Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu gotowych składników mundurowych wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U.Nr 77/06, poz. 543)
Numer ogłoszenia: 47702 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu gotowych składników mundurowych wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U.Nr 77/06, poz. 543).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: zakup - I. KURTKA z odpinaną podpinką oraz bezrękawnikiem II. KOSZULE mundurowe - damskie i męskie III. CZAPKA służbowa dla funkcjonariusza celnego mężczyzny IV. KAPELUSIK dla funkcjonariusza celnego kobiety V. CZAPKA ZIMOWA VI. SWETER typu polar z obszyciami VII. KRAWAT VIII. KRAWATKA IX. SZAL POLAROWY Zamawiający przewiduje wyposażenie w trakcie trwania umowy Ok. 500 funkcjonariuszy. Wymagania odnośnie wykonania zamówienia: 1. wykonanie zamówienia w ciągu 40 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania zlecenia. 2. dostarczenie wykonanego towaru na koszt własny na adres wskazany przez Zleceniodawcę. 3. udzielenie rocznej gwarancji na wykonany towar (gwarancja obejmuje wady widoczne oraz ukryte). 4. wymiany w ciągu 14 dni na koszt Wykonawcy uszkodzonego towaru na towar wolny od wad. 5. w przypadku dostarczenia składnika nie odpowiadającego rozmiarem wyszczególnionym w zamówieniu, Wykonawca dokona na własny koszt wymiany wskazanego składnika na składnik odpowiadający zamawianemu rozmiarowi w ciągu 14 dni. 6. należność za wykonane usługi płatne będą przelewem w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7. Zamawiane przez Zleceniodawcę składniki umundurowania winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z wzorem i opisem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20.04.2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U.Nr 77-2006 r. poz. 543). 8. Dostarczenie modelu wzorcowego składników ubioru służbowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.30.00.00 - Części garderoby Kod CPV wg słownika 2008: 18.30.00.00 - Części garderoby Oryginalny kod CPV: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki Oryginalny kod CPV: 17.22.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 18.23.20.00 - Spódnice Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.20.00 - Spódnice .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Spełnienie warunków: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 17-10-2000 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 98, poz. 602 z 1997 roku, z późn.zm). 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 17-10-2000 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.Nr 98, poz. 602 z 1997 roku, z późn.zm) Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup i dostawa przyczepy ciągnikowej do przewozu wody pitnej oraz 4kpl. ubrania specjalnego dwuczęściowego XENEON PL"
- Zakup sprzętu w ramach zadania "Wydatki na ochronę ludności"
- Dostawa ubrań specjalnych dla OSP w ramach zabezpieczenia podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko w sytuacjach kryzysowych
- Dostawa umundurowania służbowego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- "Wzmocnienie logistyczne i sprzętowe jednostek OSP oraz infrastruktury na potrzeby OLiOC w gm. Czchów"
więcej: Spódnice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





