eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiUtrzymanie i konserwacja oraz bieżąca naprawa i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Tomaszów Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Tomaszów Mazowiecki: Utrzymanie i konserwacja oraz bieżąca naprawa i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Tomaszów Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 480232 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja oraz bieżąca naprawa i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Tomaszów Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się dwa zadania: Zadanie nr 1: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Tomaszów Mazowiecki Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym z wykazem opraw oświetleniowych, instrukcją eksploatacji oświetlenia ulicznego, obowiązującymi normami i przepisami oraz z należytą starannością. Liczba punktów oświetleniowych, objętych bieżącym utrzymaniem i konserwacją wynosi 1.338 szt. Szczegółowy wykaz opraw oświetleniowych określa załącznik nr 1 do projektu umowy. Szczegółowe zasady realizacji usługi zawarte są w Instrukcji eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Tomaszów Maz. stanowiącej załącznik nr 2 do projektu umowy. Zakres prac, obejmujący w szczególności: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Tomaszów Mazowiecki - bieżącą konserwacja oświetlenia ulicznego, - utrzymywanie świecenia obwodów świetlnych w całości, - regulację położenia źródła światła, - wymianę uszkodzonych źródeł światła oraz elementów zabezpieczeń oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, - wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm, wymiana przewodów w słupach i innych elementów słupów, - wymianę zużytych elementów opraw oświetlenia ulicznego, takich jak: żarówki, oprawki, klosze, dławiki, przewody do opraw, - wymianę zużytych urządzeń sterujących, takich jak: przekaźniki zmierzchowe, elementy fotooptyczne, styczniki, przełączniki rodzaju pracy, bezpieczniki instalacyjne, - wymianę podstaw bezpiecznikowych, listew zaciskowych, układów zapłonowych, - prostowanie przekrzywionych opraw oświetleniowych i wysięgników, - wykonywanie opisów obwodów na tablicach oświetleniowych, - czyszczenie wnęk słupowych oświetleniowych, - wymianę przewodów na tablicach oświetleniowych, wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w stacjach, - wymianę zamknięć (drzwiczek słupowych) i opasek zabezpieczających, - lokalizację uszkodzeń kablowej sieci oświetleniowej, - stałą dbałość o estetykę urządzeń oświetlenia drogowego (czyszczenie opraw systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie plakatów ze słupów i szafek oświetleniowych, itp.) - utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia, - przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni itp.) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac, - obsługę i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych - minimum raz w miesiącu, - wykonywanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego, - przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac konserwacyjnych z podaniem nazw ulic i miejscowości, - dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym, regulację zegarów astronomicznych, - wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, - włączenie lub wyłączenie istniejącego elementu oświetlenia świątecznego lub zespołu takich elementów podłączonych do jednego punktu zasilania, - wykonywanie przycinki konarów i gałęzi drzew w pobliżu opraw oświetleniowych i zasilających linii napowietrznych w celu zapewnienia skuteczności oświetlenia i właściwego funkcjonowania sieci elektrycznej, - usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, - regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, - włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego na żądanie Zamawiającego, - wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla Zamawiającego - na koniec danego roku kalendarzowym - prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego. Zadanie nr 2: Bieżące naprawy i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Tomaszów Mazowiecki Zakres rzeczowy dla wykonywania w/w prac będzie określany każdorazowo przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania takich prac. Wystawione zlecenie cząstkowe obejmować będzie zakres prac, ustalonych w kosztorysie ofertowym, miejsce oraz termin wykonania prac. Zakres prac, obejmujący w szczególności: 1. Bieżące naprawy i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Tomaszów Mazowiecki - bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, - wymianę uszkodzonych słupów wraz z oprawą oświetleniową i osprzętem pomocniczym, - wymianę uszkodzonych lub zerwanych odcinków linii napowietrznej sieci oświetleniowej, - montaż dodatkowych opraw oświetleniowych, - wymianę uszkodzonych lub zniszczonych opraw oświetleniowych, - usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego, - malowanie słupów stalowych, wysięgników, zamknięć (drzwiczek słupowych) i szafek oświetleniowych, - wykonywanie napraw awaryjnych, zgłaszanych przez Zamawiającego lub stwierdzonych w trakcie bieżących kontroli, - wymianę zegarów sterujących i szafek sterowniczych, - usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez urządzenia oświetleniowe. - prowadzenie dokumentacji wykonanych prac, 2.Naprawy szkód, zniszczeń i dewastacji urządzeń oświetlenia powstałych wskutek działania osób postronnych dokonywane będą przez Wykonawcę w ramach w/w prac. Stwierdzone zdarzenia o rozmiarach kwalifikujących się do wszczęcia postępowania karnego powinny być przez Wykonawcę zgłoszone do organów ścigania, z jednoczesnym powiadomieniem PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź - Teren Rejon Energetyczny w Tomaszowie Maz. oraz Zamawiającego. 3. Zakres usług wskazany w ust. 1 może ulec zmianie, w zależności od zaistniałych zdarzeń, a ich realizacja będzie następowała na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego i według czynników cenotwórczych podanych w ofercie, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej:jednego zamówienia, polegającego na konserwacji i utrzymaniu oświetlenia ulicznego, obejmującego minimum 800 punktów oświetleniowych przez okres nie krótszy niż 1 rok.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym tj. niżej wymienionym sprzętem: - co najmniej jednym podnośnikiem koszowym posiadającym aktualne decyzje Urzędu Dozoru Technicznego o dopuszczeniu wysięgnika koszowego do pracy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadającymi odpowiednie. Wykonawca przedstawi osoby: - co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczególnych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) - co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2) Wskazanie w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zawarte na formularzu oferty lub w odrębnym dokumencie). 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres przewidywanych zmian: 1) Zmiana osób/osoby wskazanych w ofercie - Wykonawca może dokonywać zmiany tych osób jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowe osoby na następujących warunkach: a) Wykonawca proponuje zmianę osób/osoby w razie: śmierci, choroby, zdarzeń losowych, rezygnacji tej osoby lub niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób/osoby, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić osoby/osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku c) W przypadku zmiany osób/osoby, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) Zmniejszenie lub zwiększenie liczby punktów oświetleniowych 3) Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT możliwa jest zmiana ceny brutto. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku i dotyczyć będzie tych należności, które zostały wykonane terminowo w okresie obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 4) wystąpienie przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, mających wpływ na realizację postanowień umownych. 4. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 11b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.