To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Kraków: Dostawa artykułów mleczarskich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 481736 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373204 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów mleczarskich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów mleczarskich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Asortyment: 1. Deser ryżowy - różne smaki 1000 szt. 2. Deser - różne smaki 1000 szt. 3. Jogurt owocowy 6900 szt. 4. Kefir 1100 szt. 5. Margaryna zwykła 720 kg 6. Masło extra 2500 kg 7. Mleko folia 1100 l 8. Mleko UHT 2% 600 szt. 9. Mozzarela 50 szt. 10. Rolada ustrzycka 240 kg 11. Ser edam 100 kg 12. Ser ementaler 120 kg 13. Ser feta 60 szt. 14. Ser homogenizowany naturalny tłusty 800 kg 15. Ser homogenizowany smakowy 200 kg 16. Ser królewski 100 kg 17. Ser parmezan 5 kg 18. Ser radamer 60 kg 19. Ser topiony krążki 8500 szt. 20. Ser topiony plastry 300 szt. 21. Ser żółty dziurawiec 60 kg 22. Ser żółty gouda 460 kg 23. Serek biszkoptowy 1000 szt. 24. Serek mascarpone 10 szt. 25. Serek wiejski ziarnisty 300 szt. 26. Śmietana 4000 szt. 27. Twaróg półtłusty 1100 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zmawiający dołącza do SIWZ, jako załącznik 1. Dostawa artykułów mleczarskich przeciętnie 1 - 3 razy w tygodniu w godz. 8.00 ÷ 12.00, po wcześniejszym zamówieniu w formie pisemnej (przesłanego faxem), do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn - na koszt wykonawcy. Podane ilości artykułów mleczarskich stanowią wielkość szacunkową i zostały obliczone na podstawie roku 2011 i nie stanowią zobowiązania dla zamawiającego, ani podstawy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez wykonawcę. Zamawiający w ramach zamówienia zastrzega sobie możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Faktyczne zapotrzebowanie zależne będzie od ilości osób żywionych przez Szkołę Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości, które zostaną zakupione u wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.53.00.00 - Masło 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.43.11.00 - Margaryna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
- Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113526,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106640,90
Oferta z najniższą ceną: 106640,90 / Oferta z najwyższą ceną: 113494,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 82 im. Budowniczych Wrocławia z podziałem na części na rok 2025-2026
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Andrychowie"
- Zakup nabiału
- Dostawy jaj świeżych, olejów i tłuszczy oraz produktów mleczarskich
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Targanicach
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.