eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pnModernizacja zasilania szpitala oraz wykonanie przyłącza energetycznego dla Pawilonu Nr I, realizowanego dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Łomianki: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Modernizacja zasilania szpitala oraz wykonanie przyłącza energetycznego dla Pawilonu Nr I, realizowanego dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Numer ogłoszenia: 48038 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, faks 022 7512707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Modernizacja zasilania szpitala oraz wykonanie przyłącza energetycznego dla Pawilonu Nr I, realizowanego dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Modernizacja zasilania szpitala oraz wykonanie przyłącza energetycznego dla Pawilonu Nr I, według założeń określonych w Programie funkcjonalno użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. B. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej 2. Budowa nowej stacji transformatorowej 2.1. przebudowa stacji dla energetyki zawodowej 2.2. dostosowanie istniejącej rozdzielni głównej niskiego napięcia do układu z rezerwą jawną 2.3. stacja transformatorowa wraz z wyposażeniem 2.4. układ pomiarowy przystosowany do zakupu energii u innego dostawcy 2.5. budowa nowej rozdzielni głównej i podłączenie do nowego układu zasilania 3. Budowa zasilania zapasowego dla Pawilonu nr I 3.1. prace budowlane w agregatorowni 3.2. zakup i instalacja agregatu prądotwórczego 3.3. przebudowa rozdzielni agregatu 4. Roboty kablowe i automatyka 4.1. ułożenie dodatkowego kabla z Pawilonu nr I do nowego agregatu 4.2. wymiana kabla rezerwowego z rozdzielni agregatorni do Pawilonu nr III 4.3. modernizacja wszystkich rozdzielnic 4.4. układ monitoringu stanu sieci C. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga wykonania następujących prac: 1. Inwentaryzacja obecnego systemu zasilania przez aktualizację zasilania głównego i ocenę pewności i skuteczności zasilania Szpitala w Dziekanowie Leśnym w świetle obowiązujących przepisów, 2. Dobór ekonomicznie uzasadnionych parametrów do umowy o zakup energii elektrycznej przez analizę zużycia energii elektrycznej, celem opracowania prognozy optymalnego jej zakupu. Dobór właściwych parametrów taryfowych jak i propozycja najkorzystniejszego dostawcy energii elektrycznej. 3. Sprawdzenie istniejącej dokumentacji zasilania elektroenergetycznego Szpitala ze stanem faktycznym - wykonanie lokalnych odkrywek linii zasilających, ustalenie rzeczywistych tras przebiegu, ocena stanu istniejącego (kable plus elementy przyłączeniowe linii zewnętrznych i wewnętrznych), diagnozy, zdefiniowanie zakresu modernizacji i włączając w to system zasilania bezprzerwowego. 4. Opracowanie dokumentacyjne (zgodnie z opisem zawartym w Programie funkcjonalno-użytkowym - Zał. Nr 1 do SIWZ) modernizacji elektroenergetycznych sieci zasilania Szpitala łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, zgód i pozwoleń wraz z: a. Warunkami technicznymi zasilania z ZEWT b. Decyzją Celu Publicznego c. Informacją bioz d. Raportem oddziaływania na środowisko. e. Zgodą Kampinoskiego Parku Narodowego f. Prawomocnym pozwoleniem na budowę 4.1. Szczegółowy zakres rzeczowy pkt. 4 stanowi opracowanie następującej dokumentacji : 4.1.1. Sporządzenie projektu budowlanego zgodnie z przepisami prawa budowlanego i wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133) - w ilości 3 egz. 4.1.2. Sporządzenie projektu wykonawczego uzupełniającego i uszczegółowiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę robót budowlanych i realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) - w ilości 6 egzemplarzy. 4.1.3. Kosztorys Inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 póz. 1389) - 2 egz. 4.1.4. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2004r Nr 202 poz. 2072) - w ilości 6 egzemplarzy. 4.1.5. Wykonanie przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowanie, zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jedno-stek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) - w ilości 6 egz. 4.1.6. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz.1126)- w ilości 2 egz. 5. Przygotowanie terenu budowy i organizacja zaplecza z uwzględnieniem planu bioz. 6. Wycinka drzew na terenie realizacji zadania. 7. Geodezyjne wytyczenie linii nowego zasilania elektroenergetycznego Szpitala. 8. Wykonanie wykopów pod nowe linie zasilające. 9. Ułożenie nowych linii elektrycznych. 10. Zakup i montaż dwu transformatorowej stacji kontenerowej (PZO). 11. Przebudowa stacji SN - ZEWT 12. Wpięcie nowych linii elektrycznych SN do systemu zasilania Szpitala wraz z przeprowadzeniem prób ich funkcjonowania stosownie do wymogów przypisanych stosownymi normami. 13. Wykonanie odbiorów zewnętrznych wymaganych przepisami szczegółowymi. 14. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 15. Usunięcie starych kabli zasilających. 16. Likwidacja placu budowy i rekultywacja terenu. 17. Szczegółowy opis poszczególnych elementów składowych przedmiotu zamówienia za-warty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym - Zał. Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje zgodnie z prawem budowlanym i rozpo-rządzeniami wykonawczymi oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 18. Zamawiający wymaga ponadto uzyskania przez Wykonawcę wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, sprawdzeń, zgód i pozwoleń stosownych organów administracji tere-nowej i państwowej w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów dla przedmiotowego zamówienia. 19. Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia do-konania wizji lokalnej, tj. szczegółowego zapoznania się w terenie z warunkami wyko-nania zamówienia, potwierdzonego wpisem na formularzu (zał. nr 5 do SIWZ). 20. Warunkiem niezbędnym realizacji zamówienia jest zapewnienie ciągłości zasilania na terenie całego kompleksu Szpitala w Dziekanowie Leśnym. Dopuszcza się dokonywa-nie niezbędnych wyłączeń zasilania wyłącznie po pisemnym powiadomieniu z wyprzedzeniem co najmniej 5-dniowym i uzgodnionym z Zamawiającym. Zakres zamówienia powyżej 133 000 euro i poniżej 5 150 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy). 2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert.: w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: MBS w Łomiankach 65 8009 0007 0000 0475 9001 0002 - Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 1 podobne zamówienie, którego zakres obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji linii zasilania energetycznego z budową stacji transformatorowej o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. dysponują lub będą dysponować osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, t. jedn. Dz. U z 2000r Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów, Dz. U. z 2001r Nr 5 , poz. 42 z póź. zm.), tj. Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy), Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił na dzień składania ofert. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i pełnomocnictw może nastąpić zgodnie z z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1 jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, każdy ze wspólników spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru wydany przez odpowiedni urząd, 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykonanie co najmniej 1 podobnego zamówienia, którego zakres obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji linii zasilania energetycznego z budową stacji transformatorowej o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 6. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , tj. - zgodnie z opisanym warunkiem w Rozdziale III pkt. c, Wykonawca przedstawi wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 7. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, Wykonawca wskazał, że będzie nimi dysponował - zgodnie z opisanym warunkiem w Rozdziale III pkt. c 8. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla osób wyznaczonych do kierowania robotami dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w poszczególnych specjalnościach, tj. uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, właściwych dla funkcji, które mają pełnić, oraz kopii zaświadczeń w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych . W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 9. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 500 000,00 zł. 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty Wykonawców wymienione w punkcie 1, 2, 3, 4 muszą być złożone odrębnie dla każdego z nich, pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin realizacji robót budowlanych - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - pokój 102, zam. publiczne - wersja pisemna na wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym przy ulicy M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, (Kancelaria - parter, wejście główne do szpitala)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.