Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Zielona Góra: Usługa transmisji danych FRAME RELAY/ATM pomiędzy Starostwem Powiatowym
w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5, a Delegaturą w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8.
Numer ogłoszenia: 47805 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527575, faks 068 4527500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transmisji danych FRAME RELAY/ATM pomiędzy Starostwem Powiatowym w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5, a Delegaturą w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługę transmisji danych FRAME RELAY/ATM pomiędzy Starostwem Powiatowym w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5, a Delegaturą w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.61.10 - Elektroniczne usługi elektronicznej wymiany danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają następujące warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze (minimum 3 usługi), zgodnie ze wzorem stanowiącym- załącznik nr 2 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zielonogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. Podgórna 5
65-057 Zielona Góra
pokój 226.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Podgórna 5 65-057 Zielona Góra Biuro Obsługi Klienta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze"
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.
- NZ.261.62.2025 Sukcesywne dostawy materiałów diagnostycznych wraz z dzierżawą urządzeń medycznych
- NZ.261.63.2025 Sukcesywne dostawy myjek do mycia pacjentów oraz prześcieradeł z włókniny na oddziały szpitalne
- Szkolenie zawodowe pn. "Operator koparko-ładowarki kat. III" dla 5 osób w miejscowości Zielona Góra.
- TEG.262.2.2025. Zakup, dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych w ramach prowadzonej inwestycji pod nazwą "Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (...)"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.