eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa odczynników laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-14

POZYCJA 47843

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa odczynników laboratoryjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, do kontaktów: mgr Krystyna Grądziel tel. 081 74775 11 w. 180-sprawy merytoryczne; mgr Monika Trzcińska tel.081 747 75 11 w. 222- sprawy formalne, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax 081 7478911, www.oncol.am.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostaw odczynników laboratoryjnych- odczynniki biochemiczne do analizatora Alcyon 300i. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: COZL - Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pow.130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 758,16 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez co rozumie się, iż wykażą się wykonaniem w ostatnich trzech latach analogicznymi dostawami - co do przedmiotu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż 2 dostawy odczynników laboratoryjnych o wartości łącznej w danym roku kalendarzowym nie mniejszym niż wartość zadania, na które składana jest oferta i potwierdzą , iż dostawy te zostały wykonane z należytą starannością . Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy wykonawca musi wykazać co najmniej 1 analogiczną dostawę w każdym roku kalendarzowym prowadzonej działalności -oświadczenia w sprawie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (w oparciu o art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19/04 poz. 177), oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19/04,poz. 177). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio fakt nie zalegania z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń potwierdzających przewidziane prawem uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dowód wpłacenia wadium tj. oryginału dokumentu z zastrzeżeniem polecenia przelewu, które może być dołączone w formie kserokopii. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: -zaświadczenie z banku, w którym wykonawca ma prowadzony podstawowy rachunek bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 10% ceny oferty których wykonawca uczestniczy ) lub zdolność kredytową wykonawcy na co najmniej 10% ceny oferty (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odczynników laboratoryjnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostaw odczynników laboratoryjnych z okresu prowadzonej działalności w zakresie jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw z należytą starannością,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 63 - 60688 z dnia 31.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 47 - 45220 z dnia 08.03.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena- 60% jakośc- 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: COZL ZP.3311-73/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 12.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.10.2005, godzina 09:15, Sala konferencyjna COZL.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.