Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Hel: DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, RADIOLOGICZNYCH ORAZ SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 47629 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnia SP ZOZ, ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, fax 058 6757402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, RADIOLOGICZNYCH ORAZ SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie dwunastu miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nici chirurgicznych, siatek do operacyjnego leczenia przepuklin, sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych i materiałów radiodiagnostycznych oraz elementów stanowiących system próżniowy do pobierania krwi. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych, w związku z tym zamówienie podzielono jedenaście niżej wymienionych pakietów od nr I nr XI według niżej podanego zestawienia: PAKIET I Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, ulegające hydrolizie w 60 -90 dni PAKIET II Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, atraumatyczne, ulegające hydrolizie w 56 - 70 dni PAKIET III Nici wchłanialne syntetyczne, monofilament , ulegające hydrolizie w 56 dni PAKIET IV Nici niewchłanialne, nylonowe, monofilament PAKIET V Nici niewchłanialne, poliestrowe, plecione, powlekane PAKIET VI Nici niewchłanialne , polipropylenowe, naczyniowe, monofilament PAKIET VII Siatka chirurgiczna polipropylenowa, mono lub multifilamentowa do operacyjnego leczenia przepuklin PAKIET VIII Sprzęt medyczny jednorazowego użytku PAKIET IX Materiały radiodiagnostyczne PAKIET X Materiały opatrunkowe PAKIET XI System próżniowy do pobierania krwi 3. Szczegółowy asortyment artykułów w poszczególnych pakietach oraz wymagane parametry i warunki graniczne dla pakietów nr IX i XI przedstawiono w formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik A do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek dla pakietów nr I, II, III, IV, V, VI i VII tj. dla nici chirurgicznych i siatek chirurgicznych do operacyjnego leczenia przepuklin. Wykaz wymaganych próbek oraz parametrów ocenianych dla tych części zamówienia przedstawiono w zestawieniu tabelarycznym w pkt. XIII niniejszej specyfikacji - opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dzielenia oferowanych pakietów na części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.12.42.10 - Wyroby radiodiagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.42.10 - Wyroby radiodiagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. 2. Przedłożą Zamawiającemu koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat minimum dwóch dostaw oferowanych wyrobów medycznych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż zaoferowanej dla danej części zamówienia oraz przedłożą Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedłożą Zamawiającemu wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. 5. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły będące przedmiotem umowy posiadają świadectwo rejestracji dopuszczające do obrotu i atest zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych i nadzorze farmaceutycznym (Dz. U. z 2001 r., Nr 126, poz. 1381 z późn. zm.) 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz przedłożą Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Przygotują ofertę spełniającą wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI, SIWZ załączonych przez Wykonawców do ofert. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę niżej podanych oświadczeń, wykazów i dokumentów: 1. Formularz oferty, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz zrealizowanych dostaw (minimum dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (oferowanego asortymentu), dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (o ile będą uczestniczyć) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załączniku nr 5 do SIWZ). 6. Projekt umowy wypełniony w części dotyczącej Wykonawcy i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. parametry techniczne - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.hel.cil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ 84-150 Hel, ul. Boczna 10. Dział zamówień publicznych. Cena egzemplarza 20 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10, kancelaria szpitala, główny budynek szpitala pierwsze piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, ulegające hydrolizie w 60 -90 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, ulegające hydrolizie w 60 -90 dni 17 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. parametry techniczne - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, atraumatyczne, ulegające hydrolizie w 56 - 70 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne syntetyczne, plecionka, powlekane, atraumatyczne, ulegające hydrolizie w 56 - 70 dni 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne, monofilament , ulegające hydrolizie w 56 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne syntetyczne, monofilament , ulegające hydrolizie w 56 dni 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici niewchłanialne, nylonowe, monofilament.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne, nylonowe, monofilament 9 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nici niewchłanialne, poliestrowe, plecione, powlekane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne, poliestrowe, plecione, powlekane 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nici niewchłanialne , polipropylenowe, naczyniowe, monofilament.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne , polipropylenowe, naczyniowe, monofilament 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Siatka chirurgiczna polipropylenowa, mono lub multifilamentowa do operacyjnego leczenia przepuklin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka chirurgiczna polipropylenowa, mono lub multifilamentowa do operacyjnego leczenia przepuklin 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Parametry techniczne - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku 87 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały radiodiagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały radiodiagnostyczne 9 pozycji asortymentowych w dwóch grupach o parametrach okraślonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.12.42.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe 38 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: System próżniowy do pobierania krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System próżniowy do pobierania krwi 9 pozycji asortymentowych o parametrach określonych w formularz cenowym oferty stanowiącym załącznik A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI HEL
więcej: przetargi HEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa wyrobów medycznych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
- "Remont w celu dostosowania części budynku administracyjno-biurowego na magazyn ochrony cywilnej i obrony ludności wraz z częściowym zakupem wyposażenia" - zakup wyposażenia
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego i wielokrotnego użytku.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





