To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Polkowice: Świadczenie usług zarządzania Projektem w ramach projektu POMYSŁ NA BIZNES = WŁASNA FIRMA współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia
Numer ogłoszenia: 48255 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35183 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zarządzania Projektem w ramach projektu POMYSŁ NA BIZNES = WŁASNA FIRMA współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania Projektem POMYSŁ NA BIZNES = WŁASNA FIRMA poprzez: - koordynatora projektu, do którego obowiązków będzie należało w szczególności: 1) Realizacja Projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie Projektu nr WND-POKL.06.02.00-02-022/08-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu, a także dokumentami i wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 2) Prowadzenie Biura Projektu; 3) Nadzorowanie w imieniu Zamawiającego realizacji Projektu nr WND-POKL.06.02.00-02-022/08-00 oraz koordynowanie prac Zespołu, składającego się z pracownika ds. monitoringu i administracji, księgowej i prawnika Projektu; 4) Sprawowanie nadzoru nad realizacją Projektu, a w szczególności: - terminowym i prawidłowym realizowaniem Projektu (nadzór nad finansową i rzeczową realizacją Projektu, w tym nadzór nad prowadzoną dokumentacją/ewidencją potwierdzającą osiągnięcie rezultatów i celów Projektu), - prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych zgodnie z ich przeznaczeniem (nadzór nad zgodnością dokumentacji/ewidencji wydatków Projektu oraz dokumentacją/ewidencją rzeczowego wykonania Projektu w zakresie ich zgodności z postanowieniami umowy o dofinansowanie Projektu), - terminowym składaniem sprawozdań i wniosków o płatność (nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatność oraz przygotowywanie i terminowe składanie sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej II stopnia); 5) Opracowanie i uzgadnianie z Zamawiającym planu prac wdrożenia Projektu; 6) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany wdrażania harmonogramu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu; 7) Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych; 8) Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji zgodnie z zakresem kontroli jakiej poddawany jest Projekt w czasie realizacji oraz udzielanie wyjaśnień w czasie kontroli; 9) Nadzór nad prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w ramach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz zamówień do 14.000 euro; 10) Konsultowanie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego wszystkich procedur dotyczących zamówień publicznych; 11) Nadzór nad udzielaniem beneficjentom ostatecznym pomocy de minimis; 12) Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej dotyczącej Projektu, w tym dbałość o aktualne dane; 13) Stałe konsultowanie realizacji Projektu w zakresie procedur postępowań, decyzji i aktów wewnętrznych Zamawiającego oraz zapewnienie zgodności realizacji Projektu w zakresie obowiązujących przepisów dla urzędów administracji publicznej; 14) Organizacja i planowanie przebiegu comiesięcznych spotkań roboczych Zespołu ds. zarządzania Projektem, mających na celu planowanie i wdrażanie kolejnych działań oraz kwartalnych spotkań, mających na celu omówienie efektów Projektu; 15) Nadzór nad działaniami informującymi i promocyjnymi; 16) Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z Projektem oraz przedkładanie jej do wglądu Zamawiającemu; 17) Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy wraz z kserokopiami korespondencji w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędem Pracy w Wałbrzych filia we Wrocławiu; 18) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją Projektu; 19) Prowadzenie archiwizacji dokumentacji projektowej; 20) Ponoszenie odpowiedzialności za mienie powierzone w ramach Projektu; 21) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. - pracownika ds. monitoringu i administracji Do zadań pracownika ds. monitoringu i administracji należeć będzie bieżące realizowanie zadań w ramach Projektu, a w szczególności: 1) Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie Projektu nr WND-POKL.06.02.00-02-022/08-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu, a także dokumentami i wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 2) Wykonywanie poleceń Koordynatora projektu (związanych z realizacją projektu); 3) Przygotowanie i realizowanie strategii rekrutacji uczestników Projektu; 4) Przygotowanie i organizacja zajęć szkoleniowo-warsztatowych oraz konsultacji indywidualnych realizowanych zgodnie z harmonogramem przewidzianym w Projekcie; 5) Przeprowadzanie wśród uczestników Projektu ankiet ewaluacyjnych i monitorujących szkolenia; 6) Monitorowanie realizacji Projektu poprzez pomiar wartości wskaźników, zgodnie ze wskaźnikami zamieszczonymi we wniosku oraz ich raportowanie okresowe i końcowe; 7) Dokonywanie wstępnej analizy osiąganych wskaźników postępu rzeczowego realizacji Projektu; 8) Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do 14.000 euro; 9) Realizowanie zadań związanych z wydatkowaniem środków (dotyczy: dokonywania zakupów, dostaw, itp.); 10) Prowadzenie strony internetowej dotyczącej Projektu, w tym dbałość o aktualne dane; 11) Obowiązek uczestnictwa w comiesięcznych spotkaniach roboczych, mających na celu planowanie i wdrażanie kolejnych działań oraz w kwartalnych spotkaniach, mających na celu omówienie efektów Projektu; 12) Obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.7.2006, str. 25) oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (sprostowanie Dz. Urz. UE L 45 z 15.2.2007, str. 4) oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji; 13) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji pracownika ds. monitoringu i administracji. - pełnienie funkcji księgowego projektu Do zadań księgowego należeć będzie obsługa księgowa Projektu, a w szczególności: 1) Sporządzanie dokumentacji księgowej Projektu w formie wniosków o płatność w ich części finansowej, w tym wniosku o płatność końcową, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy o dofinansowanie Projektu nr WND-POKL.06.02.00-02-022/08-00 oraz w terminach określonych w harmonogramie płatności stanowiącym Załącznik nr 2 do tejże umowy o dofinansowanie Projektu; 2) Sporządzanie zestawienia dokumentów potwierdzających poniesione wydatki w formie tabeli przygotowanej zgodnie z zasadami zawartymi w instrukcji wypełniania wniosku o płatność; 3) Prawidłowe opisywanie wszystkich dokumentów księgowych dotyczących Projektu (oryginały), tak aby widoczny był ich związek z Projektem. Opis dokumentu księgowego powinien zawierać co najmniej: a. numer umowy o dofinansowanie Projektu, b. tytuł Projektu, c. informację, że Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, d. nazwę zadania zgodnie z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie Projektu (lub adnotację, że dotyczy kosztów pośrednich), w ramach którego wydatek jest ponoszony, e. kwotę kwalifikowalną, f. informację o poprawności merytorycznej i formalno-rachunkowej, a w przypadku gdy dokument dotyczy zamówienia publicznego - również odniesienie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 4) Sporządzanie dla Beneficjentów Ostatecznych zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U. z 2007 r. Nr 53, poz. 354) oraz zgodnie z ustawą z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz.U. z 2007 r. nr 59, poz. 404 z późn. zm.); 5) Przygotowanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2008 r. w sprawie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej, informacji o nieudzieleniu takiej pomocy oraz sprawozdań o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych (Dz.U. 2008 r. nr 153 poz. 952); 6) Stosowanie się do rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu oraz do ewentualnych wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej (Instytucji Wdrażającej II stopnia) lub innej uprawnionej jednostki wynikłych podczas kontroli Projektu w terminach określonych przez podmiot kontrolujący; 7) Skorygowanie ewentualnych błędów lub udzielenie wyjaśnień w związku z ewentualnymi błędami we wnioskach o płatność w ich części finansowej zgodnie z uwagami Instytucji Pośredniczącej (Instytucji Wdrażającej II stopnia) w terminach przez nią wskazanych; 8) Obowiązek uczestnictwa w comiesięcznych spotkaniach roboczych, mających na celu planowanie i wdrażanie kolejnych działań oraz w kwartalnych spotkaniach, mających na celu omówienie efektów projektu; 9) Przestrzeganie przepisów umowy o dofinansowanie projektu nr WND-POKL.06.02.00-02-022/08-00 oraz Zasad Finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 10) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji księgowego Projektu. W celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia w ramach zarządzania Projektem Wykonawca powinien zapewnić minimum 4 godziny każdorazowo w dniach od poniedziałku do piątku bezpośrednią obsługę w Biurze Projektu, a w pozostałe godziny dni roboczych możliwość łatwego kontaktu telefonicznego, mailowego i faksowego, w tym również przekazywania dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i projekcie umowy. Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 114754.10 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POMYSŁ NA BIZNES = WŁASNA FIRMA współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnieni.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARLEG" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "ARLEG" S.A.
- Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A., Ul. M. Rataja 26, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 114.754,10
- Oferta z najniższą ceną: 114.754,10 oferta z najwyższą ceną: 114.754,10
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
więcej: Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.