eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › REMONT I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24 WRAZ Z ADAPTACJĄ CZĘŚCI BUDYNKU NA INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATOR ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48035

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bieruń: REMONT I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24 WRAZ Z ADAPTACJĄ CZĘŚCI BUDYNKU NA INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATOR ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - ETAP II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Bieruńsko-Lędziński, do kontaktów: Krzysztof Zagórski, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287, e-mail: przetarg@powiatbl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatbl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWEGO W LĘDZINACH PRZY UL. LĘDZIŃSKIEJ 24 WRAZ Z ADAPTACJĄ CZĘŚCI BUDYNKU NA INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATOR ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - ETAP II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku administracyjno - biurowym w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej 24, polegające na: a)przebudowie budynku, w zakres których wchodzi: -podzielenie hali o pow. ~200 m2 i wysokości 8 m na dwie kondygnacje (utworzenie pomieszczeń Inkubatora Przedsiębiorczości i Inkubatora Organizacji Pozarządowych), -wykonanie w nowopowstałych pomieszczeniach wszystkich instalacji (elektrycznej wraz z rozdzielniami, teletechnicznej, c.o., c.w.u, wodno - kanalizacyjnej, wentylacyjnej, p. poż.) -wykończenie pomieszczeń (stolarka okienna i drzwiowa, tynkowanie, malowanie, posadzki, sufity podwieszane) -modernizacja dwóch frontowych wejść do budynku (schody, podjazdy i klatka schodowa z szybem windowym), b)modernizacji istniejącej części budynku, w zakres której wchodzi: -remont i docieplenie elewacji wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej na styku grunt- budynek, -remont i docieplenie całej powierzchni dachu wraz z odwodnieniem oraz remont instalacji odgromowej, -remont sanitariatów i instalacji wod.-kan. w budynku, c)modernizacji kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ramach nieruchomości. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zgodny z p. II 1.5, wartość poniżej 5 278 000 euro i powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, t.j.: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W/w warunki będą oceniane przez Zamawiającego w przedziale ocen: spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 6 SIWZ - doprecyzowujące powyższe warunki ogólne do specyfiki niniejszego zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie (zał. nr 4 do SIWZ) że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i cieplnych bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wraz z dokumentami potwierdzającymi wpis tych osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7.Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności - jeśli jest on krótszy) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone wykazem wykonanych z należytą starannością robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji minimum dwóch obiektów kubaturowych ( w tym jeden obiekt wybudowany od podstaw) każdy o kubaturze co najmniej 5 000 m3 i o wartości łącznej co najmniej 7 000 000 zł brutto (zał. nr 3 do SIWZ + dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością: referencje lub protokoły odbioru). 8.Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości 750 000 zł, 9.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości 750 000 zł lub zdolność kredytową w tej wysokości, wystawiona nie wcześniej, niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbl.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w gotówce w kasie Starostwa Powiatowego w Bieruniu, lub przelew na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2006, godzina 10:00, Sala konferencyjna Starostwa Powiatowego w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt p.n.: Adaptacja budynku przy Lędzińskiej 24 na Inkubator Przedsiębiorczości i Organizacji Pozarządowych, współfinansowany z srodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.