Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Zielona Góra: Wykonanie usługi w zakresie organizacji kompleksowej usługi szkoleniowej w ramach zadania pn.: Warsztaty rozwoju osobistegorealizowanego w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej
w województwie lubuskim
Numer ogłoszenia: 478352 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rops.lubuskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie organizacji kompleksowej usługi szkoleniowej w ramach zadania pn.: Warsztaty rozwoju osobistegorealizowanego w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi w zakresie organizacji kompleksowej usługi szkoleniowej w ramach zadania pn.: Warsztaty rozwoju osobistego obejmującej: - organizację i przeprowadzenie szkolenia, -zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, -zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkolenia, -przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych dla uczestników oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniu, -szkoleniu, -zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkolenia oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniu, -zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniu. -zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkolenia oraz powrotnego dla uczestników szkolenia oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać jedną usługę szkoleniową w zakresie przeprowadzenia kursu, seminarium, konferencji, warsztatu o wartości nie mniejszej niż 24 000 zł brutto,z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została należycie wykonana - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkolenia minimum jedną osobą (trenerem) na grupę szkoleniową która: - posiada doświadczenie w prowadzeniu szkolenia z zakresu tematycznego niniejszego postępowania - min. dwa szkolenia z tematu superwizja i wypalanie zawodowe, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę - 100 000 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2.Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2, ppkt 2.5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. UWAGA: pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 3 Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4 Wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wzór umowy - zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy). Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 5 Oświadczenie - zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby- zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 6 Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium A - wg. wzoru załącznika 11 do SIWZ, 7 Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium B - wg. wzoru załącznika 11a do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: 1) zmiany terminów realizacji zamówienia, 2) zmiany warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 4) zaistnienia omyłki rachunkowej lub pisarskiej, 5) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 6) zmiany terminu szkolenia, 7) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany harmonogramu realizacji szkolenia),w razie zmiany liczby uczestników szkolenia w tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów, 8) zmiana kadry szkoleniowej w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowyz zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie zawodowe nie gorsze niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu, 9) zmiana miejsca zakwaterowania uczestników szkolenia (hotelu, ośrodka szkoleniowego)wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w sytuacji zaistnienia niemożliwejdo przewidzenia i nie dającej się usunąć przeszkody, a nowe miejsca posiadają taki sam standard(mogą posiadać wyższy) jak został zaoferowany w ofercie. 2.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy nie później niż na 5 dni roboczych przed datą realizacji szkolenia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
w Zielonej Górze
65-042 Zielona Góra, al. Niepodległości 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze 65-042 Zielona Góra, al. Niepodległości 36, sekretariat I piętro pokój nr 10, i oznaczyć jak pkt 1 rozdziału XX SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, w ramach projektu pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa przenośnych stacji zasilania wraz z osprzętem w tym oświetlenie pola pracy (maszty oświetleniowe) w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa kompleksów sportowych Moje boisko - ORLIK 2012
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w I półroczu 2026 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do Domu Pomocy Społecznej dla kombatantów w Zielonej Górze.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Sokólskiego
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w okresie w okresie 12 - 15.12.2025 r.
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Dzwola w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza"
- Ubezpieczenie Powiatu Wschowskiego
- Zap.s.konf,m.nocl.i park.oraz real.usł.gastr.na potrz.przep.szkol.8.01.2026 w Warszawie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akred."(APOZ2.0) w ram.progr.FERS2021-2027współf.ze śr.EFSPlus oraz budż.państ.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





