Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-28
Grębocice: Dostawa żywności do Przedszkola Publicznego w Grębocicach i Oddziału Przedszkolnego w Rzeczycy: w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 477604 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Grębocicach , ul. Kościelna 18A, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 76 8315060, faks 76 8315060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Publiczne w Grębocicach.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do Przedszkola Publicznego w Grębocicach i Oddziału Przedszkolnego w Rzeczycy: w roku 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów: mięsa, wyrobów wędliniarskich, mięsa drobiowego, mleka i przetworów mleczarskich, warzyw i owoców, mrożonek, ryb oraz przetworów owocowych i warzywnych, artykułów spożywczych, pieczywa, jaj na potrzeby Przedszkola Publicznego w Grębocicach i Oddziału Przedszkolnego w Rzeczycy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 dla przedmiotu określonego w pkt. II.1.3
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), b) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 1A) w zakresie oferowanej/ych przez Wykonawcę części, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w formie pisemnej z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia. 2. Zamawiający może rozwiązać umowę w formie pisemnej ze skutkiem natychmiastowym w przypadku 3 reklamacji lub rażącego (istotnego) naruszenia warunków dostaw, w szczególności: dostarczania asortymentu wybrakowanego, przeterminowanego, brudnego lub złej jakości, itp. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy, bez żądania odszkodowania. 4. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W przypadku gdy Wykonawca udowodni że dostarczany dotychczas przez niego produkt zdrożał na tyle że jego sprzedaż stała się dla Wykonawcy nieopłacalna cena jednostkowa danego produktu zaoferowana w przetargu może ulec zmianie. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji określonej w art. 144 u. p. z. p. t. j. a) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, b) Wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkolegrebocice.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grębocice ul. Kościelna 18A, 59-150 Grębocice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Publiczne w Grębocicach ul. Kościelna 18A, 59-150 Grębocice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
- Budowa lodowiska w m. Grębocice.
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w m. Obiszów - Teren aktywności fizycznej.
- Budowa Hali Garażowej
- Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w m. Grębocice wraz z łącznikiem.
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZASPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLENEGO NR 2 W GDAŃSKU - Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
- Dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów oraz wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41 przez okres 6 miesięcy.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.