytek ceramicznych posadzkowych uzupełnić brakującą ceramikę stosując płytki przeznaczone do basenów (atestowane) kształt i kolor dobrać do istniejących. Poszdzki wykończone terakotą w miejscach uszkodzonyc - wymienic terakotą. II etap termin realizacji do 28 lutego 2006 roku W miejscach demontażu szklenia obiektu wykonać nowe szklenie wg stanu pierwotnego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Racławickiej 62 we Wrocławiu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.02.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie ca najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu, remoncie lub modernizacji kubaturowych obiektów budowlanych o wielkości i technologii zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca powinien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 4) Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50% ceny oferty brutto.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.10.2005, cena - 50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2005, godzina 10:00, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Lubińska 53, pokój nr 17.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.