eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzezawa › adaptacja zdegradowanego terenu przyszkolnego w Rzezawie na cele rekreacyjno - sportowe - budowa boiska wielofunkcyjnego



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48072

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzezawa: adaptacja zdegradowanego terenu przyszkolnego w Rzezawie na cele rekreacyjno - sportowe - budowa boiska wielofunkcyjnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Rzezawa, do kontaktów: Sobaś Tomasz, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, woj. małopolskie, tel. 014 6858600, 6858100, 6858120, fax 014 6858601, e-mail: tsobas@rzezawa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzezawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja zdegradowanego terenu przyszkolnego w Rzezawie na cele rekreacyjno - sportowe - budowa boiska wielofunkcyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzezawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: w skład przedmiotu zamówienia wchodzi przygotowanie terenu, makroniwelacja, drenaż, wykonanie podbudowy wraz z obrzeżami, wykonanie boiska wielofunkcyjnego ze sztucznej trawy, ogrodzenie boiska oraz montaż urządzeń sportowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne. w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 do 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19, poz.177 ze zm.) oraz warunki określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: budowa boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 1380 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. 2.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu zadań potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał z należytą starannością co najmniej jedno boisko sportowe o nawierzchni ze sztucznej trawy. 6.Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej wysokości nie mniejszej niż 50% oferowanej przez niego ceny zamówienia. 7.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastapi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przedstawianych warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa na wykonanie zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru określonego w załączniku nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy). 8.Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia (o podwykonawcach) wg wzoru określonego w załączniku nr 3. 9.Wykaz podwykonawców wg wzoru określonego w załączniku nr 4 wraz z wymaganymi dokumentami dotyczącymi podwykonawców i oświadczeniami podwykonawców wg wzoru określonego w załączniku nr 5 ( jeżeli dotyczy). 10.Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z kopiami właściwych uprawnień oraz kopiami zaświadczeń o przynależności do właściwych izb zawodowych wg załącznika nr 6. Uprawnienia winny dotyczyć branży budowlanej 11.Wykaz narzędzi i urządzeń wg wzoru określonego w załączniku nr 7. 12.Informacja finansowa wg wzoru określonego w załączniku nr 8 wraz z kopią bilansu i rachunku zysków i strat za lata 2003, 2004 i 2005. Wykonawca nie zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego składa inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. 13.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Suma posiadanych środków i zdolności kredytowej musi być nie mniejsza niż 50% oferowanej przez niego ceny zamówienia. Opinia musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.Wykaz wykonanych lub wykonanie co najmniej jednego boiska sportowego o nawierzchni ze sztucznej trawy w okresie ostatnich 3 lat wraz z referencjami uprzednich(go) zamawiających(go) potwierdzających(go) ich(jego) wykonanie z należytą starannością wg wzoru określonego w załączniku nr 9. 15.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16.Kosztorys ofertowy. 17.Umowa konsorcjum - wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzezawa.pl/zp.php. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku zamówienia SIWZ w formie papierowej należy uregulować wpłatę przelewem na rachunek bankowy zamawiającego podany na fakturze. Natomiast przy odbiorze osobistym SIWZ w siedzibie zamawiającego, należność za SIWZ po urzednim złożeniu wniosku o jej wydanie, regulujemy w kasie zamawiajacego czynnej w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 10:15, Budynek Urzędu Gminy w Rzezawie (parter - Gminne Centrum Informatyczne).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.