Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Nr: NP/2021/10/0525/POZ
Przedmiot zamówienia: WYKONYWANIE BADAŃ NIENISZCZĄCYCH WIZUALNYCH, PENETRACYJNYCH, RADIOGRAFICZNYCH, ULTRADŹWIĘKOWYCH, MAGNETYCZNO-PROSZKOWYCH, BADAŃ W ZA KRESIE KWALIFIKOWANIA (UZNAWANIA) TECHNOLOGII SPAWANIA
Typ: Nieograniczony
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Usługi
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolskie
Data publikacji: 2021-10-21
Data wygaśnięcia: 2021-10-29
CPV:
Osoba kontaktowa: Kamila Matuszak (ZA) kamila.matuszak@gaz-system.pl +48 618544368
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia jest WYKONYWANIE BADAŃ NIENISZCZĄCYCH WIZUALNYCH, PENETRACYJNYCH, RADIOGRAFICZNYCH, ULTRADŹWIĘKOWYCH, MAGNETYCZNO-PROSZKOWYCH, BADAŃ W ZAKRESIE KWALIFIKOWANIA (UZNAWANIA) TECHNOLOGII SPAWANIA. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i stosować się do jego postanowień w trakcie realizacji zamówienia. ,,Kodeks Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/. 4. Dopuszcza się rozwiązania równoważne normom, znakom towarowym, patentom lub pochodzeniu, źródłom lub szczególnym procesom zawartym w dokumentacji postępowania. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że oferowany przedmiot Zamówienia spełnia określone wymagania.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.). 4. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia Postępowania bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O unieważnieniu Postępowania, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia Postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku unieważnienia Postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta" oraz Formularzem cenowym, stanowiącymi załączniki do SIWZ.
Warunki udziału w Projekcie : I. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia. 2) Spełniają warunki udziału w Postępowaniu, tj.: 2.1) Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. 2.2) Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. 2.3) Posiadają zdolność ekonomiczną lub finansową. 2.4) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 2.4.1) dysponują lub będą dysponować niżej wymienionymi osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania badań NDT, tj. a) co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: o Certyfikat Kompetencji min. 2-go stopnia zgodnie z PN-EN ISO 9712 (PN-EN 473) w zakresie badań radiograficznych wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą
o Świadectwo Kwalifikacji dla eksploatacji Grupa 3 pkt 4, 5, 6, 7 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn. zm.), b) co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: o Certyfikat Kompetencji min. 2-go stopnia zgodnie z PN-EN ISO 9712 (PN-EN 473) w zakresie badań ultradźwiękowych wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, o Świadectwo Kwalifikacji dla eksploatacji Grupa 3 pkt 4, 5, 6, 7 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn. zm.), c) co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: o Certyfikat Kompetencji min. 2-go stopnia zgodnie z PN-EN ISO 9712 (PN-EN 473) w zakresie badań magnetyczno-proszkowych wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, o Świadectwo Kwalifikacji dla eksploatacji Grupa 3 pkt 4, 5, 6, 7 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn. zm.), d) co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: o Certyfikat Kompetencji min. 2-go stopnia zgodnie z PN-EN ISO 9712 (PN-EN 473) w zakresie badań penetracyjnych wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, o Świadectwo Kwalifikacji dla eksploatacji Grupa 3 pkt 4, 5, 6, 7 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn. zm.), e) co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: o Certyfikat Kompetencji min. 2-go stopnia zgodnie z PN-EN ISO 9712 (PN-EN 473) w zakresie badań wizualnych wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, o Świadectwo Kwalifikacji dla eksploatacji Grupa 3 pkt 4, 5, 6, 7 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn. zm.), f) co najmniej dwoma osobami posiadającymi Świadectwo Kwalifikacji do wykonywania prac na stanowisku dozoru Grupa 3 pkt 4, 5, 6, 7 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003, nr 89, poz. 828 z późn. zm.), g) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia inspektora ochrony radiologicznej IOR wydane przez Państwową Agencję Atomistyki na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie stanowisk mających istotne znaczenie dla zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej oraz inspektorów ochrony radiologicznej Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień wyżej wymienionych specjalistów, z wyjątkiem łączenia funkcji wymienionej w lit. f z funkcjami wymienionymi w lit. a, b, c, d, e. Osoby posiadające ww. uprawnienia będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie za spełniony również przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej). 2.4.2) dysponują mobilnym laboratorium - samochodem umożliwiającym przeprowadzanie badań oraz przewóz sprzętu do badań nieniszczących jak również posiadającym warunki do obróbki błon radiograficznych przy temperaturach zewnętrznych w zakresie od -30? C do +40? C wyposażonym w klimatyzację i we własne zasilanie. Mobilne laboratorium musi posiadać: a. system obróbki błon radiograficznych - wywoływarka automatyczna lub mokry stół b. aparat(y) gamma graficzne pozwalające na przeprowadzenie badań na elementach o grubościach od 5 do 90 mm grubości c. elementy do oceny błon radiograficznych (negatoskop, densytometr, wzorzec densytometryczny, wzorce pręcikowe, znaczniki ołowiane) d. wyposażenie do badań ultradźwiękowych umożliwiające przeprowadzenie badań grubości elementów, badań na rozwarstwienie oraz badań spoin (defektoskop ultradźwiękowy, wzorce do badań ultradźwiękowych) e. wyposażenie do badań magnetyczno proszkowych (jarzmo do badań wzorce do badań magnetyczno-proszkowych, miernik natężenia pola magnetycznego) f. wyposażenie do badań penetracyjnych g. wyposażenie do badań wizualnych h. wyposażenie umożliwiające wystawienie protokołów z badań z możliwością skanowania i wysyłania pocztą elektroniczną. 2.4.3) posiadają: 1) aktualne Świadectwo Uznania Laboratorium wydane przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzające zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną 2) aktualne Świadectwo (certyfikat) Uznania Laboratorium wydane przez Transportowy Dozór Techniczny potwierdzające zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną. 3) aktualne Świadectwo (certyfikat) akredytacji w zakresie badań nieniszczących zgodne z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważnej. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast pozostałe warunki może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie warunków określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 pkt 2.4, tj. dotyczących kwalifikacji zawodowych Wykonawcy (ppkt 2.4.1), dysponowania mobilnym laboratorium (ppkt 2.4.2), posiadania aktualnych świadectw (ppkt 2.4.3), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane w charakterze podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza polegania na zasobach innych podmiotów wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1-14 oraz ust. 2 pkt 1-4 SWZ. II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony: 1) Formularz ,,Oferta" wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SWZ). 2) Formularz cenowy (zgodny z treścią Załącznika nr 2A do SWZ). 2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego: 1) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt 2.4) ppkt 2.4.1) SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt 2.4) ppkt 2.4.1) SWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ). 3) oświadczenie Dostawcy, że dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym mobilnym laboratorium badań określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt 2) ppkt 2.4) ppkt 2.4.2) SWZ - zgodne z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. 4) aktualne świadectwa i certyfikaty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) ppkt 2.4) ppkt 2.4.3) SWZ SIWZ, tj. - - aktualne Świadectwo Uznania Laboratorium wydane przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzające zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną, - - aktualne Świadectwo (certyfikat) Uznania Laboratorium wydane przez Transportowy Dozór Techniczny potwierdzające zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną, - - aktualne Świadectwo (certyfikat) akredytacji w zakresie badań nieniszczących zgodne z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważnej. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców. Pozostałe dokumenty składa łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów w nw. formach elektronicznych: 1) sporządzony w formie pisemnej (papierowej), opatrzony własnoręcznym podpisem, a następnie przetworzony do postaci elektronicznej (skan dokumentu), 2) sporządzony w formie pisemnej (papierowej), a następnie przetworzony do postaci elektronicznej (skan dokumentu) i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) wytworzony elektronicznie i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 6. Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt 2.4 SWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale VI ust. 4 SWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub 2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 7. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 8. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień, w tym złożenia dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 9. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż jednego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny oferty tylko tego Wykonawcy, którego oferta po wstępnej ocenie będzie najkorzystniejsza. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny. 10. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości. 12. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia audytu technicznego, finansowego lub organizacyjnego Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako wstępnie najkorzystniejsza zgodnie z ust. 9 powyżej. Audyt ma na celu zbadanie i potwierdzenie, czy Wykonawca, podmioty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 4 SWZ lub podwykonawcy dysponują niezbędnymi zasobami umożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu Zamówienia. Negatywny wynik ww. audytu lub odmowa poddania się audytowi stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy z Postępowania. 13. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym Zamówieniu. 14. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed ww. dniem zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (t.j. Dz. Urz. NBP z 2017 r., poz. 15).
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : Zamówienie będzie realizowane w terminach określonych w Załączniku nr 3 do SWZ - Wzorze Umowy.
Miejsce realizacji zamówienia : Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - załącznikiem nr 1 do SWZ
Termin składania ofert : 2021-10-29
Miejsce składania ofert : Oferty składać należy w formie elektronicznej, za pośrednictwem Portalu Zakupowego - https://zakupy.gaz-system.pl. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej na adres e-mail: kamila.matuszak@gaz-system.pl, przy czym złożenie oferty w ten sposób możliwe jest wyłącznie w przypadku niedostępności Portalu Zakupowego. Wraz ze złożeniem oferty na wskazany adres e-mail Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że niedostępność Portalu Zakupowego wynika z przyczyn od niego niezależnych.
Termin otwarcia ofert : 2021-10-29
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa napędów ortopedycznych małej i dużej mocy
- Zakup pojazdu osobowego do ewakuacji wraz z adaptacją do przewozu osób na wózku inwalidzkim
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2026
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- Serwisowanie i konserwacja urządzeń i instalacji branży sanitarnej na obiekcie węzeł komunikacyjny Rondo Kaponiera w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych MIGLUSTAT (RDTL)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





