eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Wrocław: Obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej
Numer ogłoszenia: 479520 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca , ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 65 809, faks 71 776 58 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi prawnej Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej będącej jednostką sektora finansów publicznych z siedzibą we Wrocławiu. Obsługa prawna obejmuje m. in.: a) sprawdzenie lub przygotowanie dokumentacji dla Zarządu Województwa Dolnośląskiego dotyczącej realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz programów na lata 2014-2020. b) wydawanie opinii prawnych w szczególności dotyczących: - określenia statusu MŚP wnioskodawców lub beneficjentów oraz powiązań pomiędzy podmiotami w świetle rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (ogólne rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych),- kwalifikowalności wydatków w ramach umowy o dofinansowanie, -rozpoczęcia inwestycji wg przepisów dotyczących udzielania regionalnej pomocy inwestycyjnej w ramach regionalnych programów operacyjnych,- zagadnień związanych z wykonywaniem lub interpretacją umowy o dofinansowanie uwzględniając przy tym prawo krajowe w relacji do prawa Unii Europejskiej, - wpływu przekształceń i zmian własnościowych na realizację projektu i na jego trwałość,- występowania konfliktu interesów w realizacji projektu, - wydłużenia okresu trwałości, - wpływu realizacji wskaźników na osiągnięcie celu projektu lub zachowanie trwałości; c) sprawdzanie projektów: wytycznych dla wnioskodawców, wzorów wniosków o dofinansowanie, instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie w kolejnych naborach, instrukcji wykonawczych; d) sprawdzanie pod względem formalno-prawnym umów o dofinansowanie oraz aneksów do nich oraz sprawdzanie pod względem formalno-prawnym dokumentów związanych akceptacją cesji wierzytelności umów o dofinansowanie; e) sprawdzanie dokumentacji i nadzór prawny nad postępowaniami prowadzonymi w trybach zamówień publicznych oraz postępowaniami prowadzonymi wg przepisów kodeksu cywilnego; f) sprawdzanie lub przygotowanie umów cywilnoprawnych; g) sprawdzanie lub przygotowywanie zarządzeń wewnętrznych Dyrektora DIP; h) sprawdzanie lub przygotowanie regulaminów obowiązujących jako pracodawcy; i) sprawdzanie lub przygotowanie zawiadomienia organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa; j) nadzór prawny nad procedurą odwoławczą w zakresie negatywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosków o dofinansowanie; k) sprawdzanie wezwań do zwrotu środków i decyzji administracyjnych w sprawie zwrotu środków na podstawie ustawy o finansach publicznych; l) sprawdzanie pism o udzielenie ulg w spłacie zobowiązań publiczno-prawnych; m) sprawdzanie dokumentacji w postępowaniach egzekucyjnych w administracji i cywilnoprawnych; n) nadzór prawny nad przyjmowaniem zabezpieczeń; o) opiniowanie występowania przesłanek do rozwiązania umów o dofinansowanie; p) reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu upadłościowym; q) występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym i ugodowym; r) uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach/negocjacjach; s) opiniowanie oraz zatwierdzanie pod względem prawnym, na żądanie Zamawiającego, oświadczeń, pism w sprawach związanych z bieżącą działalnością oraz innych dokumentów. Przewidywany godzinowy zakres prac to ok. 40 godzin tygodniowo. Dyżur trzy razy w tygodniu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 6 godzin każdy. Z uwagi na występującą w pozostałych dniach konieczność sprawdzania i podpisywania dokumentacji wytworzonej przez Zamawiającego (w szczególności projektów uchwał dla Zarządu Województwa Dolnośląskiego), osoba wykonująca obsługę prawną musi prowadzić w pozostałe dni tygodnia dyżur prawny we Wrocławiu w miejscu dostępnym środkami komunikacji miejskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, głównych usług, w tym usług z zakresu określonego w punkcie 7.1.2) a-h SIWZ, z podaniem daty ich realizacji i odbiorców. Wykaz zrealizowanych usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia biorąc pod uwagi wymagania opisane w punkcie 7.1.3). SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności zmiany osoby świadczącej obsługę prawną (z zastrzeżeniem spełniania wymagań co do kwalifikacji zawartych w SIWZ), zmiany liczby, dni i godzin dyżurów u Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dip.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ul. Strzegomska 2-4 53-611 Wrocław budynek Silver Forum, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ul. Strzegomska 2-4 53-611 Wrocław budynek Silver Forum, I piętro w sekretariacie DIP..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej RPO WD na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.