Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: zakup stacjonarnego aparatu RTG z torem wizyjnym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, do kontaktów: Tadeusz Powojowski Małgorzata Machlowska, ul. Wielicka 265 lok. 4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081, e-mail: usd_zp@inetria.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup stacjonarnego aparatu RTG z torem wizyjnym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup stacjonarnego aparatu RTG typu telekomando do radiografii i cyfrowej fluoroskopii z możliwością dokonywania badań z poziomu stołu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków, ul. Wielicka 265. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: przekracza 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: spełniać warunki o których mowa w art. 22 i 24 ustawy pzp co musi potwierdzić oświadczeniem; dostarczyć aparat RTG w terminie 45 dni od daty podpisania umowy - wymagane oświadczenie; Udokumentować realizację dostawy minimum dwóch aparatów RTG o wartości przekraczającej 700 tys. każdy w okresie ostatnich trzech lat-warunek podlega ocenie-porównanie do maksymalnej-waga 40%; wykonać wielobranżowy projekt techniczny adaptacji pomieszczenia, projekt ochrony radiologicznej oraz dokonać adaptacji pomieszczenia (tak by spełniało obowiazujące wymogi) w którym będzie zamontowany aparat-wymagane oświadczenie-warunek podlega ocenie-wykonawca,który zobowiąże się do wykonania wielobranżowego projektu technicznego adaptacji pomieszczenia, projektu ochrony radiologicznej oraz dokonania adaptacji pomieszczenia (tak by spełniało obowiazujące wymogi) w którym będzie zamontowany aparat otrzyma 40%punktów, jeżeli nie to otrzyma 0% punktów; działalność wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001-Wykonawca,który posiada certyfikat ISO 9001 otrzyma 20%punktów, jeżeli nie posiada certyfikatu ISO 9001 otrzyma 0%punktów; są ubezpieczeni od prowadzonej działaności gospodarczej z potwierdzeniem tego na polisie lub w warunkach ubezpieczenia-min. kwota ubezpieczeniowa 300 tys. zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 pkt. 1, 4, 5 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w par. 1 ust.1 pkt. 6 , ust. 3 pkt. 2 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w par. 1 ust. 2 pkt. 5 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 99 - 98507 z dnia 25.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena -70% ocena techniczna -30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AZP-392-5/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.09.2005 godzina 10:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 26.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: zgodnie z przepisami ustawy pzp. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.10.2005, godzina 11:00, sala 3A-25.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury medycznej CPV - 33111000-1 - Aparatura rentgenowska; 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne.
- Usługa wymiany, montażu i uruchomienia: lampy RTG, przewodów HV, wymiana modułu CAN,... w Tomografie komputerowym Siemens Somatom Scope numer seryjny 98777 płatne w 12 ratach (sprzedaż ratalna).
- Zakup densytometru.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.