eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup i dostawa serwera, sprzętu towarzyszącego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Biura Powiatu Polickiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Szczecin: Zakup i dostawa serwera, sprzętu towarzyszącego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Biura Powiatu Polickiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 47850 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, fax 091 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa serwera, sprzętu towarzyszącego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Biura Powiatu Polickiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera, sprzętu towarzyszącego wraz z oprogramowaniem zwanych dalej Sprzętem, o parametrach technicznych określonych szczegółowo w Specyfikacji Technicznej Sprzętu stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, na potrzeby nowej lokalizacji Biura Powiatu Polickiego przy ul. Husarów 4 a w Szczecinie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie Sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy. 3.Parametry techniczne określone w Specyfikacji Technicznej Sprzętu stanowią wymagania minimalne, Wykonawca może zaoferować Sprzęt równoważny lub o lepszych parametrach technicznych. 4.W przypadku zaoferowania Sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści oferty parametry oferowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta, modelu, symboli. 5.Zamawiany serwer, sprzęt towarzyszący wraz z oprogramowaniem musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać parametry minimalne (nie gorsze niż) określone w Specyfikacji Technicznej Sprzętu stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 6.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia potwierdzona będzie protokołem odbioru Sprzętu. Termin gwarancji biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru Sprzętu bez uwag i zastrzeżeń. Serwis gwarancyjny urządzeń musi być realizowany przez producenta Sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 7.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.30.00 - Serwery plików Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.30.00 - Serwery plików Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiot zamówienia. 3.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ); b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających, swoim rodzajem, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, oraz daty wykonania i nazw odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; f.potwierdzenia, że oferowany Sprzęt jak i producent Sprzętu posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że odpowiadają normom: a) ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta Sprzętu b) deklaracja zgodności (znak CE) dla oferowanego sprzętu 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit (b), (c), (d) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, w pokoju nr 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, w pokoju nr 1 w Kancelarii..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.