eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup (dostawa) artykułów różnych -14 pakietów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Poznań: zakup (dostawa) artykułów różnych -14 pakietów
Numer ogłoszenia: 47818 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8549121, faks 61 8529472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawa) artykułów różnych -14 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : zakup (dostawa) artykułów różnych -14 pakietów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wadium nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego. Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać, że zrealizował dwie dostawy , o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia spełnienia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) aktualnego dokumentu dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa o wyrobach medycznych) np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznakowane CE dla którego wystawiono deklarację zgodności. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. Zamawiający prosi o zaznaczenie, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument 2) Wykonawca dołączy do oferty opis przedmiotu zamówienia w języku polskim prospekty, zdjęcia ( jeżeli prospekt zawiera opis przedmiotu w języku polskim Wykonawca nie musi dodatkowo dołączać opisu w języku polskim). Zamawiający prosi o zaznaczenie, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument 3) Wykonawca zaproponuje przedmiot określony zgodnie z wymaganiami w pakiecie nr 1 poz.1 jak poniżej: Aparat zegarowy do mierzenia ciśnienia dla dorosłych, mankiet zapinany na rzep, wykonany z nylonu, możliwość dezynfekcji mankietu polegającej na przecieraniu lub spryskiwaniu (lub zanurzeniu) preparatami na bazie alkoholu (lub dwutlenku chloru) w czasie maksymalnym do 5 min. ( powierzchnia mankietu po czasie dezynfekcji( 5 min.) i przetarciu jednorazowym ręcznikiem papierowym jest sucha z możliwością bezpiecznego użycia u kolejnego pacjenta) Długość mankietu w zależności od potrzeb. Czytelny manometr w obudowie odpornej na uszkodzenia mechaniczne z możliwością zaczepienia manometru za mankiet . Na potwierdzenie spełnienia tego wymogu Wykonawca dostarczy próbki do dnia składania ofert tj. 15.02.2013 roku w ilości 1 sztuka. Zamawiający sprawdzi , czy przedmiot zamówienia spełnia wymogi Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że zaproponowany przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych powyżej Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych warunków.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 3 zgodny z art.44. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w wzorze załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej). 3) Wykonawca do oferty dołączy dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczone j z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa powyżej do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu dostawy a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie, b) zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych towarów w większej ilości niż wymieniona Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy towarów pozostałych asortymentów, c) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w Umowie. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej Umowy, b) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skpp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu ul. Długa 1/2 61-848 Poznań Dział zamówień Publicznych pokój 603.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu ul. Długa 1/2 61-848 Poznań Dział zamówień Publicznych pokój 603.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aparat zegarowy do mierzenia ciśnienia dla dorosłych 2.Stetoskop lekarski dla dorosłych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bilety w rolkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład ze złożem żywicznym do demineralizatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Etykiety 2.Taśma barwiąca żywiczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Filtr antybakteryjny 2.Łącznik do nebulizacji 3.Zestaw do nebulizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gaz kalibracyjny 2.Filtr antybakteryjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Formalina cz.d.a. zbuforowana 10% 2.Formalina cz.d.a. zbuforowana 40%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków plastikowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, medyczne nożyki do golenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaczki białe, plastikowe (damskie,meskie) 2. Podsuwacz biały , plastikowy 3. Nerka biała plastikowa 4.Podsuwacz biały, plastikowy, okrągły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemnik do moczu z podziałką 2.Pojemnik do moczu sterylny , zakręcany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foliowy, jałowy, przeźroczysty pokrowiec na przewody do aparatury med.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Foliowy, jałowy, pokrowiec na aparaty med.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zakup (dostawa) artykułów różnych - 14 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Uchwyty do lamp operacyjnych 2.Żarówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 39.56.11.30-2, 24.10.00.00-5, 18.93.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.