eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału FS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Katowice: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału FS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 47935 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40451 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału FS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału FS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. 2. Przez świadczenie usług restauracyjnych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków (catering: zestaw nr 1 - 100; zestaw nr 2 - 100; zestaw nr 3 - 40) obejmujących łącznie uczestnictwo do 240 osób, w ramach trzech jednodniowych spotkań/konferencji na terenie miasta Katowic, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 3. Świadczenie usług restauracyjnych będzie się odbywało sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego konferencji/spotkań w dniach od poniedziałku do piątku. Wynajęcie miejsca świadczenia usługi na terenie miasta Katowic i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 4. Usługi restauracyjne będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego wg bieżących potrzeb. Zlecenia na realizację konkretnej usługi będą składane w formie elektronicznej (e-mail) lub faksowej najpóźniej na 3 dni kalendarzowych przed jej realizacją, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obustronną zgodą. 5. W zleceniu Zamawiający określi co najmniej termin, miejsce, liczbę uczestników, zakres usługi restauracyjnej, tj. asortyment. 6. Ilość zestawów objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ stanowi maksymalną ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby zestawów objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ, do ilości nie mniejszej niż 60% wartości umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zrealizować mniej niż 60% ilości zestawów. 7. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do: a) przygotowania, dowozu i podania cateringu w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie się odbywała/o konferencja/spotkanie, b) dostarczenia posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem konferencji/spotkania, c) nakrycia oraz dekoracji stołów (np. kompozycja kwiatowa), d) przygotowania i sprzątania stołów oraz zaplecza, e) przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, f) podania posiłków wg ustaleń z Zamawiającym - na stole konferencyjnym (każdy element zestawu cateringowego podany na stołach na kilku paterach/naczyniach w sposób gwarantujący łatwy dostęp do porcji) lub innym przygotowanym przez Zamawiającego do tego celu miejscu, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, g) świadczenia usług restauracyjnych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, h) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), i) świadczenia usług restauracyjnych na czystej, niepalcowanej zastawie ceramicznej lub porcelanowej, jednolitej, stanowiącej komplet z użyciem czystych szklanek do napojów, czystych sztućców ze stali nierdzewnej (wyparzanie), czystych serwetek papierowych i/lub materiałowych, czystych obrusów materiałowych, j) estetycznego podawania posiłków, z zachowaniem czystości i higieny; wszelkie dekoracje winny być czyste, niezakurzone, eleganckie, k) podania cukru w porcelanowych cukiernicach lub porcji cukru w jednorazowych opakowaniach, l) dostarczenia kawy, herbaty w pojemnikach termicznych, zapewniających utrzymanie temperatury, ze stali nierdzewnej, czystych, estetycznych, spełniających normy higieniczne, ł) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 minut po zakończeniu każdej konferencji/spotkania, m) pracownicy obsługujący zlecenia (mający kontakt z żywnością) muszą mieć odpowiedni stan zdrowia określony na podstawie badań lekarskich i odpowiednich badań analitycznych, zachowywać wysoki stopień higieny osobistej, n) ubiór kelnerów i/lub osób podających posiłki musi być schludny, elegancki; zakazuje się podawania posiłków w odzieży codziennego użytku. Kelnerów obowiązuje strój kelnerski i przestrzeganie zasad higieny pracy, o) ilość kelnerów i/lub osób podających posiłki musi być dostosowana do ilości uczestników konferencji/spotkania, p) obsługa kelnerska musi być zapewniona w trakcie całej/ego konferencji/spotkania; obsługa na bieżąco uzupełnia nakrycia, sprząta brudne naczynia; w trakcie przerw na bieżąco zabezpiecza należytą estetykę stołów (np. wymiana brudnych naczyń, obrusów, dołożenie zastawy, itp.), r) kruche ciastka/ciasta muszą być świeże/świeżo pieczone. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 10. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca, za wyjątkiem pkt II.1.3) ppkt 8. lit. b jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w ciągu 30 minut. Za wadę w realizacji usługi rozumie się niewywiązanie Wykonawcy z obowiązków, o których mowa w pkt II.1.3) ppkt 8. lit. b, c, d, e, f, i, j, k, l, ł, n, o, p, r. 11. Za rażące naruszenie warunków realizacji danego zlecenia Zamawiający uzna niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązków, których mowa w pkt II.1.3) ppkt 8. lit. g, h, m. 12. Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydawanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania usługi do przedstawienia w/w zaświadczenia. 13. Zamawiający zastrzega, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług restauracyjnych, obejmujących przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków określonych w SIWZ. Przedmiotowe usługi są opisane w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług m.in. kodami PKWiU: 56.21.19.0 - usługi przygotowania i dostarczenia żywności dla pozostałych odbiorców zewnętrznych (katering), 56.30.10.0 - usługi przygotowania i podania napojów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; - w ramach projektu systemowego Design Silesia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VICTUS Tomasz Brzezina, Bratków 4, 40-085 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9555,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.